თავი 56

147 10 8
                                    

ჯგუფური ხვნიდან მეორე დღე.
პირველმა ჯიმ გაიღვიძა, გუს ოთახი დაასკანირა ბევრი ისეთი რამ ნახა რაც მის ხასიათებშია, ზედმეტად კარგად იცნობს გუს, ზოგი ისეთიც ნახა, მის ბავშვობაში თუ ქონდა, სხვენიდან მისი ბავშვობის ბაჭია მოუპარია და ახლა გუს საწოლის კუთხეში დევს. გაოცებასთან ერთად ჩაეღიმა, ბიჭის სისაყვარლეზე, ბევრი იარა და ვერც კი მიხვდა როგორ მიეპარა გუ და ძლიერად ჩაიხუტა. ჯიმაც იგივეთი უპასუხა და ორი ერთმანეთზე გაგიჟებული ისე ტკბილად და ძლიერად ეხუტებოდნენ თოთქოს ახლა ვინმე მოსტაცებსო. დილით გუს ბავშობაზე ისაუბრეს, უმეტესობა ჯიმ ისედაც იცოდა, აბა ამდენ წელში ვინ ვერ გაიცნობდა და ივარაუდებდა მის ასეთ ბავშვობას. საუბარი ვერ დაასრულეს, რადგან მისის კლაუსმა დილის საუზმეზე დაუძახა. შუგას არც კი შეუწუხებია თავი ზერელად მოათვალიერა, ყველგან ბრჭვიალა და ფერადი რაღაცეები იყო, თეს სტილშიაო თქვა, სანამ დაიძინებდა და თეს მის მკლავებში მოიქცევდა. დილით კი შუგამ ფარულად მოათვალიერა ოთახი, გუშინ დაღლილი იყო და გაბრუებულზე აზრი არ ქონდა. თეს გაბუსხული სახეც არ გამორჩენია. ამ დროში  თეჰიმაც გაიღვიძა და გული აუჩქარდა როცა შუგა დაინახა მის სამუშაო მაგიდაზე და რაღაცას აკეთებდა. ჩუმად მიეპარა და რას ხედავს შუგამ თეს ნაცემი სახეც ანდაც სრულიად დასახიჩრებული სახეც რომ გენახა და ამ ნახატს შეგედარებინა ვერც კი დაამსგავსებდი. თეს არაასებული სახე დახატა სიცილი აუტყდა და შუგა დაფეთდა და ნახატი დამალა. სერიოზულად ძალიან მგავს, ვინაა? დამცინავად ჰკითხა, შუგა კი დაეჭყანა და ბიჭს  გაეკიდა ასე ირბინეს სანამ არ შესძახეს ჩამოდითო. ემამ იმ საღამოსვე მოათვალიერა და შეაქო მოწესრიგებული და ლამაზი ოთახი რომ ქონდა, მისი გადანაგვებული ოთხასგან განსხვავებით, და სანამ დაიძინებდა ჰობს გადასჩურჩულა კაი დიასახლისი იქნები, ახლა უფრო მეტად მიყვარხარ. ჰობი ვერ მიუხვდა დაღლილობისგან და უბრალოდ დაეთანხმა. დილით კი ფხიზელზე შეჰყვირა დიასახლისი მე? სიზმრებშიც ვერ მოესწრები გაიძვერა. ემა კი იცინოდა შეშფოთებული ჰობის დანახვისას. მათთანაც მოვიდა მესიჯი ჩამოდითო. ჯუნჯინთან უკეთესობა იყო უბრალოდ დაათვალიერა არაფერი გასაგიჟებელი რობოტისთვის დამახასიათებელი ინტერიერი და ერთადერთი კომპიუტერი იყო ფერადი და ეკრანზე ჯინის ფოტო იყო, იმ დღეს ფანტაზიაში რომ ჯუნს ეთამაშა და სანამ ჯუნი მიხვდებოდა რომ ეკრანი ჩართული დარჩა და ზედ შიშველი ჯინი იყო, ეცა და გამორთო მაგრამ გვიანია. ჯუნ ჯუნ ეს ფოტო საიდან?  და მითუმეტეს ეს ჩემ გონებაში მქონდა, ნუთუ შენ იმ წარმოსახვით ჯუნს რომ ვეთამაშებოდი, რეალური იყო? ო ღმერთო შანსი არააა, კი მაგრამ როგორ? შე გარყვნილო და რობოტო ეშმაკობები გცოდნია. ჯუნი უკვე საბნის ქვეშ იყო და გამოჭერისგან დარცხვენილი იმალებოდა. ჯინმა კი ძილის კოცნა აჩუქა და ჯუნი ჩაიხუტა. დილით კი როგორც ნორმალური ზრდასრულები უკვე დაბლა დანარჩენებს უცდიდნენ. რაც შეეხება ჯონლუკს მათთან ემოციური და გულისამაჩუყებელი იყო. ბიჭებმა ათასწლეილების მანძილზე არ შესულან ამ ოთახში, ლუკასიც კი მიუხედავად იმისა რომ შეეძლო. კარს ორივემ მოკიდეს და მღელვარებისგან შეაღეს, შოკი სწორედ აქ იყო ოთახი ზუსტად ერთი-ერთშია, იმ დღეს როგორც ახსოვდათ ზუსტა ისეა. სუფთა და მოსეწრიგებული, ორივეს ტირილი აუტყდა და ჩაიძირნენ გრძნობებში. ბევრი ტირილის შემდეგ ჩაეძინათ. დილით კი ორივე ისევ შოკშია რომ ახლა მათ მიერ დატოვებულ ზუსტ ოთახში გაიღვიძეს უკვე წყვილის ამპულაში. დილით ჩაკოცნეს ერთმანეთი მათი პირველი დილი ამ ოთახში.

🎄🎄ცხელი შობა🎁🎁 (დასრულებულია)Where stories live. Discover now