თავი 24

303 28 17
                                    

მას შემდეგ რაც მოხდა ყველაზე დიდი გაუგებრობის წარმოშობისა და ერთმანეთზე გაბრაზებული ორი სათნოება. აქ იწყება მკვლელი სერია.

ჯიმინი:

ვინაიდან გაურკვევლობაში და ნაწყენი იყო. 1 კვირა სახლიდან არ გამოდიოდა. მიზეზს ეძებდა თუ სად როგორ ან რა შეცდომა დაუშვა. მაგრამ ვერანაირ დასკვნამდე ვერ მივიდა. ამ 1 კვირაში წყნემაც გადაუარა და პასუხის ძიება დაიწყო. მაგრამ ძველებურად აღარ იყო მიმნდობი და გულღია, აღარც კაშკაშებდა მზეზე მეტად. უბრალოდ ხორციელი სულივით დაიწყო არც ემოციური და არც უემოციო ჯიმინად იქცა. ზამთარმა როგორც კი ჩაიარა ჯიმინი უნივერსიტეტში მოეწყო ბიზნეს ფაკულტეტზე. მალევე დახურა პირველი კურსი და მეორეს ჟამს უკვე იმდენი ფული მოაგროვა შეჯიბრებეში მონაწილეობით. კომპანია იყიდა და საახალწლო დროებისთვის რაც კი რამე საჭიროება არსებობდა ყველაფერს აწარმოებდა. მეორე კურსის დახურვასთან ერთად კორეაში ერთერთი წამყვანი ბრენდი გახდა. ბიზნესმენთა ისტორიაში პირველი ყველაზე ახალგაზრდა მილიარდელი ბიზნესმენი ჯიმინი გახდა და მთელი მსოფლიო მასზე საუბრობდა. მესამე კურსზე ყოფნასთან ერთად კომპანიასაც მართავდა თავიდან გაუჭირდა შეთავსება მაგრამ არ აპირებდა უდიპლომო მილიარდელი ყოფილიყო, ამასთან მისი საუკეთესო მეგობრებიც მასთან ერთად იყვნენ.

იუგნი დიზაინერიის ფაკულტეტზე მოხვდა და ბოლო დონის გარყვნილ ტანისამოს ქმნიდა. უმეტესობა დუნდულების მომაშიშვლებელი სამოსი იყო, შარვლების ისეთი ხაზი შექმნა რომ კაცებს ცოლი ვეღარ მოუყვანიათ ვინმეს ხელი რომ არ ქონოდა დადებული დუნდლზე🤣🤣.

ემამ პარფიუმერიიის ისეთი ხაზი შექმნა ტუჩს ტუჩი აღარ ქვია. მუცლად მყოფ ბავშვსაც კი უკვე პომადა ესვა და გამოსვლისთანავე ჩაკოცნიდა ოჯახს🤣🤣🤣.
( ვიცი ცოტა ვუბერავ)

ჯინი მსოფლიოს საერთაშორისოდ აღიარებული შეფ- მზარეული და მრჩეველ- ფსიქოლოგი გახდა. ორივე პროფესიას ერთდროულად დაეუფლა და ქვეყნიდან ქვეყანაში მოგზაურობს. უმეტესობა დროს მაინც სამზარეულოში ატარებს.

🎄🎄ცხელი შობა🎁🎁 (დასრულებულია)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz