თავი 23

326 27 8
                                    

დადგა 2021 წლის მორიგი შობა მაგრამ ეს შობა უქნება ისტორიაში ყველაზე შოკისმომგვრელი და გულების დამამსხვრეველი, გაუგებრობისა და წყენისგან დაბინდული თვალებით სავსე.

მას შემდეგ რაც ლისა, ჯეკსონი და თემინი ჯიმინს დაუმეგობრდნენ დროის ნახევარს მასთან ატარებდნენ, ნახევარს კი გეგმებს აწყობდნენ. სეზონის ბოლო რომ მოვიდა დეკემბრის სუსხიანი თვე როგორც ყოველთვის წერილები დაწერეს გვრიტებმა, მაგრამ 4 გვრიტიდან ერთერთის წერილი გზას აცდება. ჯიმინმა ცხოვრებაში პირველად დაწერა ასეთი წერილი იმდენად მთელი გული ჩააქსოვა რომ წაკითხვაც დაგარწმუნებდა რომ ყველაზე უწმინდესი გულითააა დაწერილი. მაგრამ როდია იდეალური სამყარო დაბრკოლებებისა და გულისტკენის გარეშე. ჯიმინმა წერილი საფოსტო დახლთან მიიტანა და ჩააგდო. მაგრამ ანტისანტა ჯონათანმა იგი შეცვალა და შიგნით ყველაზე აფსურდული და არცერთ არტერნატიულ რეალობაში რომ არ მოხდებოდა ისეთი რამ დაწერა. ჯიმინს გონია რომ ცხოვრებაში ამაზე მამაცური და კარგი რამ არც კი გაუკეთებია. შობას იგი დედამიწის ზურგზე უბედნიერესი კაცი გახდებოდა. განა ახლა არ იყო, მაგრამ სანტა გუკი რომ წერილს წაიკითხავს აი მაშინ იქნება უბედნიერესზე უბედნიერესი. შობამდე 1 კვირაღაა დარჩენილი ჯიმინი ვეღარ ითმენს ისე უნდა შობა დადგეს და ჯონგუკის პასუხი მოისმინოს. მაგრამ არ დაიბნეთ. ჩვენი სატანისტები ამ 1 წელში ჯიმინს ისეთები გაუკეთეს რომ ცოცხალი როგორააა ეგეც გასაოცარია. ჯეკსონმა ჯიმინი ნარკოდამოკიდებული გახადა მაგრამ არა ისეთი როგორც რეალურადაა. ანუ გრამ გრამობით მთელი ეს დრო შობამდე ასმევდა. ჯიმინს არაფერი ეტყობოდა მაგრამ ღამე დროზე ადრე ზოგჯერ კი დღეებსაც აბამდა ძილში. შობის წინა დღეს კი ჯეკსონმა დოზაზე მეტი ასვა რამაც ჯიმინში ქაოსი გამოწვია. მთელი დღე ცუდად იყო მაგრამ შობის საღამოს გამოკეთდა და ჯონგუკს სიხარულით ელოდა. რამაც ჯეკსონს გეგმები შეუცვალა მოუწია თავად ემოქმედა და სანამ ჯიმინი სააბაზანოში იყო ყველანაირ დასალევში ჩაყარა უდოზესად. ჯიმინი ბედნიერი ელის და ვინაიდან კაი ხანს ვერ დალევდა გადაწყვიტა ახლავე დაელია ბლომად და ტოლჩა წყალი სულ დაცალა. ნახევარ საათში კი ისე გაითიშა გაძვიღებას თუ შეძლებდა ეგეც სამადლობელი იქნებოდა. შობამდე 30წუთიღააა დარჩენილი ჯეკსონი, ლისა და თემინი შევიდნენ ჯიმინს გახადეს და საწოლში ჩაწვნენ მკვდარივით ჯიმინთან ისე მოეწყვნენ გეგონებოდა ორგია აქვთო. ლისა ჯიმინის მუცელზე იჯდა თემინი ლისას უკან ხოლო ჯეკსონი ჯიმინის სახეზე აჯდა. ეს ყველაზე საშინელებათა ფილმს გავდა.

🎄🎄ცხელი შობა🎁🎁 (დასრულებულია)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon