თავი 12

632 39 6
                                    

შობა დასრულდა 364 დღე დარჩა მომდევნო შობამდე. ეს 364 დღე კი ძალიან ბევრია მითუმეტეს ბავშვისთვის ასე რომ ყველა აგრძელებს ცხოვრებას.

ზამთრის არდადეგები დასრულდა სკოლაში წასვლის დროა.

1 მარტი.

ჯიმინი,იუნგი,ჯინი და ემა სკოლაში მივიდნენ. იქ კი არც მეტი არც ნაკლები მათი ნერვის მკვლელები, ბულინგიორები დახვდათ მათი გამოსწორება არ იქნება.

ლისა და ჯეკსონი ორი სატანა, და ამათზე უარესი სატანა თემინი. 3 სატანა სამყაროსთვის ზედმეტად რთულია.

ლისას, ჯეკსონს და თემინს სამივეს ისე რომ არც კი იციან ჯიმინი  მოწონთ.🤣🤣🤣🤣🤣

ეს რომ გასკდეს ჯიმინას თავისუფლება ეღირსება😂😂😂😂

მარა ნურას უკაცრავად როდია მასე მარტივად საქმე.

1 კვირის შემდეგ.

ერთი კვირა სიმშვიდე იყო ოთხეული  ბედნიერი იყო. სკოლაში სიარულიც უხაროდათ. მაგრამ ერთი უცნაურობა იყო ასეთი სიმშვიდე მათ სიცოცხლეში არ ყოფილა და რა ჭირი მოდის.

ჯიმინი:ბავშვებო არ ვიცი შეამჩნიეთ თუ არა მარა ეს კვირაა ის 3 სატანა აღარ გამოჩენილა, და რაღაც ცუდი წინათგრძნობა მაქვს თქვენ არა?

სამივე ერთხმად დაეთანხმა მართლა საეჭვო იყო.

ვიღაც უცნობი მივიდა ჯიმინითან და ყუთი მისცა. ყველა გაოცდა, ყუთი გახსნა და შინგით ყვავილი იყო. ჯიმინას საყვარელი ყვავილი ლურჯი ვარდი. მომდევნო დღესაც მიიღო იგივე მესამე დღესაც. და ასე ყოველ დღე 1 თვე 30 ფურცელი შეაგროვა. საქმე იმაშია რომ ეს სამი დებილი რიგრიგობით გაუცნობიერებლად ერთ ობიექტს უგზავნიდნენ ყვავილს.

დაიწყო ისევ, ახლა წერილები.

ლისა: გამარჯობა ნახვამდის.

ჯეკსონი:გამარჯობა ნახვამდის

ეჰ ნეტაი რატო მიკვირს ტყუპებს რას გაუგებ🤣🤣🤣🤣🤣

თემინი: ჯიმინ მინდა გაკოცო.

ოჰოო თემინიკომ არ მეინდომა დელიკატესი😂😂😂😂

ჯიმინი დაიბრა ის ორჯერ ერთნაირი რა იყო ან ეს უკუღმა გაცნობა. ავტორები რა თქმა უნდა ანონიმი იყო. ჯიმინა დაიბნა, მეგობრებს მოუყვა.

ემამ წერილის ჩვენება თხოვა, მან კი წამის მეასედში გაშიფრა.

ეს სამი ადამიანის დაწერილია ერთი გოგო ორი ბიჭი. ჯიმი,იუნგი და ჯინი გაოცდნენ. სამივემ ერთხმად შესძახა საიდან იცოდა ან როგორ გაიგო?

ემა:ნიჭი მაქვს კალიგრამანია(კალიგრაფიების მანია) ყველა ასოს ვუყურებ ვიგებ ბავშვმა დაწერა თუ მოხუცმა. სამივე კიდევ უფრო დაიშოკა კიდევ რამდენი რამე არ იციან ერთმანეთზე.

ჯიმინი ანერვიულდა 3 მადევარი ყავდა, ეს კარგს არაფერს მოიტანდა.

გადაწყვიტა წერტილი დაესვა სანამ უარესი მოხდებოდა. ფბზე ინსტაზე და ტვიტზე დაპოსტა.

                  "გამარჯობა ვინც არ უნდა იყო, გთხოვ გაჩერდი, ნუღარ მიგზავნი წერილებს და არ მინდა შენი გაცნობა"

სამივე სატანამ ნახა და ისე გაბრაზდნენ ვურაცასაც კი მოკლავდნენ.

იმ დღიდან ისე დაბრუნდა ძველი დროება ჯიმინას წამების დღეები. ყოველ დღე სულ რაღაც მოსდიოდა ხან წყალს ავლებდნენ ხან კეტავდნენ. რა აღარ გაუკეთეს.

ამის ატანა აღარ შეეძლო ამიტომ სკოლიდან წავიდა. და სახლში სწავლობდა. იუნგი ჯინი და ემა მას შეუერთდნენ სადაც ჯიმინი იქაც ესენი. ასე განვლეს დრო. დადგა 2017 წელი და ის ერთადერთი ბედნიერი დღე.

მოემზადეთ,შეიძლება სულელური თავი იყო მარა რავი მერე და მერე ექშენიც იქნება და სიმხურვალეც.
😈😈😈😈🤣🤣🤣🤣💥💥💥

🎄🎄ცხელი შობა🎁🎁 (დასრულებულია)Where stories live. Discover now