ცეცხლი დაინთო თამაში დაიწყო. აბა ვინ ხართ მზად სუპერ ხნაურთა სერიისთვის. ყველაზე განსხვავებული და ყველაზე არაორდინალური ხვნა. ვინ ვისაშიაო ასეთ შეგრძნებას დაგიტოვებთ. ბევრს არ ვიბოდიალებ და დავწიყებ.
14 თებერვალი დღე რომელიც ყველას უყვარს, (მეც მიყვარს მარა რა ჭირად მინდა უკაცოდ ვარ და არავინ მხნავს დავობდი🥺🤣) რომანტიკა ამჯერად ჯიმ ითავა. დილით ტკბილად მძინარე გუს სიყვარულის პირველი საჩუქარი აჩუქა (აბა გამოცანით რა) ლურჯი აბი და პლიუს პაკეტით კაი მხვილი ლურჯი დოლდო. გუმ ეშმაკურად ჩაიღიმა ეგონა ჯიზე გამოცდიდა მარა შემოუბრუნდა საბედისწეროდ. ჯიმ თავისი ძალებით გუსთან იმდენი იომა ბოლოს მაინც დააგდო და სანამ სულ ითქვამდა მისი ატმები დაასაჩუქრა. გუმ მოულოდნელი გრძნობისგან დაიკვნესა, დილდოს არ შეჩვეულა და ჯიმ პულტით ლიმიტზე მაღალ ვიბრაციაზე დააყენა, ბიჭი ცახცახებდა გაახსენდა თავადაც როგორ მოექცა და უკვირდა ჯერ კიდე როგორ ცოცხლობდა თვითონ საცაა სიამოვნებისგან საიქიოს დააგდეს გზას. ჯი პულტით აწვალებდა, ყურის ბიბილოებს კბენდა, ზურგზე ნაკაწრებს ჩუქნიდა, როცა უკვე მორჩა უკან, წინ გადმოაბრუნა და გადაბრუნების პროცესში ისევ აუწია და მართკუთხა ფორმაში მდგარ გუს დენივით დაესო ეს გრძნობა დიდიზე დაიკვენსა ჯი კი იცინოდა, მალევე გადაბრუნდა ზურგით და ახლა მუცლიდან დაიწყო თამაში, ჭიპი რასაც ქვია ჩაუწითლა კიღამ გაუხსნა შინაგანი ორგანოები. (ვაწვალებ ხოლმე და უცნაური გრძნობაა და მაინტერესებს კოცნა რას მაგრძნობინებს, მოდი მალე კაცო და გამჟიმე ობი მომედო🤣🤣) შემდეგ კუბიკები ასე ვთვათ სწორფორმიანი კუბები ქვიან მიწაზე დაგდებულისგან დაჭეჭყილს გავდა. ზოგან კბილების 15 ანაბეჭდი ჩანდა, ზოგან კი ფრჩხილებისგან დაკაწრული. ახლა ძუძუსთავებს მიადგა, ამასთან ერთად პულტს წამდაუწუმ ატრიალებდა და როცა ეგონა სხეულზე კოცნებისგან შემოიფარგლებოდა, ჯი კბენის პარალელურად დაავიბრაციებდა და ამაზე გუ ხტოდა დენდარტყმულივით, ჯი კი სიცილისგან იხეოდა. ძუძუები რომ დაულურჯა ყელს მიადგა, ვაშლი ასე ვთქვათ მოკბიჩ-მოწოვა რაა. შემდეგ მხრიდან ყურამდე ნერვებს იმდენი უსვა ენა და ამოტუმბა რომ ოს ფორმის ნაკვალევი დაეტყო. კვლავ ყურები ამჯერად მწარედ კბენდა ქვედა ყურის ნაწილს მოკბეჩდა და თან დაბლა ქაჩავდა როგორც საყურების დროს. მერე ლოყები რასაც ქვია ჩაუკოცნა იმდენჯერ დაარტყა, მუჭიც კი ტკბილ შაქრად მოგეჩვენებოდა. მერე ცხვირი აი აქ უკვე ჯიმ ნამდვილი კბეჩა დაიწყო, გუს დენის დარტყებისა და ცხვირის დაგრძელების ჯისეული პროცედურისგან გონება კიღამ დაკარგა. ჯერ სად იყო ქვევით არც კი შეხებია. თვალებსა და შუბლზე ტკბილად აკოცა და კვლავ ქვევით ჩასრიალდა გველივით. პულტს კი ისევ ათამაშებდა მთელ ოთახში მარტო გუს კვნესა ისმოდა. როცა ზედა სართულს მორჩა ქვედა ვიაპი სართულს დაუკაკუნებლად პირი აჩუქა მოულოდნელი და სწრაფი მოქმედებისგან გუმ ჩვეულებრივზე მეტად ტოპის შესაფერისზე მძიმედ დაიკვნესა. ჯის კი ეს ახალისებდა მოწონდა რომ მისი სიყვარული დიდ ნეტარებაშია. როცა ხორხამდე იდებდა და ისე მუწავდა პირს რომ გეგონება რაღაცის ამოქაჩვას ცდილობსო ამის ფონზე ენის წვერი იმ სარძევეში უდევს და კვერცხებს უმასაჟებდა და თან ვიბრაციას ათამაშებდა, ჯის თავის ქნევა არც დასჭირვია გუ თვითონ ხვანცალებდა. დიდიხანს არც გაგრძელებულა პიკის ჟამს გუმ ხელი ჩაავლო თმაში და ხმამაღალი ყვირილის თანხლებით ჯის ტკბილ ტუჩებში გაასხა, ამის ფონზე კი გასხმასთან ერთად ვიბრაზია სულ ბოლო დონეზე აწია და ეს 10 მაგად მაგარი იყო. ესეც ჯის საჩუქარი გუსთვის დილის, საღამოს კი კიდევ ერთი აქვს. ჯიც აღგზნებული იყო მაგრამ დაელოდა სანამ გუ დამშვიდდებოდა. 1 საათის შემდეგ კი გუმ გაუწოდა საჩუქარი, მან კი მისი ცოცარის ზომის გველი აჩუქა რომელსაც გუ მართავდა (ვუდუ და ასეთები ხო იცით) ჯი ცოტა შეცბა მწერის დანახვაზე წამით ცოცხალიც კი ეგონა. მაგრამ გუმ დაამშვიდა, ბიჭი ისედაც აღგზნებულია და ფეხები გადაშალა მიპატიჟ-მოწვევების გარეშე გუმ თითის თანხლებით შეაცურა ეს მწერუკა და ეშმაკურად მომღიმარ გუს დაავიწყდა ეთქვა რომ როცა სიცხეში შედის ორჯერ მეტად ცივი ხდება. ჯიც იღიმოდა რა აღიმებდა ახლა იწყებოდა არ დაწყება. ცივს მალე შეეგუა და უკვე შეისისხლხორცა მაგრამ ნელი ტემბრისგან უცებ იმ პროსტატუნიას რომ შეეხო წესით უნდა მოღიტინებოდა მარა იცით რააა გველაძუა გუმ ნემსი გაუკეთა გველის ენას და აი ეს იყო რაც იყო, ჯის ჯოჯოხეთურად დიდ და მტკივნეულ სიამოვნებას იღებდა, დღემდე არავის შეურჭვია ნემსი პროტატაში თუ წამებას არ ჩავთვლით შუა საუკუნეებში. ჯიმ გუზე ორმაგი მიიღო, ერთი 200მდე დანემსვამ ჯის გათიშვა გამოიწვია მას შემდეგ რაც ღრიალით გაასხა. პულსი შეუმოწმა და ცოცხლებში ეწერა კვლავ, ისევ გუა გამარჯვებული. დილის საჩუქარიც ნაჩუქარია.