თავი 55

158 10 8
                                    

სანტალენდი.

ჯიგუკი პირველები მივიდნენ, უკან მოყვნენ, ჯუნჯინი, ემჰობი, თეშუგა, შემდეგ დიდი ძალისხმევის ფასად დამჯდარი ჯონათანის დაყოლიება, ლუკასის 24/7 ზე ხვერწნა-მუდარა, როგორ აღარ ცემა და ჯიუტ უარზე იყო. მერე ჯიმინს თხოვა შველა, არც ამან გაჭრა, მერე ძმები მიადგნენ, ბოლოს კი მეორე ჯიუტი ვირი გახდა სასაყოლიებელი, რომ პირველი ვირი დაეყოლიებია, ჯიმინს ადვილად გამოუვიდა რადგან მთაფლელი ენა ქონდა, როგორც სიტყვებში ასევე ვალსის ცეკვისას. საბოლოო შედეგი გუკისგან მიიღეს,  თავიდან ხმასაც არ ცემდა მხოლოდ იმას ეუბნებოდა წამოეთრიე ნუ აწუხებ ხალხსო, მერე მოლბა და როგორც უმცროს ძმას შეეფერება შეურიგდა და ჯონი გამოცოცხლდა, იმედი მიეცა. თუ გუკმა მეორე შანსი მისცა ანუ მართლა შეუძლია წარსული გამოასწოროს და ახალი სუფთა ფურცლიდან დაიწყოს ცხოვრება. ახლა კი ლენდის შესასვლელთან დიდი მღელვარებით ლუკასის ხელს ძლიერად ჩაბღაუჭებული აბიჯებს და ისეთი ღვთიური შეგრძნება დაეუფლა, ასეთი რამ პატარაობის შემდეგ არ უგრძვნია. პირველი რაც გააკეთა მშობლებთან მისვლა და მათთვის პატიების თხოვნაა, შემდეგ ძმებს მოუბოდიშა და ბოლოს ჯიგუკს უდიდეს მადლობას უხდიდა მიუხედავად მათი დაშორების მცდელობისა სიყვარული არ განელებიათ. შემდეგ ალექსი და კრისი უკვე წყვილის ამპულაში გამოცხადნენ, ყველაზე ბოლოს კი თავჩახრილი და დამორცხვილი შეცდომებისგან სამი ადრე სისინა, ახლა კი მგალობელი გველუკები მოვიდნენ. მათ შორის ყველაზე გამბედავი თემინი იყო, მიუხედავად იმისა რომ შინაგადად ნერვიულობისგან ძლივს იდგა ფეხზე. ინიციატივა ჯიმ აიღო, ყველას აუხსნა და მათთვის მეორე შანსის მიცემა ითხოვა, გუკმა მზერა აარიდა ისედაც ბევრი დათმო, ჯონმა მის თანამონაწილეებსაც მოუბოდიშა ასეთი არეულობისთვის, სამივემ ჯონსაც და სხვებსაც თავჩახრილებმა მოუბოდიშეს, ყველაზე მეტი ჯეკსონმა მოიბოდიშა ჯიმინის წინაშე, დანარჩენებმა უბრალოდ თავი დააქნიეს თანხმობის ნიშნად, ემამ ლისას ხელი დაავლო და ქალური ჭორავი გამართეს, თემინმა კი განაცხადა რომ ტყუპების შეყვარებული იყო, რამაც ყველა გააოგნა, თემ ინტერესდარტყმულმა ვერ მოუთმინა და პოზიციები კითხა, შუგასგან კი შემორტყმა მიიღო, დანარჩენები კი იცინოდნენ, ჯეკსონი გადაჭარხალებული იყო და თემინს უჩქმიტა და მის ზურგს ამოეფარა. ჯინმა თეს დაუკმაყოფილა ინტერესი რა საკვირველია ჯეკსონია მმართველიო, თემ გასაგებიაო და მერე თავად მობოდა გამოდის ჯეკსონი თემინის უფროსია, თემინი კი ლისას და ლისა ვისი უფროსია? ამ კითხვაზე ყველას ხარხარი აუტყდა. თემ what? სახე მიიღო. არცერთმა უპასუხა სანამ კიდევ იბოდიალა რამე. ყველა დაიშალა და თავიანთი რომანტიული საღამო მოიწყვეს, როგორც ჯელტმენებს შეშვენის ტოპებმა ითავეს საქმე და მათი სიყვარულები გააბედნიერეს, ყველა ისეთი ბედნიერი იყო მოსაღამოვების ჟამს ალექსმა ყველა მთის წვერზე დაპატიჟა, სადაც დიდი სივრცის იატაკი და მასზე დაწყობილი საწოლები იყო, ხოლო შუაში ულამაზესი აუზი. ეს ყველაფერი სანტასთან შეთანხმებით გააკეთა, ბიჭს მაგია არ ქონდა და სხვას ვის თხოვდა. შესასვლელთან მდგარი კრისი ყველას რაღაც ყუთი გადაცა ლამაზი შეფუთვით. ხოლო კარებში შესვლისას მათი სამოსი შორტებად და პლავკებად იქცა. შუა მთაში ყინულის ფონზე საზაფხულო ატმოსფერო სუფევდა. ყველამ დაიკავა საწოლი და ალექსმა განცხადება გააკეთა. ძვირფასებო  ეს ჩემი ახალი ნაშრომია და თქვენზე მინდა გამოვცადო, რა თქმა უნდა მეც ვერთვები. ქალბატონებს ბოდიში ჯერ-ჯერობით კაცებზეა გათვლილი. ჰობიმ მაგია რისთვის მაქვს გავადიდებ, რაა ამისთანა აბა ვნახოთ და ყველამ გახსნა, შიგნით კი T ფორმის რკინის მილი იყო, კუთხეში პულტით. ყველა მიხვდა რაც იყო. ალექსი კი ეშმაკურად უღიმოდა ჭკვიან საზოგადოებას. მოკლედ შენი პულტი მეწყვილეს უნდა გადასცე, სხვა შემთხვევაში აზრი არ აქვს ამას. ყველამ შეასრულა თხოვნა და ადგომა დააპირეს გამოსაცდელად, ალექსმა ფეხზე ამდგარი ჯუნი შეაჩერა და საით გაგიწევია ჰკითხა? გამოვცდით და გეტყვით პასუხს. არა, არა, არა ვერ მიმიხვიდთ ექსპერიმენტს აქ ყველას თვალწინ გავაკეთებთ, ჰობიმ და შუგამ უარყოფა დააპირეს, ალექსკა კატეგორიულად გააჩუმა არანაირი უარი. ჯუნი ბევრს ფიქრობდა ჯინს გახედა და მისგან თანხმობა რომ მიიღო დაბრუნდა თავის ადგილზე. ჯიგუკი არც ამდგარან იცოდნენ ასე რომ იქნებოდა, თე, ემა და ლისა აღტაცებულები არიან, ჯეკი და თემინი თვალებს აფრიალებდნენ რა ვქნათ ახლაო? ყველამ საბოლოოდ თანხმობა განაცხადა ისეთი რა უნდა მოხდესო. ალექსმა ჯის გადაუმესიჯა თვალებიით რაც აცვიათ გააქრეო, ჯიმაც თითი დაატკაცუნა და ყველა შიშველია, ჰობი ემას გადაეფარა კიღამ გაჭყლიტა, ჯეკსონმა თემინს ხელი კრა და დას გადააფარა. ჯინი ჯუნს მიეხუტა, თე შუგას მუცელზე ზურგით მიუწვა, გუკი არც გატოკებულა, კრისი ფეხზე მდგარმა ხელი მიიფარა, ალექსი კი ხტოდა მათ რეაქციებზე. უეცრად ჯიმ შეჰყვირა ერთი გვაკლია ჯონლუკი სადააა? უკნიდან კი სახეგაბრწყინებული და ნაექსტაზარივით ბედნიერი ცეკვავდა, უკან კი ჭარხალმა პენსიაზე გავედიო ისეთი სახე ქონდა ჯონს. ყუთები აიღეს, პულტები გაცვალეს და გაშიშვლდნენ. ლუკასმა კი შესძახა აბა დავიწყოთ გართობა? ალექს მოეწონა ასეთი შემართების მქონე ბიჭი და შესტვინა.

🎄🎄ცხელი შობა🎁🎁 (დასრულებულია)Where stories live. Discover now