✅✅ემა❎❎
აქ რა ხდება ემა ძალიან სხვანაირია ჩვეულებრივი ბავშვებისგან. მას ბავშვადაც ვერ აღიქვამ ჩამოსხმული ქალია🤣🤣🤣🤣🤣 პატარა სხეულში.
სანტა ჰობი შოკშია ეს ბავშვია თუ ქალი? საერთოდ სხვაგან მოხვდა თუ რა ხდება საერთოდ აქ?🤣🤣🤣🤣🤣
ემამ არ დააყოვნა და ეგრევე ეცა ჰობის საწოლს აკუთხა ზემოდან მოექცა და სანამ ჰოსოკა აზრზე მოვიდოდა ემამ უკვე დაიწყო საქმე, ისე მშიერი ლომივით ეძგერა მის ვარდისფერ ტუჩებს ლამის მოგლიჯა🤣🤣🤣. სანამ გავაგრძელებ მინდა გითხრათ ემამ საიდან იცის ასე ორგზის ბოზის ოსტატური კოცნა. მოკლედ ემას დედა არის ეროტიკული საგნის მასწავლებელი, ანუ სექსმასწავლებელი და დედა სახლში აყარებს გაკვეთილებს და ემა ისე გულდასმით უსმენს ფარულად ოღონდ დედას გონია რომ შვილს არ ესმის, ასე სხვა საგნებზე არ იკლავს თავს. 🤣🤣🤣🤣
ემამ ჰოსოკას ტუჩები რასაც ქვია მოგლიჯა ცოტა დასტოპდა სუნთქვა შეეკრა ასე 120თ რო დაიქოქა და გვერდით მიუსხდა. ემა ახლა ისეთი უბედნიერესია მზადაა მოკვდეს. პირველი გოგო რომელმაც სანტას აკოცა ასევე პირველი კოცნა. ნუ ემამ გაიმარჯვა დედამიწის ზურგზე მისი თანასწორი არავინ იყო ან იქნებოდა.
სანტა ჰოსოკი ტრანსიდან გამოსვლის შემდეგ ემას კითხვები დააყარა
ჰობი: რას აკეთებ? მე რა ბოზს ვგავარ რომელსაც იხმარენ და მოისვრიან. და რას მამაგლიჯე ეს ფუმფულა ტუჩები რა ჯანდაბა გეტაკა. თანაც ბავშვი ხარ და ასე კოცნა სად ჯანდაბაში ისწავლე ნუთუ მანიაკი ხარ და უფროსებზე ძალადობ.
ემა: ჩემ სურვილს ვისრულებ ეს პირდაპირაც გითხარი წერილში რამ გაგაოცა? აქ რომ მოდიოდი რას ელოდი ტუჩს მოგადებდი და მორჩა? ნურას უკაცრავად მე იმ გოგოებს არ ვგავარ სიმორცხვისგან შინაბერები რომ რჩებიან და ერთხელ ნაკოცნიც არ აქვთ. მე ერთადერთი და განუმეორებელი ემა ვარ ჩემნაირი მეორე არ დაიარება.
ბოზი არ ხარ უბრალოდ ჩემი მსხვერპლი და კაი ნადავლი ხარ🤣🤣
გეთანხმები ფუმფულაა და როგორც კი დავინახე მანაც დამინახა და მიხმობდა მეც არ დავაყოვნე და მივესალმე😈😈😈🤣🤣🤣🤣.
ბავშვი ვარ კი ასეა მაგრამ ქალი ვარ ბავშვის სხეულში, რაც შეეხება კოცნას რა იყო ის გიკვირს რომ ბავშვმა გაკოცა თუ ის რომ სასწაულად მაგარი კოცნა იყო😈😈😈
სანამ ემა კვლავ დაუბრუნდებოდა საქმეს ჰობიმ შეაქო.
მოუხედავად იმისა რომ ბავშვი ხარ ფატალი გოგო ხარ არ მეგონა კოცნის გამო გული ლამის თუ გამისკდებოდა. არ ვიცი სად და ვინ გასწავლა მაგრამ ვიმედოვნებ ჩემს მეტი არავისთვის გიკოცნია და არც აკოცებ. ჩემი ტუჩები შენია შენი კი ჩემი.
ემა გადარია ამას არ მოელოდა რომ სანტა მას შეაქებდა ან მეორედ კიდევ ნახავდა ამაზე არც კი ეფიქრებიდა. მაგრამ ახლა საოცრად ბევნიერია მას კიდევ ნახავდა. და ეს ვადრისფერი ტუჩები მისია და სხვა არავისი.
სანამ 6 გახდებოდა ემამ მთელი 6 საათი ჰობის ტუჩებს ჭამდა ბიჭისთვის რომ გეკითხა გეტყოდა უპირო ვარო, ხორცს ვეღარ გრძნობდა. ეგონა თუუ გაანძრევდა მოძვრებოდა🤣🤣🤣.
ემამ დაუბარა მომდევნო შობას გელოდები არ მალოდინო და ხო ტუჩები გაამზადე მალე აღარ გექნება. ამაზე ჰობი გადაბურნდა ეს გოგო ყოველ წამს აოცებდა.🤣🤣🤣🤣😈😈😈😈😈.