თავი 46

214 12 8
                                    

თეშუგა.
თეჰი გაიპარა და პირდაპირ შუგას ოთახში შევიდა, მონატრებულს ეცა და ძლიერ ჩაეხუტა კოცნა დაუწყო, დღეს რაღაც თე დომინანტობდა. კოცნის თანხლებით გადავიდნენ სანაპიროს ბოლოში სადაც გზა აღარ მიდოდა და ქვიშის სასახლე ააგო არც იმხელა რომ ყურადღება მიექცია და არც პატარა რომ ვერ შეტეულიყვნენ. იუნგი გაოცებული იყო ნანახოთ. მუდამ ოცდებოდა მსგავს სანახაობებზე, ძილისგუდობის მიუხედავად. სახალეში საწოლის გარდა არაფერი იყო და კედლებზე ხმაგაუმტარი ქვიშა დააფინა.(არ ვიცი რას ვბოდიალობ უბრალოდ ვეძებ ადგილებს სადაც ვახახუნებ და ჰე ეს მომაფიქრდა🤣🤣) მერე ქვიშისგან ნივთები გააკეთა, სხვათა შორის მთელი წინა თვეები პორნჰაბზე და პორნშოპინგებში დაძვრებოდა აითვისი ყველა სახის ხელოვნება თუ პოზა. კვირეები ნივთების გამოყვანაში ატარებდა. საბოლოოდ გაიწაფა საქმეში და ახლა ქვიშისგანაც შეუძლია გაკეთება. იუნგს წამის მეასედში გაუქრო ტანსაცმელი ნუ რაა უმკლავებო მაიკა და შორტი ეცვა ტრუსის გარეშე. ქვიშის საწოლზე დააგდო ჩაიზნიქა (აი ფუნფულა ლეიბები როა ისე მთლად რკინია ქვიშაც არ უქნია. მარტივად საყანყალო რო ყოფილიყო სანახევროდ მყარი გააკეთა) შუგას ხელები გადაუბა და ზემოთ აუწია და ქვიშის ბორკილები გაუკეთა საკმაოდ რბილი, თბილი და რკინასავით გაუტეხელი. არც შეწინააღმდეგებია აცდიდა პატარა თეს ბატონობას. არც ფეხები დაუტოვა ნაწყენი მიუბა. თავზეც გაუკეთა გამკოჭავი. არც ამჯერად გატოკებულა. თეს კი ეგონა გაუბრაზდებოდა ან რამე მარა ბიჭის სიმშვიდე თანხმობად მიიღო და აი სად შეცდი ბატონო იუნგ. თემ მათრახი აიღო კედლებს შემოულაწუნა. (ყველაფერი ქვიშისაა თუ გაუგებრად ვწერ) შუგას ნელ-ნელა ინტერესი იპყრობდა თუ სად ისწავლა და რას უპირებდა ეს დიდტრაკა თე.

- დიდტრაკა რას მიპირებ? და სად ისწავ...
- არავის უთქვია ილაპარაკეო. მე გეტყვი როცა საჭიროდ ჩავთვლი. შუგას ტაომ დაარტყა ბიჭი დემონჩასახლებულს გავდა, მაგრამ თან ისე სექსუალურად უხდებოდა ბოლომდე მისი მონა გახდა აინტერესებდა შედეგი. კარგი მამიკო ხარ, დამჯერი იქნები და პატარაც გასიამოვნებს. უსექსუალირესად ბინძურად ჩასჩურჩულა და ყურის ბიბილოს უკბინა და აულოკა. შუგას უკვე აღგზნილიყო ცოცარი ადგიმას იწყებდა თემ კი მათრახო შემოსცხო და დაძინება უბრძანა (არა როგორ უნდა დაიძინოს ატეხილგაღვიძებული პენისი როცა არც შეხებია არავინ). შუგას დიდი ძალისხმევა დასჭირდა რომ დაეძინებინა, ეცადა ყველაზე გულისგამტეხავი რამე გაეფიქრებინა თეს სილამაზის ყურების თანხლებით. თემ მამიკო შეაქო პირველი წარმატებული გაკვეთილისთვის და მათრახი შემოსცხო შუგას მუცელს მერე ძუძუსთავებს მერე ისევ მუცელს და ბოლოს ცოცარს დაუმიზნა. მათრახის თავებზე ჭვრილი რკინები ქონდა ძაან ცივი იყო, თე ყინავდა და შუგას ნაწვალებ მიძინებულ ცოცარს მოუთათუნა ჯერ თავზე რძის ონკანში რამდენემე რკინა ჩაყო, ამაზე შუგამ ამოიგმინა, მერე კვერცხებზე რკინა დაამძიმა რათა ხორცს კარგად შეხებოდა. ამაზეც ამოიგმინა. მერე ეს მათრახი სულ რკინის ძაფად აქცია და შუგას მთლიან  ცოცარს შემოატარა ზებრასავით. ხოლო რძის გამომსვლელ წყაროში კი მილი ჩადგა ასე ვთქვათ საცობი გაუკეთა. შუგას ამდენი ყინულიანი რკინის სხეულზე გრძნობამ კვნესა აიძულა. იწვოდა მაგრამ რკინები არადა არ თბებოდა. შემდეგ თემ კიდევ ერთი ქვიშის შპილკები გააკეთა და შუგიტოს ძუძუებზე ჩამოკიდა. კვლავ კვნესა. შემდეგ პირბადე-ბურთით. ბურთი რეზინის ქვიშით იყო. მოჭერაც შეგიძლია. (კიდევ რა დამრჩა რას არ გავთხარე ძილისგუდას?🤣🤣🤣 აა ხოო). ქვიშის ელექტრო დილდო, შუგას პირველი სტუმარი. (ქვიშის დილდო ელექტრო რანაირადაა ნუ მკითხავთ თეს მაგიას მიაწერეთ ყოველივე, ძაან ვბოდავ ისეთი ატეხილი ვარ მცხელა და დღეს 3ჯერ ვიორგაზმე🤣🤣🤣)
(ხო კიდე შუგიტოს ტაკოს ცხოვრებაში დედამისის გარდა არავინ შეხებია ამიტომ დილდო მისი პირველია კიდევ კარგი თემ არ მიარჭო ვნახოთ შეიძლება მიარჭოს კიდეც🤣🤣) შუგამ ბურთს უკბინა მთელი არსებით, დილდო ხო დენს ურტყავდა ყოველ ხმაზე. შპილკები ქანაობდა. ცოცარზე ეს რკინა წრეზე დადიოდა როგორ მოახერხა ეს თემ არავინ იცის. ამას მერე გავიგებთ. თემ მათრახი ისევ იშიშვლა. შუგა კვნესის გაუჩერებლად, აბა რა იქნება ბიჭი ტოპია და რას უკეთებენ. შუგამ გაასხა თე კმაყოფილია შედეგით. მამიკო შეაქო ბურთი მოხსნა აკოცა ტუჩები დაუხეთქა და ისევ გაუკეთა.
- მამიკუნა ჯერ ახლა ვიწყებ ეს შეხურება იყო.
- შუგა ზმუოდა თეს აინტერესებდა რას ამობდა და მიხსნა. ეგ მეც ვიცი რომ გახურება იყო, მაგრამ ეცადე დამინდო იცოდე აქ ვინაა დომინანტი.
- აი ეგ არ უნდა გეთქვა. მითუმეტეს ასეთ ფორმაში. ეჰ ეჰ ჩემი მამიკო მაწყენინე მე კიდე შენს მოფერებას ვაპირებდი, ასე უკეთესიცაა. პასუხს ვერ მომთხოვ ფინალში.
შუგამ ფართხალი დაიწყო და სანამ რამეს იტყოდა ბურთი უკან გაუეკთა. მათრახი კარგა ხანს ურტყა ბიჭი ზებრად აქცია ოღონდ ზოლები სად იყოფოდა ვერ გაიგებდი. დილდოში ძაბვა გაზარდა რკინები უფრო გააცია, ლამის კომაში ჩააგდო. მეორედ რომ გაასხა ყველაფერი მოხსნა, გარდა დილდოსა და ჯაჭვებისა. მათრახიც გააქრო. ახლა თეს ჯერი იყო სიამოვნება მიეღო, იუნგის გაკავებულ სახესთან მიიტანა მისი ატმები და  გვირაბი შუგას ენას მიუშვირა. წინ კი შუგას ცოცარს ეთამაშებოდა. რამდენიც შუგა გვირაბზე უკბენდა დილდოშიც იმდენი დენი გადიოდა, ასე ორივე ერთ ტალღაზე იყო. ბოლოს ისე გამოტუმბა რომ პროსტატას შეეხო ენით და თემ გაასხა შუგას მოცელი ასე ვთქვათ სავენახო შეწამლა. არ გაგიკვირდეთ პატარა ატმები თუ ამოვიდა. (ხალხოოოო გამაკავეთ რას ვბოდიალობ მიშველეთ🤣🤣🤣) აწ უკვე შემზადებულ ცოცარზე შესკუპტა შუგას დენმა დაარტა როცა გავარვარებული გვირაბი მიიღო, უკვე ცივ რკინას შეგუებულმა. თემ კენგურუსავით დაიწყო ხტუნვა შუგა კვნესოდა, თეს ხმა ჩაუწყდა ისედაც არცერთხელ აუცილებია პრისტატისთვის და ვეღარ კვნესოდა მხოლოდ ხტოდა რობოტივით. ისევ გაასხეს ამჯერად თემ I ასო დატახა თავისი რძით. (ეტყობა შუგას ბეიბი როა🤣🤣🤣🤣) ადგა და ამჯერად დილდოს შეეცვალა  მისი ფაფუკი თითები შეაგრიალა თან 2 თითით, ერთ თითზე ცეცხლი წაიკიდა მეორეზე ყინული. (ნუ გეშინიათ არ დაიწვება) შუგასთვის ეს უცხო ხილი იყო. (საერთოდ ეს ხილი არც არსებობდა შუგ გაიხარე დიდ პატივში ხარ თემ წითელ ანდაც ცისარტყელების ნუსხაში შეგიყვანა.) თავადაც უნდოდა სიამოვნება ამიტომ ამოტრიალდა და 69 პოზაში თეს თითები შუგაში, შუგას პირში კი თეს ცოცარი. დიდხნიანი ხახუნის მერე თემ ვერც კი მოტვინა ინსტიქტურად წელი ჩატეხა და შუგას ხორხში გაასხა შუგამ კი თეს პირში. ამ ყოველივეს კი შუგაში დილდოს ელექტრო-ძაბვის ზრდა ერთვოდა. თემ როგორც კი სული მოთქვა ყველაფერი ააორთქლა და გვერდით მიუწვა. შუგამ კი ტკბილი კოცნა აჩუქა და მისივე რძე გაასინჯა. დრო იხელთა და თეს ხელ-ფეხი დაუკავა თავისი ტანით. და უკვე ღონმოხდილი თეს ცოცარს დაუწყო ფერება, ზელდა, ცოცრის თავზე თითს აწვებოდა და ცდილობდა ისეც გაეღვიძებინა, რაც უმალ გამოუვიდა მაინც რა ატეხილი სულია არა? თე კვნესოდა გაუჩერებლად შუგასგან განსხვავებით არც უცდია დახშობა. ყოველივე ეს კი შუგას ისევ და ისევ აღაგზნებდა, მაგრამ დღეს ეყო ახლა თეს უნდა ასიამოვნოს და გათანაბრდნენ. შუგამ წუწვნის კურსები გაიარა თუ რა? თეს ცოცარი ლამის ხორციანად შეისრუტა. რამდენადაც შეეძლო ენის წვერს რძის გასასხმელ ხვრელში აჭერდა. დიდხანს არ დაუყოვნებია გაასხა ისევ და ისევ შუგას პირში. როგორც კი მორჩა გვერდით მიუწვა და კითხა ის რაც ახლა აინტერესებდა.

- სად ისწავლე ეს ყველაფერი?
- მინდოდა საჩუქარი გამეკეთებინა და იმედია მოგეწონა.
- მომეწონა რომელია ლამის კომაში ჩამაგდე ამისთვის შემდეგში პასუხს მოგთხოვ. ერთს ვიტყვი თითებისა და რკინის მილი რომ გამოიყენე გაასწორა. მაგრამ არ გადირიო ეს უკანასკნელია.
- ვნახოთ რამდენად უკანასკნელია, მაგრამ მთავარია ჩემს გვერდით იყო და თუ გინდა  შამფურზე წამომაცვი
ამაზე ორივემ გადაიხარხარეს გიჟები.
ძალაგამიცლილობისგან მიეძინათ.

ხალხოოოოო ნამეტარი ატეხილი ვარ და რავარც იქნა ცოტა ჩავიცხრე ჰორმონები კიდევ დავწერდი მარა კმარა სხვა დროს გავაგრძელებ. ახლა კი ოჯახური სადილი მოდის რომელიც fuck fun day იქნება ვეცდები სასაცილოდ დავწერო. აბა ჰეეე ორგაზმ forever 🤣🤣🤣🤣.

🎄🎄ცხელი შობა🎁🎁 (დასრულებულია)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt