ნამჯუნი ზედმეტად ფრთხილი და პასუხისმგებლიანი სანტა არის. მიტოა მის სახელზე მეტი საქმე. არც ამჯერად არღვევს წესს და მარხილით მიფრინდა ჯინთან და დამალვის მიზნით სახურავზე გაჩერდა, უკვე აღგზნებულმა ნამჯუნმა შავგვრემანი კალთაში ჩაისვა და მის ანუსში თითები შეაცურა ჯინს კვნესა აღმოხდა პირიდან თუმცა სიამოვნების მიღების მიზნით ფეხები უფრო გაუშალა სანტას.
- როგორც ვხედავ შენითაც მიიღებ სიამოვნებას.
- ჰა?
- ახლა თითებს ასე გავაჩერებ და შენით მოგიწევს სიამოვნების მიღება!
ნამჯუნმა ანუსში თითების მოძრაობა შეწყვიტა, ჯინმა არაკომფორტულად იგრძნო თავი, ასე რომ სანტას ხელზე მოძრაობის დაწყება თვითონვე მოუწია, როცა ცოტათი სიამოვნების მიღება დაიწყო ნამჯუმნმა დრო იხელთა და თითები გამოიღო ჯინის მგრძნობიარე ადგილიდან..
- მგონი უფრო მკვრივს რომ შეეჭიდო ჯობია არაა?
ჯინმა სანტას შარვალი გახსნა და მკვრივი მოგრძო მისი უდიდებულესობა წამოდგა🤣🤣 შემდეგ ზედ შეჯდა და მოძრაობა დაიწყო თუმცა სიამოვნებას ბოლომდე ვერ იღებდა ნამჯუნი ამის ყურებითაც კი იღებდა სიამოვნებას უყურებდა როგორ წვალობდა ჯინი მის ოქროს კვერთხზე ჯდომისას. ცოტახანიც რომ აცალა შემდეგ ჯინს წელზე ხელი მოხვია და მჭიდროდ მიისვა ჯინმა იგრძნო თუ როგორ შევიდა მასში ნამჯუნი უფრო მეტად, შემდეგ სკამზე გადააწვინა ნამჯუნმა უმცროსი და ბიძგებით დაიწყო. შემდეგ კი თავისუფალი ხელით მის უკანალში დაიწყო ძრომიალი, ჯინმა სიამოვმებისგან თვალები უკან გადაატრიალა შემდეგ კი ხელებით ჩაებღაუჭა ბიძგები ისე ძლიერდებოდა რომ ჯინმა პირიდან ენაც კი გადმოაგდო ტკივილისგან ხმამაღალი კვნესა გადმოსდიოდა, თუმცა სიამოვნების გაგრძელებას ისევ ითხოვდა ნამჯუნის პენისს უფრო და უფრო ეჭიდებოდა თავისი ანუსით, კიდევ უნდოდა სურვილი იმხელა იყო რომ ნამჯუნმა გადაწყვიტა უკნიდან მეტი თითი გამოეყენებინა ასე რომ ჯინს სასტიკი კვნესის მეტი არაფერი დარჩენოდა ცოტახნის შემდეგ ნამჯუნი ბიძგებს მორჩა და ბიჭი წამოაყენა გადაკუზა და უკნიდან დაიწყო მისი სხეულის გამოყენება თავისუფალი ხელით კი პენისს უმასაჟებდა ჯინს კიდევ ერთხელ ანიჭებდა სიამოვნებას და ამას მისი ფეხები ვეღარ უძლებდა..
- ძალიან გინდა რომ გიხმარო?
- აჰჰ კკ..კი
ნამჯუნმა ბიძგებს უფრო მოუმატა, აააჩქარა და ოხვრით უფრო შიგნით შევიდა მასში. გეგონებოდა რომ კუჭამდე გააღწევდა მისი პენისი ისე იყო შედგმული ჯინზე, როცა ორივემ ერთად დაიწყო კვნესა ნამჯუნმა გათავება დაიწყო და ბოლოს ჯინმაც გაათავა ბოლოს ორივე მარხილზე წამოწვა.ბოდიში დაგვიანებისთვის ხვალიდან ჩავრიხინდები და მალ მალე დავდებ.😊😊