Skz-talkerın 36. bölümündeki o yüce chanmin momentından sonra bunu yapmam gerekiyordu hehehhe.
Bu bölümde kalp krizi geçirecekler kalp atsın eheheheheh hadi sizi bölümle baş başa bırakıyım yanlız ne kadar iyi bir yazarım sizi hiç bekletmedem smut bölüm veriyorum.😂😉Sizi seviyorum öpücükler💞💞Kapı kapandığında tek kaşımı kaldırarak Seungmin'e baktım.
Bana şirince gülümserken çoktan onu vampir hızıyla koltuğa yatırıp üstüne çıkmıştım.
"Elime düştün küçük fare."diyerek sırıttım.
💗💗💗💗💗💗
SEUNGMIN
İlk önce şuna açıklık getireyim Chan beni ısırdıktan beri onunla bir temas içerisinde olmak istiyordum ve onu kızdırmayı seviyordum.İlk defa beni cidden seven biri....farklı hissettiriyordu.Biraz Chan'i sınamış olabilirim yani ehe.
Onunla seks yapmak istiyordum çünkü acı çekmeyi sevmiyorum.Gerçi seks yapıncada acıyordu ama onunla ayrı kaldığımız zamanki acının yerini tutamazdı.Hiç yapmadığım için biraz korkuyordum gerçi.
Bu yüzden tam Chan'e bu benim ilkim diyecekken konuşmama fırsat vermeyip hızla boynuma eğildi ve emmeye başladı.Bu hareketiyle inlerken Chan tişörtümü eteklerinden tutup üstümden çıkardı.Aynı hızla vücudumu emmeye devam ederken ben inlemekten başka hiç bir şey yapamıyordum.Kendimi ona bırakmıştım.
O ise inlememden zevk alıyor gibiydi.
Gögüs ucumu ağzına alıp emmeye başladığında ben hepten zevkin içinde kaybolmuştum.Tekrar yüzünü yüzüme çıkardığında alt dudağımı ele geçirdi ona elimden geldiğince karşılık verirken Chan'in elleri boş durmayarak giydiğim eşofmanı bacaklarımdan çıkardı.Baksırımı da çıkardığında şehvet ve arzu duyguları öne çıktığı için en ufak bir utanma duygusu hissetmemiştim.Chan dudakalarını dudaklarımdan çekip vücudumdan aşağılara indiğinde heyecanla kıpırdandım.
Chan bana bakıp sırıttı."Beslenmem lazım."dediğinde bir anlık duraksamadan sonra başımı yana eğerek boynumu açığa çıkardım.
Sırıtması genişlerken "Oradan beslenmeyeceğim."diyerek dişlerini ortaya çıkardı.Kırmızı gözleri ortaya çıkarken ona anlamayan bakışlar gönderdim.
Hızla dişlerini erkekliğime batırdığında çığlık attım.Dişlerini daha derine gömerken acı içinde kıvranıp elimle saçını kavradım ve çektim.
O zevkle inlerken erkekliğim sızlamayı bırakmış yerini zevke bırakmıştı.
Kesinlikle dişleri büyülüydü yoksa bu kadar büyük bir haz hissetmem mümkün değildi.Ben zevkle inlerken Chan'in sırıttığını görebiliyordum.Kanımı içmeyi bıraktığında üstümden kalkıp "Bu sana ders olsun."diyerek koltuğa oturdu.
(Nasty Min in the building😉)
Şaşkınlıkla ona baktım.Hah beni bu halde bırakacağına izin verdiğimi sanıyorsa büyük yanılıyordu.Kucağına çıkıp dizlerimin üstünde durdum.Dizimle erkekliğine baskı uygulayıp inlemesini sağladım."Dizini ç-çek Min."dediğinde çoktan bana yenik düştüğünü anladım.Erkekliğim tam ağzının hizzasındaydı. "Erkekliğimi ağzına al."dedim.
Göz temasımızı kesmeden erkekliğimi ağzına aldığında dizimi erkekliğinden çekmiş ve inlemiştim.Lolipop emermişçesine yavaş ve tadını çıkara çıkara erkekliğimi emerken ben elimi bilmem kaçıncı kez saçına götürüp çektim.Boşalacağım zaman ağzıyla gelgit yapmayı hızlandırmış ve en sonunda boşalmamı sağlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivy&willow(chanmin)
FanfictionSeungmin bir gün ruh eşiyle karşılaşır ve bu yeni kişi hayatının düzenini tamamen değiştirecek ve yeni hayatının getirilerini kabullenmeye ve alışmaya çalışacaktır. Onu yeni hayatında neler beklemektedir...