I'm the mafia ma-ma-mafia we do it like a mafia
aklıma takılan şarkı 1
Nega morin dazed dazed dazed can't control my body dazed dazed dazed
aklıma takılan şarkı 2
ehe gerçi itzy'nin yeni albümü tamamen aklıma takılmış durumda
🦋İyi okumalar🦋
CHAN
Programın yapılacağı binaya girdim.
Herkes beni görüp eğilirken bende onlara bir baş selamı verdim.Seungmin'in m/vsini yayınlamıştık ve bugün showcaseten sonra ilk performansını sergileyecekti.Bende ona destek olmaya gelmiştim.
Zaten şu aralar aşırı stresli ve gergindi.O nottan sonra ve evin o hali Seungmin'i aşırı etkilemişti.Kafasını biraz dağıtmak istiyordum.Güvenlikleri çoktan üst düzeye çıkarmıştım.
Evleri tekrar düzene koyulana kadar Minho Jisung'un diğer evinde Jisung ile, Seung'da Jisung ile ortak evimizde benimle kalıyordu.
Seungmin'in odasını bulduğumda içeri girdim ama hiç kimse yoktu.Bir telaş kaplarken içimi sesini duydum.
"Acaba ne alsam soğuk kahve ya da çilekli süt?"
Sanırım içecek almaya gitmişti.
Gülümsedim.Bizim ekiplerin elindeki kameralardan birini alıp yüzümü kameranın arkasına sakladım ve yanına gittim.Otamatın orada başka bir kamera onun kendi programı için çekim yapıyordu.
O sırada yanına çaylak gruplardan biri geldi.Seungmin utangaçca onların selamlarına karşılık verirken ben onu izleyerek gülümsedim.
"Siz alın ben hala karar vermedim."
dedi Seung.Çaylaklar selam vererek içeceklerini almaya başladılar o sırada harekete geçip diğer kameranın kenara çekilmesini işaret ettim.Çaylakların dikkatini üzerime çekerken Seungmin'de arkasına baktı.Kamera yüzümü kapattığı için sadece kamerayı gördü ve "Merhaba~."dedi tatlı bir şekilde.
Kamerayı yüzümden çekip "Sanada merhaba."dedim.Min şaşkınlıkla açılmış kocaman gözlerle bana baktı.
Kollarımı açtım gelip sarılması için "Chan."diyerek sıkıca sarıldı bana.
"İyi ki buradasın."diyen sesini duydum zihnimde."Gerilme.Sen en iyisisin."diye karşılık verdim ona zihnimden.
"Her şey iyi olacak."diye kulağına fısıldadım.Birbirimizden ayrıldık ve bize heyecanla bakan çaylak grup ile göz göze geldik.Seungmin'in elini tuttum.
"Sunbeanim inanamıyorum sizin büyük bir hayranınızız."dedi biri.
"Oh cidden mi?Size imzalı albümümüzü yollayacağız o halde."dedik ve eğildik.
Onlarda telaşa kapılıp eğildi.Birbirmizi selamlayarak ayrıldık oradan.
Sahne alana kadar onunla ilgilendim.O sahneye çıktığında bende onu kayda aldım."Awww çok tatlı."dedim kendi kendime.
"İşte benim sevgilim."Sahnesini tamamlayıp geldiğinde sıkıca sarıldım ona."Harikaydın."dedim.
"Cidden mi?"
"Evet!Mükemmeldin."diyerek yanağından öptüm.En son bütün sahne alan idoller çıktı ve ödülü kazanan sanatçı açıklandı.
Seungmin'in Weki Meki ile konuştuğunu gördüm.Gülümsedim.Aferin!Böyle kafan dağılsın işte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivy&willow(chanmin)
FanfictionSeungmin bir gün ruh eşiyle karşılaşır ve bu yeni kişi hayatının düzenini tamamen değiştirecek ve yeni hayatının getirilerini kabullenmeye ve alışmaya çalışacaktır. Onu yeni hayatında neler beklemektedir...