İftardan sonra attım ki okuyabilesiniz eheheh gerçi bu bölümde öyle çok birşey yok ama eheheh ama neyse.İyi okumalar😝🧡
CHAN
"Gergin misin?"diye sordum Seungmin'e.
Her ne kadar vücud dilinden gerginliği ve stresi okunsada onu konuşturarak rahatlatmak istiyordum.Amacım buydu."Eh!Sanırım."
Gülümsedim."Rahatla çok eğleneceksin.Belki eşcinselliği desteklemiyor olabilir bazıları ama saygı duyuyorlar.Hiç kimse seni yargılamayacak tamam?"dediğimde bir gülümseme kazandım.
"Sıkma kendini.Ana odaklan.Şuan ki gibi."
diyip onu kendime çektim ve öptüm.Öpüşme sesleri büyük siyah arabada duyulurken Seungmin geri çekildi.
Kızarmış yanakları ile utangaçca bana baktı.Şoförden utanmıştı.Ben gülerken o utangaçlığını sürdürdü.
Dikiz aynasından şoförü görebiliyordum yani o da bizi görmüş olabilirdi.Bu sorun olmazdı. Şoförler bu gibi konular için bilgi veriliyordu.
Seungmin "Biraz uyusam mı?"diyerek bana baktı.
"Olmaz.Yüzün şişer sonra."dedim.
Uflayarak omzuma yaslandı.Sabah saat 6 falandı ve biz çekim yapmaya gidiyorduk.
Seungmin'in yaklaşan single'ı için promo yapmalıydık.Çıkan ilişki haberlerimiz yüzünden bu biraz aksasada promolar yapılmaya başlanmıştı.Tek sorun bütün programların ikimizinde katılmasını istemesiydi.Bizde en zararsız olanı seçtik.
'Amazing Saturday' programı.Hoş bir formatı vardı ve eğlenceliydi.
Programdakiler bize göndermeler yada iğnelemeler yapmayacak kadar entelektüel ve saygı duyan insanlardı.Binaya geldiğimizde arabadan indik ve bizi hemen hayranlar karşıladı.Onlara selam verip içeri girdik.
İçeri girdiğimiz an bütün gözler bizim üzerimizdeydi.Anında yanımıza personellerin gelmesiyle onları takip ettik.Makyajlarımız yapıldı ve sonra program için hazırlanmış kıyafetlerimizi giydik.Son 2 saat o kadar yoğun geçmişti ki konuşmaya fırsat bulamamıştık.
Onu rahatlatmak istiyordum.Son hazırlıklarda tamamlandığında Seung'un elini tuttum ve ona gülümsedim.
O sırada odamıza biri girdi.Bu Taeyeon'ydu.Programda yer alan bir diğer ünlü.Ona selam verdik o da bize.
Gülümseyerek heyecanlı olup olmadığımızı sordu.Seungmin atılarak "Biraz heyecanlıyız."dedi ve "Sunbaenim şarkılarınızı cidden çok seviyorum,
harikasınız!"diyede ekledi.Taeyeon gülümseyerek teşekkür etti.
Şakayla koluma dirsek attı ve "Sevgili yapmışsın haberimiz yok.Amma da yakışıklıymış!"dedi.Gülerek "Görüştüğümüz mü var Taeyeon?"dedim.
Sen varya sen çok fenasın bakışı atıp odadan ayrıldı.Seungmin birazda olsa rahatlamış gözüküyordu.Elini tutup programın çekildiği yere götürdüm.
Herkesle selâmlaşıp biraz kaynaştıktan sonra sahnenin arkasına geçtik ve program başladı."Ooo kimleri görüyorum!Bang Chan ve onun küçük sürtüğü."
Tanıdık sesle arkamı döndüm.Kaşlarımı çatıp "Ağzını topla."dedim tehditkar bir ses tonuyla.
İğrenç gülümsemesiyle bize bakan Jiwon "Sadece selam vermek istedim.Dükün oğlu."diyerek yandaşlarıyla beraber defoldu.
Gözlerimi devirdim.Başarılarımı hazmedemeyen düşmanlarımdan biriydi.
Benimle aynı sektörde iş yapsada asla benimle aynı konuma gelememişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivy&willow(chanmin)
FanficSeungmin bir gün ruh eşiyle karşılaşır ve bu yeni kişi hayatının düzenini tamamen değiştirecek ve yeni hayatının getirilerini kabullenmeye ve alışmaya çalışacaktır. Onu yeni hayatında neler beklemektedir...