Beautiful beautiful angel 😇 okuyucularıma gelsin bu şarkı
merhabalar 🤗
CHAN
Elit yere tekrar gelmiştik.Sonunda Changlix çifti evleniyordu.Hazırlıklar tamamdı.
Kızların benim vampir olmamı öğrenmesi işimize gelmişti.O gün onlara vampirlerin gerçek olduğunu söylediğimizde kesinlikle şöyle düşündüm bu kızlar normal değil.
İlk önce kanıt isteyip sonra deli gibi sevinmişlerdi.Doğaüstü şeylere fanatik olduklarını ve bunun birgün gerçekleşeceğini bildiklerini söylemişlerdi.
İnsanlar cidden çok garipti...
Herneyse şu an kızların babamla nasıl bu kadar kolay bir şekilde anlaştıklarını sorguluyordum.Babam bu kadar kolay birimiydi?Ya da yaşlanınca yumuşamışmıydı?
Hiç bir fikrim yoktu.Seungmin Felix'i ziyaret etmeye gitmişti ve bu süre boyunca ben kafamı dinliyordum.
Tabi kızlar bu rahat halimi görüp benimle uğraşmaya geldiler.
"Hey,oppa kraliçeyi görebilecekmiyiz?"
diye sordu Soojin."Evet elbette düğünde görürsün."dedim.
"Uva çok güzel olduğunu duydum."diye tekrar konuştu Soojin.
"Evet öldürücü bir güzelliği var gerçek anlamda."dedim.
"Seni oppama söyleyeceğim oppamdan başka birine bakarsın ha?"dedi 7/24 sorun çıkarmaya bayılan Soomin.
"Hayır demek istediğim kraliçe güzel olduğu kadar tehlikelide ama eminim sizi sever."dedim.
Dudak büktü Soomin.Başımı iki yana salladım.Bu kızı ancak babam idare ederdi.
Biraz hava almak için ormana daldım ve kurtlarla karşılaştım.Düğün için gelmişlerdi.
Onlara doğru ilerleyip Changbin'i sordum.O sırada kurt formunda olanlardan biri insan formuna dönüştü.
"Ben bunu görmek zorundamıydım?"
diye yakındım.İnsan formuna dönüşen Changbin'di ve doğal olarak çıplaktı.Hızlıca üstünü giyip sırıtarak yanıma geldi."Dostum bunları Felix'e göstermelisin."dedim sırıtarak.
Kahkaha atıp"Ona hergün gösteriyorum zaten."dedi.
"Iyyy pisleşme."dedim.
"Napıyorsun?"diye sordum.
"Hazırlıklara son hız devam yarın akşam sonunda Lix'ime kavuşacağım.En garibide bizi eş yapacak olan kişinin Seungmin olması."
"Ah bu konuda kesinlikle haklısın."dedim.
Hangi türden olursan ol evlilikleri doğanın elçileri periler yapar.
"Hyunjin ile Jeongin nerede?"diye sordum.
"Biryerlerde yiyişiyorlardır."dedi Changbin.
"Atmayın lan."Hyunjin yanımıza geldi.
"Tuvalete gittim altı üstü."Güldüm."Bence bunu yapacak olanlar "Minho ve Jisung."
Beni onayladılar."Cidden onlar beterin beteri."dedi Hyunjin.
Aniden kafasına yediği şaplakla arkasını döndü.Minho duymuştu dediklerimizi.
"Batıyoruz biz size hepiniz aynısınız lan."dedi Minho."Bebeğim haklı."diye onayladı Jisung.
"Hanımcı."dediler aynı anda Hyunjin ve Changbin.
"Hanginiz değil beni güldürmeyin."dedi Jisung ve Minho'nun burnuna burnunu sürttü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivy&willow(chanmin)
FanficSeungmin bir gün ruh eşiyle karşılaşır ve bu yeni kişi hayatının düzenini tamamen değiştirecek ve yeni hayatının getirilerini kabullenmeye ve alışmaya çalışacaktır. Onu yeni hayatında neler beklemektedir...