👬Babalar👬

707 79 100
                                    

Rosé'mi bolca dinleyin hayatımın  en güzel teselli ve motivasyon şarkısı 🎊💖🖤🌹
'I worked my whole life'

"Gitsen ne güzel olur."diyerek ablasına şirince baktı.Chan kalkar mısın üstümden!"dişlerimi sıkarak konuştum.

Ben kalkmaya çabalarken bir ses daha duyuldu.

"Bende mi gideyim oğlum?"

                         💗💗💗💗💗💗

CHAN

Duyduğum sesle Seungmin'in üstünden kalkıp babama sıkıca sarıldım.
Gülümseyerek o da bana sarıldığında Seungmin'in "Rezil olduk senin yüzünden yaa!"diye yakınan sesi zihnime işkence ediyordu.

Babamla birbirimizden ayrıldık ve babam gözlerini Seungmin'e çevirdi.
Seungmin eğilerek selam verdi ve utanarak yanımıza geldi.

"Bu Hoseok babam,kendisi dünyanın en tatlı insanıdır ve yeryüzüne inmiş bir melektir."diye tanıttım babamı.

(Hoseok can suyum🥺💜💜)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hoseok can suyum🥺💜💜)

Babam utangaç bir şekilde tebessüm etti ve"Sende Seungmin olmalısın."
diyerek gülümsedi Min'e."Ve şunu söylemeliyim ki şarkılarına bayılıyorum."

"Ciddi misiniz?"diyerek şaşkınca sordu Seungmin.Onun o tatlı haline gülümseyip saçlarını karıştırdım.

Babam da gülümseyip "Elbette senin şarkılarını dinlemeyen yok."dedi.

"Bu arada sen oğlumu mağzur gör.Kendisi biraz azgında."diyerek Min'in kulağına söylemişti bunları babam.

Seungmin ve Doyeon gülerken bunları duymuş olan ben"Babaa!"diyerek yakındım.

Babam da kıkırdadığında onun ne kadar de güzel güldüğünü düşünen Seungmin'e gülümsedim.

Koltuklara ortuduğumuzda Seungmin zihnimden "Bu bahsettiğin baban olamaz heralde."diyen sesine cevap verdim.

"Evet değil!Bu benim biricik pamuk kalpli babam."diye cevap verdim ona.
Zihnimizdeki konuşmamızı bitirip babama ve Doyeon'a baktım.

Neden buraya geldiklerini açıkça belliydi ama ben yinede duymak istiyordum."Bu akşam bize akşam yemeğine gelin ve kalın."diyerek direk konuya girdi babam.

Gözlerimi devirdim."Beni evden kovdu babam şimdi eşimi görmek için mi çağıyor?"dedim.

Babam bana baygın gözlerle bakıp "Baban sinirlenip seni evden kovmuş olabilir ama eğer seni tamdan silseydi seni korumazdı ve biraz zor gelirdin bulunduğun yere babanın gölgesi senin her zaman arkandaydı.Bunu biliyorsun.Şimdi barışma zamanı uzatma bu konuyu ve yarın akşam yemeğe gelin eşinle."diyerek Seungmin'e bakıp gülümsedi.

Seungmin elimi tutup gözlerime baktı."Gidelim."diyen sesini duydum zihnimde.

"Yarın akşam gelemeyiz çünkü buradan ayrılmamız gerek.İşlerimiz var biliyorsun ki."dedim.

Ivy&willow(chanmin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin