2 bölüm atacağım bugün ve..... diğer bölüm final morpha anaxibialarim🦋
bu kitapta bitti....SEUNGMIN
5 yıl sonra
"Ünlü Kim Seungmin yoğun iş hayatı onu etkilediği için ara verme kararı aldı."
Okuduğum haber başlığı ile Chan'e şöyle bir bakış attım."Bu senin fikrindi değil mi?"
Gülümseyip "Şu aralar biraz rahatlamanın zararı olmayacağını söylemiştin.Çok yorgundun ve ben dayanamadım."diyerek yatağa yanıma geldi ve alnıma bir öpücük kondurdu.
"Peki,şimdi ne yapıyoruz?Böyle boş duracak değiliz heralde."
"Elit yere gidiyoruz,evimize."dedi Chan.
Onu onaylayıp hazırlanmaya başladım.
Aklımda çoktan bir plan oluşturmuştum.
Oraya vardığımızda biraz baş başa vakit geçirdik.Bunu ne kadar özlediğimi farkettim.Cidden çok yoğunmuşum....
Bunu şimdi farketmemde cabasıydı.Oturma odasında oturmuş kanallarda gezerken Chan de yanıma geldi. Kumandayı bırakıp ona baktım.
Başını boyun girintime sokup boynumu yaladı.Ne istedini ikimizde biliyorduk.
Dişleri tenimi delerken gözlerimi kapattım ve elimi saçına götürdüm.Beni belimden tutarak yanından kucağına geçiş yaptırdı.O kanımı emerken çoktan odamıza varmıştık.
💗💗💗💗💗💗
Mutfakta gezinip konuklarımı memnun edecek yiyecekler hazırlanıyor mu diye denetlemekle meşguldüm.Chan nerede olduğumu merak ediyor olabilirdi.Ya da şuan arkamda hissettiğim oydu.
Gülümseyerek ona döndüm.Neden yatakta değilde buradasın."diye alçak tondaki o kadife sesiyle sordu bana.
"Çünkü bugün arkadaşlarımız gelecek."
dedim neşeli bir sesle."Yorgun değil misin sen?"
"Hayır bundan daha fena yaptığımız günleri hatırlıyorum."diye cevap verdim.
Sırıttı.Bu durumun çok hoşuna gittiği belliydi.Göz devirdim."Hadi hadi."diyerek kışkışladım onu.
Son hazırlıklarda tamam mı diye kontrol edip içeriye geçtim.
"Aaa!Gelmişsiniz."gülümseyerek Felix'e sarıldım.
"Tabiki de geleceğiz bebek."dedi Felix.
"Çok yoğunsunuz diye gelemezsiniz sanmıştım."dedim.
"Çok yoğunuz evet ama arkadaşlarımıza her zaman ayıracak zamanımız var."dedi Chanbin gülümseyerek.
Bende ona gülümsemeyle karşılık verdim."Gelenler var."diyen Chan ile kapıya doğru döndük hepimiz.
Jeongin ve Hyunjin.
"Benim hayırsız menajerim gelmiş."
diyerek sırıttım."Hayırsızmış pes!"diyerek sarıldı bana Jeongin.Güldüm."Öylesin."dedim.
Son olarak Minho hyung ve Jisung'un gelmesiyle grup tamamlanmış oldu.
Yiyecekler servis edilirken konuşmaya başladık.
"Ara vermişsin."dedi Minho hyung.
"Ah!Evet Chan sağolsun.Bu sabah haberim oldu benimde."dedim.
Jisung kıkırdadı."Klasik Chan."
Felix ve Hyunjin onaylayarak baş salladılar.
"Zaman ne çabuk geçti ya."dedi Hyunjin.
"Evet ya sanki daha dün evlendik Changbin ile."dedi Felix hülyalı hülyalı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivy&willow(chanmin)
FanficSeungmin bir gün ruh eşiyle karşılaşır ve bu yeni kişi hayatının düzenini tamamen değiştirecek ve yeni hayatının getirilerini kabullenmeye ve alışmaya çalışacaktır. Onu yeni hayatında neler beklemektedir...