(Chan'i jyp gibi düşünün)
iyi okumalar❣😝
noeasy fav şarkınız ney??alalım cevapları...benimki medyada💗SEUNGMIN
"15 dakika mola!"
Yere resmen yattım.Boylu boyunca uzanıp nefesimi düzenlerken Jisung "Moladan sonra son bir kez daha prova yapın.Ondan sonra Jennie ve Jisoo ayrılabilir ama siz burada kalıp ikili performansınızı prova ediceksiniz."dedi.
Chan yanıma oturup kafamı dizlerine koymamı sağladı.Jisung'a bakıp "Tamam MAMA'yı bende sevmiyorum ama bu kadarı da pes yani resmen bizi kullanıyorsun."dedim.
Jisung ciddi bir şekilde "İntikam soğuk yenen bir yemektir."dediğinde Jennie ve Jisoo kıkırdadı.
Onlarda benim gibi bu şirketin idolüydüler.Bu şirket altında sevgili olan iki solo idol.Açıkçası çok tatlı bir çift.
Jisung anlamazsınız anlamında elini sallayıp yanımızdan ayrıldı.Yatar pozisyondan oturur posizyona geçtim.
Gözümün önüne gelen su şişesiyle yukarı doğru baktığımda bana gülümseyerek su uzatan Jennie'yi gördüm.Ona gülümseyip suyu aldım.İkili yanımıza gelip oturdu ve biraz sohbet ettik.Mola vakti dolduğunda bana elini uzatıp ayağa kaldırdı Jisoo ve Chan'e bakıp "Bence çok eğleneceğiz."dedi.
💗💗💗💗💗💗
Kameraları ve koca insan ordusunu selamlayarak bir kaç poz çekmeleri için durdum.Ortam aşırı gürültülüydü.
Benim sıram bittiğinde kameraları selamlayarak beni kenarda bekleyen Chan'in yanına gittim.El ele tutuşarak idollerin oturduğu alana geçiş yaptık.Aşırı heyecanlıydım.Bu yapacağımız süpriz gösteriden sonra bir daha bu ödül törenine davet edilirmiydik bilmiyordum.
Özellikle ikimizin ikili gösteri yapmasını istemeyip engellemişlerdi.O yüzden 4 kişilik bir gösteri hazırlamıştık.Pis homofobikler!İroniye bak ki bu yıl bizim sayemizde en çok katılımcıya sahip olan yıl.Bizim üzerimizden tonla para kazandılar.Onlar istemesede fanlara istediği şeyi verecektik.
Daha çok etkileşim...Sandalyelere oturduk ve yavaş yavaş idollerin gelmesini seyrettik.Weki Meki giriş yaptığında heyecanla ayağa kalktım.Ne tesadüf ki yanımızda oturuyorlardı.Yanımızdan geçerken eğildiklerinde "Ne eğilmesi ya gelin sarılalım."dedim.
Suyeon "Ah maalesef pdnimin buna izin vereceğini sanmıyorum."dedi.
Surat asıp "Haklısın...Neyseki benim böyle bir sorunum yok pdnim yanımda!"diyip kahkaha attım.
Kızlarda güldü.
Chan de gülümseyip "İzin verdiğimi kim söyledi.Kıskanıyorum ben seni sarılma başkalarına."dedi.
Kızlar tatlı sesler çıkararak yanımızdaki yerlerine geçtiler. Diğer yanımızdaki çift gelirken büyük bir çığlıkla karşılandı onlarda.Bu ikili Jensoo'dan başkası değildi.
Hafif eğilerek selam verip yanımızdaki yerlerini aldılar onlarda.Yüzümü sevimli bir şekilde buruşturup Jennie'nin kulağına "Kawai"diye fısıldadım.
Gülümseyip "Sende öylesin."diye cevap verdi.
Chan ve Jisoo ellerini belimize attıp kıskandıklarını belirtiler.Kıkırdayıp Chan'e döndüm.
Mcler konuşmaya başladığında ödül töreninin nihayetinde başladığını anladım.
Ödüller açıklanmaya başladı yavaş yavaş.Bir kaç grup gösteri yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivy&willow(chanmin)
FanficSeungmin bir gün ruh eşiyle karşılaşır ve bu yeni kişi hayatının düzenini tamamen değiştirecek ve yeni hayatının getirilerini kabullenmeye ve alışmaya çalışacaktır. Onu yeni hayatında neler beklemektedir...