Hanbin🤧🤧🦋💕
SEUNGMIN
Yavaş yavaş bilincim yerine gelip rahat bir şekilde gerindim.Aşırı enerjik hissediyordum.Olanlar aklıma geldiğinde "Oh be yaşamak varmış!"dedim.
Yanımdan bir kahkaha yükseldiğinde gözlerimi açarak yanıma baktım.Chan benimle aynı sevinci paylaşarak yanağımla dudağımın arasını öptü.Kıkırdadım.
"YA!KALKIN ÇABUK!TÂLİM ZAMANI!"
💗💗💗💗💗💗
Ölüp bir anka kuşu gibi dirildikten sonra daha doğrusu bir peri olarak yeniden dünyaya geldikten sonra harika bir ev alıp Chan ile istediğimiz gibi dekore etmiştik.
Tabi ilk önce bu büyük sorumluluk ile ne yapacağım diye ortalığı biraz karıştırmıştım.İşte o anda hem kurtarıcım hemde ölümüm olan Seeun devreye girdi.
Yeni bir peri olduğum için o bana öğretmenlik yapacaktı.Kontrolsüz gücüm çoktan başımıza iş açmıştı.(bkz:Chan'in tişörtü,bir kaç tutam saç ve yatak gibi yanan bir kaç şey)Ehh!Seeun başıma bela oldu ve sabah akşam gücüm hakkında alıştırmalar yaptım.Ayrıca peri tarihi hakkında kitaplar okumam gerekmişti.Albüm çalışmalarıyla kişisel hayatım birbirine girmişti tabi.Neyseki hızlı öğreniyordum böyle şeyleri.
Evimizde misafir olarak ağırladığımız Seeun bazen bizi böyle rahatsız edebiliyordu.
"YA!KALKIN ÇABUK!TÂLİM ZAMANI!"
Chan ile bıkmış bir şekilde doğrulduk.
"Ne zaman bitecek bu öğrenme işleri?"
diye sordu Chan.Seeun gülümseyerek "Az kaldı."dedi.
"İyi bari."diyerek tuvalete gitti Chan.
"Kahvaltıda buluşuruz."diyerek terk etti odayı Seeun.Onu sevmiştim iyi kızdı ve bizi rahatsız etmeyi seviyordu sanırım.
Bu ne kadar iyiyse ehehe.Bugün boştum albüm neredeyse bitmişti.
Yakında daha yoğun bir tempo beni bekliyordu.Bunu düşünüp strese girmek istemiyordum.O yüzden hazırlanıp kahvaltıya katıldım bende.Kahvaltı bitipde Chan işe gittiğinde Seeun ile bahçeye çıktık.
"Evet!Otur bakalım çimlere."dedi.
Bağdaş kurarak oturdum.Etrafımda gezerek bir çember oluşturdu.
O klasik sözlerini söylerken ona eşlik ettim."Şimdi,rahatla ve doğayı hisset.
Sonra duygularını öne çıkar.Tutkusun sen ateş perisisin.Şimdi bir duyguda yoğunlaş ve çemberi yak."İçimdeki sıcaklığı hissederek dediklerini yaptım.Ateşin sıcaklığını ve yaktığı çimenlerin sesini duyabiliyordum.
"Şimdi ateşi güçlendir."dedi Seeun.
"Wow!Gayet başarılı.Ne düşündüğünü merak ettim."dediğinde sırıttım.İçimden sana olan sinirimi diye geçirdim.
Bundan sonra bana periler ve tarihleriyle ilgili bir kaç soru sordu.Hepsini doğru bildim.Çünkü ilgimi çekmişlerdi.
Dersimiz bittiğinde "Unutma Seungmin oppa sen bir ateş perisisin her zaman sakin ve kontrollü olmalısın."diyip içeri girdi.
Ben burada ölmüşüm hala neden bahsediyor ya!Bu boş günümüde böyle harcadım işte.Günün diğer yarısı dinlendim ta ki Seeun yanıma gelene kadar.
"Hadi dışarı çıkalım.Kıyafet almak istiyorumm."diyerek dudak büktü.
Ona bakıp "Sieun ile çıkınsanıza."
dedim."Sieun'un işi var.Ayrıca bu kadar yardımdan sonra böyle mi ödüyorsun sen borcunu oppa?"dediğinde iç çektim.
"İyi de ben ünlüyüm,yolda biri görürse ikimizi ne yapacağız?"
"Korumaların felan yok mu senin?"
Düşündüm...kurtuluş yoktu.
"Yürü bakalım küçük fare."diyerek evden dışarı çıktık.
💗💗💗💗💗💗
A-ah!Chan eve gelmemiş mi?Gün boyuda aramadı?"dedim arabadan inerken.
Seeun omuz silkti."Bilmiyorum...eve girince ararsın hadi aç kapıyı."dedi.
"Umm peki."diyerek kapıyı açtım karanlık ortamı aydınlatmak için lambayı yaktığımda neredeyse kalbime inecekti.
"TEBRIKLERRR!"diyen topluluğa baktım.
"Oha!Bütün işinizi bırakıp buraya mı geldiniz cidden?Ayrıca ne için tebrikler??"
dedim elimi kalbimin üstüne koyarak.Deli gibi atıyordu.Hyunjin,Jeongin,Changbin,Felix,Jisung ve Minho hyung.
"Artık tam teşekküllü bir perisin bebek."dedi Felix.
Şaşkınlıkla Seeun'a baktım.Duvara yaslanmış usulca gülümsüyordu.Hiç kardeşim yoktu ama sanırım bir taneye sahip olmuştum.Yanına gidip sıkıca sarıldım ona.
Chan arkamdan sarılıp "Herşey onun fikriydi.Beni arayıp bugün kutlama yapabileceğimizi söyledi."dediğinde gülümsedim iyice.
"Ehh,tamam bu kadar ya."diyerek başından savdı bizi.Gülümseyerek aramıza katıldı diğerleri ve eğlenerek günü bitirdik.
Bu bir geçiş bölümüydü o yüzden biraz kısa ve boş gelebilir kuzular sevgilerle yazarınızdan💕💕🦋bol bol öpücükler
(düzenlendi 20.02.2022)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivy&willow(chanmin)
Fiksi PenggemarSeungmin bir gün ruh eşiyle karşılaşır ve bu yeni kişi hayatının düzenini tamamen değiştirecek ve yeni hayatının getirilerini kabullenmeye ve alışmaya çalışacaktır. Onu yeni hayatında neler beklemektedir...