Merhaba gençler ve görüşürüz gençler😂Yanlız ben şu üsteki changlix fanartına bitmişim ya çok güzel😍😍Herneyseeee
İyi okumalar🥰Ona kendimi sertçe sürtüğümde inledi.Sinirle gülümseyip banyoya girdim.Niye eğlenmek varken sorun yapıyordum ki?
💗💗💗💗💗💗
CHAN
Aramızın daha iyi olması beni çok mutlu etmişti.Sabah yaşadığımız temaslar ve Seungmin'in arsızlığı beni şaşırtsada bana alışması içimi rahatlatmıştı.
Sabahın beşinde uyandığı için marketler açık değildi ve evimde yiyecek hiç bir şey yoktu.Doğal olarak.
Neyse ki şansımıza Changbin'in ramenleri burda duruyordu.Ben yapmayı bilmediğim için Seung kendine yaparken "Eğer vampirler birşey yiyemiyorsa evdeki ramenler ne ayak?"diye sordu.
Güldüm."Arkadaşlarımdan ikisi ile hala tanışmadın.Felix'in sevgilisi kurtadam arada iş yoğunluklarından kaçıp buraya gelirler.Yediğin ramenler Changbin'in yani."dedim.
"İş yoğunluğumu?Ne yapıyorlar ki?"
"Felix vampir prens kendisi çocukluk arkadaşım olur.Changbin de kurtadamlarının liderinin oğlu o da prens gibi bir şey yani.Yakında evlenecekler bir de.Onun yoğunluğu var."
Seung gözlerini kocaman açıp"Vampir ve kurtadamların düşman olduğunu sanıyordum."dedi.
"Eskiden gelen bir yanlış anlaşılma yüzyıllar önce olan bir olaydan şimdiki nesiller sorumlu tutulamaz.İki ırkın arasında kalan o kadar aşık var ki o yüzden changlix çifti bu anlaşmazlığı evlilikle anlaşma sağlayacakĺar.
İkı ırk arasında doğuştan gelen bir nefret yada iğrenme söz konusu bile değil.
Büyüklerimizin saçma kan davaları bu iki ırkın arasını bozmuş.Yoksa ortada hiç bir şey yokmuş."Seung anladığını belirterek başını salladı."Peki birbirlerini seviyorlar mı?"
"Tabi ki hatta onların aşkları bu anlaşmaya vesile oldu.Bu anlaşmayı vampir kraliçe ve kurtadamların lideri istedi.Ellerinde belirli bir kanıt olsun diye."
Seung ramenini yapmış masaya getirip yerken "Herneyse bırak şimdi onları bana senden bahset çocukluğundan felan."
Seung yüzüme merakla baktı.Ona ilk başlarda kendimden bahsetmiş sonra ailem ve arkadaşlarımla ilgili anılarımı anlatarak onu güldürmüştüm. Birbirimizi tanımaya çalışarak geçen daha doğrusu Seung'un beni tanımaya çalışarak geçen bir kaç saatin ardından Seung koltuğa yatıp gülerek "Ah daha fazla dinleyemeyeceğim.Gülmekten karnım ağrdı be."dedi.
Ona bakıp gülerken kapı çaldı.Jisung içeriye dalarken"Canım eniştem bugün daha iyiler mi?"dedi.Onun bu lafına gözlerimi devirdim.
Seung kaşlarını çatarak"Enişte ne ya!"diye cevapladı.
"Ayrıca o iki hayırsız niye gelmedi?Döveceğim onları Jeongin'in benden çekeceği var pislik."diye ekledi.
"Zaten senin gazabından korkutuğu için gelmedi.E Hyunjin'de onunla kaldı."
Jisung'a bakıp"Sen niye bu kadar erken geldin bakayım??"dedim Seung'ın yanına otururken.
"A-ah burası benimde evim.Canım sıkıldı barda bende geldim."
"Ev arkadaşı mısınız?"diye sordu Seung.
"Evet,tek yaşamak oldukça sıkıcı zaten Jisung'da şirkette çalışıyor.Pay sahibi,
o yüzden beraber yaşamaya karar verdik."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ivy&willow(chanmin)
FanficSeungmin bir gün ruh eşiyle karşılaşır ve bu yeni kişi hayatının düzenini tamamen değiştirecek ve yeni hayatının getirilerini kabullenmeye ve alışmaya çalışacaktır. Onu yeni hayatında neler beklemektedir...