Ev
Altı ay
24 hafta
180 gün
Loki'nin ölümünün üzerinden tam koskoca 6 ay geçmişti.
Hestia ise... Sanırım iyidi?
Veya sadece iyi rolü yapıyordu
***
"Gel"
Hestia son altı aydır yaptığı şeyi yapıyordu
Yani hiçbir şey yapmadan dışarıyı izliyordu
Natasha yavaşça odaya gidip Hestia'nın yanına oturdu. Kızıl kadın Hestia'nın iyi olmadığını ve sadece rol yaptığını bilen tek kişiydi.
"Sana mükemmel bir haberim var Tia"
Hestia heyecanlı görünmek için kendini zorladı.
"Yaa neymiş Tasha?"
Natasha gülümsedi. Kızın yüzünün önüne düşen saçı kulağının arkasına sıkıştırdı.
"Peter yıl sonu balosuna seni çağırıyor. Kesinlikle gitmelisin"
Hestia'nın yüzü asıldı. Açıkçası hiçbir yere gitmek istemiyordu fakat bunu açıkça söyleyemezdi. Bir bahane bulmak zorundaydı.
"İyide Tasha ben yanında bir Avengers üyesi olmadan dışarı çıkamam"
Natasha kıza içtenlikle gülümsedi
"Bende seninle geleceğim. Merak etme varlığımdan haberin bile olmaz."
Natasha dudağını ısırarak devam etti
"Hem belki yakışıklı bir erkekle tanışırsan ve bir yerlere gitmek istersen başımı farklı yöne çevirebilirim"
Hestia'nın yüzü asıldı. Natasha'ya duygularını anlatmak istiyordu.
"Tasha ben yapamam. Ondan sonra hazır değilim..."
Natasha ciddileşti
"Adını söyle Hestia"
Hestia Natasha'ya şaşkınca baktı. Kimden bahsettiğini bal gibi biliyordu.
"Tasha kimden bahsettiğimi biliyorsun"
Natasha Hestia'nın yaşadığı şeyleri ustaca sakladığını biliyordu. Hestia kesinlikle Loki'ye değer vermişti.
"Hestia onun adını söyle. Hemen!"
Natasha'nın son kelimesi emir verir türdendi. Hestia'nın sadece böyle konuşacağını biliyordu.
"Loki"
Hestia bu adı altı ay sonra ilk defa söylemişti. Burun kemiği sızlıyordu fakat hala duygularını saklamaya çalışıyordu.
"Tia, sende bir insansın. Ağla"
Hestia daha son kelime bitmeden ağlamaya başladı. Daha çok çığlık atıyor gibiydi. İşte bu altı ayın birikimiydi.
"Değilim Natasha. Onu özledim, çok özledim. Keşke onu son bir kez görebilseydim"
Hestia göz yaşlarını sildi. Birinin karşısında ağlamak ona göre değildi
"Ee ne giyeceksin?"
Natasha bunu bu karamsar havayı bozmak için söylemişti.
"Natasha gitmek istemiyorum diyeceğim fakat kabul edeceğini sanmam. Ben seçerim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTER SOLDİER // Daughter
Fanfiction"Kızım?" "Yalancı, sen benim babam değilsin" *** "Ben kötü birisi değilim, sadece iyi olmak ne demek bilmiyorum"