Ölmek istemiyorum!
H E S T İ A L A U F E Y S O N
Hestia uzun uzun babasına baktı. Bu anının gelme olasılığını tabikide biliyordu ama hazır değildi.
Babası tarafından öldürülmek istemiyordu..
Ama kesinlikle babasına zarar veremezdi Hestia.
***
Rebecca intikam istiyordu. Abisi yüzünden daha küçük yaşlardan itibaren yetimhanede kalmıştı.
Planı ise basitti. Abisine acı çektirmek istiyordu. Bucky Hestiayı öldürecekti. Sonrasında ise normale dönecekti.
Kızını kendi elleriye öldürecekti.
Bu, onun intikamıydı.
****
"Sizinle tanıştığıma çok sevindim efendim"
Sif güldü.
"Bende tatlım"
Lev gülerek babasının yanına gitti. Loki de ona gülümseyerek elini tuttu.
Bütün Asgard halkı Levi seçmişti. Küçük kızın Loki'yle en ufak bir benzerliği yoktu. Hatta daha çok Thora bile benziyordu. O sarı saçları ve mavi gözleri ile.
Ama kesinlikle Loki ile aralarında iyi bir kimya vardı.
***
Hestia geri çekildi. Babasınına zarar vermiyor sadece hamlelerini savuşturuyordu.
Hestia tam babasına bir yumruk atacakken bucky demir kolu ile kendini korudu.
Hestia parmaklarının ve bileğinin kırıldığına neredeyse emindi.
Hestia çevresinde silah olarak kullanabilecek bir şey aradı. Babasında da silah yoktu.
Hestia odasında silah olmasından nefret ederdi. Odasında biraz sakinleşir, kendini az da olsa normal bir kız gibi hissederdi.
Eh, şu an bu kararından çok pişman olmuştu.
Hestia kendini geri çekti ve dizlerini kırdı. Hestianın dövüş tarzı ayakları hedef almaktı. Kendi çok da iri olmayan vücudu ile daha rahat hareket ediyordu.
Sırf dövüş tarzı yüzünden Clint onun bir yılan gibi haraket etmesinden dolayı ona *Viper derdi.
Hestia yerde babasının dizine bir tekme attı. Bucky sendelemişti ama duruşunu bozmadı. Hestia içinden babasına lanetler okudu. Onu çok zorlamıştı.
Aslında Hestia eğer istese birazcık zorlanarak babasına kalıcı zararlar verebilirdi. Ama genç kız bunu yapamıyordu.
Yumruklarını, tekmelerini saklıyordu.
****
"Sanırım müstakbel kocan seni aldatıyor Nat"
Natashanın soğuk bakışları karşısında Tony sustu.
Steve, Tony ve Natasha T'challa'yı ziyarete gidiyorlardı.
Natasha neredeyse yüz kere Buckyi aramıştı ama bir türlü ulaşamamıştı. Üstelik Hestia da açmıyordu.
Natasha çalan telefon ile başını kaldırdı. Fakat arayan Bucky değil, Fury di.
"Alo?"
Kulağına Furyinin net ve soğuk sesi doldu.
"Rebecca kaçmış! Hestia'ya güvenmiştik. Büyük bir hataymış. Ne yapıyor? O tanrı ile mi oynaşıyor?"
Natasha donmuştu. Hestiadan kimse kaçamazdı. Bir sorun olduğunu o an anlamıştı. Hızlıca kemeri çıkartıp pilotun yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTER SOLDİER // Daughter
Fanfiction"Kızım?" "Yalancı, sen benim babam değilsin" *** "Ben kötü birisi değilim, sadece iyi olmak ne demek bilmiyorum"