İkizlerin yardımı
H E S T İ A B A R N E S
Hestia hala kıpırdayamıyordu.
Sadece gözlerinden yaşlar akıyordu. Ellerindeki kelepçe şimdiden sıkmıştı.
Genç kız öfkeyle Pietroya bakıyordu. Vurduğu yer kesinlikle çok acımıştı. Hestia bebeğine bir şey olmamış olmasına seviniyordu.
Wanda kendini kötü hissetmişti. Genç kadında farklı bir şeyler hissediyordu. Gözleri bir iki saniyeliğine kırmızıya döndü.
"Ben bu kızda tuhaf bir şey hissediyorum"
Pierce telaşla Wanda'ya döndü. Adam Hestia'nın hamile olduğunu biliyordu fakat ikizlerin bundan haberi olmaması gerekiyordu yoksa plan iptal olurdu.
"Henüz güçlerine hakim olmadığın için bu normal"
Hestia o an kızıl kıza hamile olduğunu söylemeyi çok isterdi. Belki o ona bir yardım eli olurdu.
"Sakın onun aklını okuma"
Wanda başını salladı. Hestia hala onun gücünün altındaydı.
***
Avengers kulesindeBucky çıldırmıştı.
Kızı göz göre göre kaçırılmıştı ve onu hiçbir yerde bulamamışlardı.
Maria Hill acılı babanın yanına geldi.
"Wanda ve Pietro , Maximoff kardeşler. Çocuk hızlı, kız telepatik"
Bucky elini yüzüne aldı. Arkadan Loki çıkınca bütün Avengers üyeleri ayağa kalktı.
"Heimdall yaralı o yüzden o göremiyor. Bende onu bulamıyorum"
Bucky sinirle Loki'nin yanına gitti.
"Sen büyücü değilmisin? Ne demek bulamıyorsun?"
Loki sıkıntıyla nefes verdi.
"Bunu oğlum yapıyor. Bir bebeğin en temel dürtüsü kendini korumaktır. Annesinin ve kendisinin etrafına bir tür kalkan sarmış olmalı"
Loki sıkıntıyla elini yüzünden çekti.
"Ben Asgardaki bir kaç kişiye soracağım"
Adam arkasında yeşil bir parıltı bırakarak kayboldu.
***
Hestia elleri ve ayakları bir sandalyeye zincirlenmiş şekilde duruyordu. Ağzına konuşmaması için bir bant yapıştırılmıştı.
İkizler onu izliyorlardı. Pietro ona vurduğu için vicdan azabı çekmişti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTER SOLDİER // Daughter
Fanfiction"Kızım?" "Yalancı, sen benim babam değilsin" *** "Ben kötü birisi değilim, sadece iyi olmak ne demek bilmiyorum"