отец и дочь

3.8K 231 195
                                    

Baba ve kızı

H E S T İ A B A R N E S

18 saat sonra

"Kimsin sen? Neden Bucky'i öldürmeye çalıştın?

Karşısındaki mavi gözlü adama baktı Hestia. Adam kızın yüzünde bir duygu bulmaya çalıştı fakat bulamadı. Bucky'i ilk gördüğü hale benziyordu.

Steve gerçekten şaşırmıştı . Hydra şimdi de çocuklarımı silaha çeviriyordu?

Steve yüzündeki sert ifadeyi kaldırıp kızın karşısına oturdu. Kızın kolay kolay konuşmayacağı belliydi.

"Adın nedir?"

Hestia cevap vermeden önce adamın yüzünü inceledi. Biraz önceki halinden eser yoktu. Yüzüne şefkatli bir ifade yerleştirmeye çalışmıştı. Ama hestia o ifadenin acıma olduğunu çok iyi biliyordu.

"Tiera"

Hestia Tiera adından nefret ederdi. Fakat bu adam düşmanı olduğu için gerçek ismini söyleyemezdi. Çünkü Hestia adını Pierce'in söylediğini göre babası koymuştu.

"Peki Tiera. Hydra seni zorla mı buraya gönderdi? Korkmana gerek yok biz seni koruruz"

Steve bu dediğinin üzerine kızın üzülmesi hatta ağlamasını beklerken kız tam tersi bir tepki verdi. Kahkaha attı

"Özür dilerim fakat sizin beni kimseden korumanıza ihtiyacım yok. Hydra benim evim"

Kız karşısında ki şok olmuş adama baktı. Daha küçük bir çocuk iken bu adamı sevdiğini söylediği için işkencelere maruz kalmıştı

"Bak eminim daha reşit bile değilsindir. Eğer bizle işbirliği yaparsan seni özgür bırakırız. Ne kadar zamandır Hydradasın?

Hestia yüzüne alaycı bir gülümseme kondurdu.

"Doğduğumdan beridir"

Steve kıza kesinlikle üzülmüştü. Birkaç saat önce ekibin yarısını etkisiz hale getirip dostunu kaçırmaya çalışmasına rağmen sevmişti kızı

"Ailen varmı ?"

"Oh evet fakat beni bir çöp gibi ölüme terk ettiler. Hydra olmasaydı ölürdüm"

Steve karşısındaki kızın konuşmayacağını anladı. Fakat karşısındaki henüz bir çocuktu eninde sonunda konuşacaktı.

Steve kalkıp sorgu odasından çıkmak için kapıyı açtı fakat kızın sesi onu durdurdu.

"Hey bu arada arkadaşın Barnes'a selam söyle. Kendisine çok hayranım. Ama sanırım yaptığı en iyi iş kendi kızını çöp gibi ölüme terk etmekti. Yani beni"

Steve'in kafası durmuştu. Bu kız yıllar önce kucağında sallayarak uyutmaya çalıştığı kızmıydı? Herkes Hydra'nın onu öldürdüğünü düşünüyordu fakat ölmemişti.

Tam karşısında sinirli bir şekilde duruyordu.

"H-hestia?"

Kız adamın şok oluşuna bakarak gülümsedi.

" Ne oldu? Ölmediğim için çok mu üzüldün Tanrı'nın erdemli kulu."

"Hestia Hydra sana ne anlattı bilmiyorum fakat onlar seni bizden aldılar. Seni yıllarca aradık fakat bulamadık. Herkes yıkıldı özellikle baban Bucky"

Hestia sinirle ayağa kalıp bağırmaya başladı

" BABAMI? GÜLDÜRME BENİ ROGERS. O BABA DENEN ADAM BENİ ÇÖP GİBİ KAPININ ÖNÜNE KOYUP BİR SİLAHA ÇEVRİLMEME MÜSADE ETTİ!"

WİNTER SOLDİER // DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin