Hepiniz suçlusunuz
H E S T İ A B A R N E S
Hestia yıkılmıştı.
Genç kız herkes tarafından yıkılmaz,güçlü olarak nitelendirilmişti.
Fakat Hestia yıkılmıştı ve toparlanması çok uzun sürecekti.
Odasından çıkmıyor, kimse ile konuşmuyordu.
Daha korkuncu ise Hestia bebeğinin öldüğünü kabul etmemişti.
Bazen boş karnı ile konuşur, onu okşardı. Loki dahil kimseyi yanına yaklaştırmıyordu.
Peter ve Clint çokça uğraşmıştı fakat diğerleri gibi onlarada hepiniz suçlusunuz diyerek gönderiyordu.
Loki, birçok kez onunla konuşmaya çalışmıştı. Loki de çocuğunu kaybettiği için büyük bir yastaydı ama bunu Hestia'ya belli etmiyordu.
"Oğlum, doğduğunda çok güzel bir ailen olacak. Baban, Loki. Çok iyi birisi. Seni ölümüne koruyacağına şüphem yok. Büyük baban Bucky, eminim demir kolunu çok seversin. Hatta eminim boyamana bile izin verir. Sonra bütün Avenger üyeleri var. Onlarda seni korur. Çok şanslı olacaksın birtanem."
Bucky kapının aralığından kızını izliyordu. Onu böyle görmek adamı mahvediyordu. Bir çözüm bulmak zorundalardı.
"Jarvis binadaki herkesi salona topla"
"Bayan Barnes'a haber vermelimiyim?"
Bucky başını salladı.
"Hayır hayır sakın"
Bucky salona yürüdü. Aklına hiçbir fikir gelmiyordu. Hestia Loki'ye ve bütün Avengers üyelerine çok kızgındı. Genç kızında dertleşebileceği bir arkadaşı olmadığı için durum çok zordu.
Beş dakika sonra herkes bir masada toplanmış fikir alışverişi yapıyordu.
"Mj olabilirmi? Sonuçta kız ve Hestia ile iyi anlaşıyorlar"
Natasha başını olumsuz anlamda salladı.
"Hestia zaten kapalı bir kutu. Mj'nin işe yarayacağını sanmam"
Thor konuştu.
"Loki peki Sif? İkiside aynı kafada ve iyi anlaşıyorlar"
Loki düşündü. İkisi savaş sohbetlerinde iyilerdi fakat oturup konuşabileceklerini sanmıyordu.
Thor ekledi.
"Peki Jane? İyi anlaşıyor gibiler"
Loki güldü.
"Thor, ikisi düşman gibiler. Gerçi genelde senin karın kaşınıyor ama."
Steve hiç konuşmamıştı. Adamın aklında birisi vardı ama çok riskliydi.
"Steve, bakıyorumda sessizsin"
Tony adama bakıyordu. Steve derince bir nefes verdi.
"Aklımda birisi var ama"
Bucky masadan fırladı. Kızının eski haline gelmesi için her şeyi yapardı.
"Kim?"
Bütün gözler Steve çevrilmişti. Steve mavi gözlerini kaldırıp ekibe baktı.
"Rumlow"
Bucky duraksadı. Çok mantıklıydı fakat adam üst düzey bir hapisanedeydi. Fury de Hestia için onu asla serbest bırakmazdı.
"Güzel fikir ama imkansız"
Loki kaşlarını kaldırdı.
"Neden imkansız olsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTER SOLDİER // Daughter
ספרות חובבים"Kızım?" "Yalancı, sen benim babam değilsin" *** "Ben kötü birisi değilim, sadece iyi olmak ne demek bilmiyorum"