хочет

1.5K 166 211
                                    

İstek

2 ay sonra

H E S T İ A B A R N E S

"Yani benim gibi birisine nasıl böyle bir şaka yapabilirler anlamış değilim"

Hestia yan tarafından gelen kusma sesi ile rahatsızca oturduğu sandalyede dikleşti.

Sam Wilson, bir kaç saat önce kuleye gelip Hestia'yı bir yere götüreceğini söyleyip genç kızı zorla kuleden çıkartmıştı.

Getirdiği yer ise ara bir sokakta neredeyse on yıllık görülen eskimeye yüz tutmuş bir bardı.

Hestia ilk başta kesinlikle alkol tüketmeye karşı çıkmış fakat Sam'in durmak bilmeyen çenesi yüzünden kabul etmişti.

Sam, eğer sarhoş olursa Hestia'yı taşıyabileceğini, ve kendisinin ne kadar içerse içsin sarhoş olmayacağını söylemişti.

Fakat Hestia'nın bünyesi sarhoş olmaya uygun değilken Sam dediğinin aksine ikinci birasının bitişinde sarhoş olmuş ve Hestia'ya ilkokul anılarını anlatmaya başlamıştı.

"Ya kesinlikle bende anlayamadım"

Hestia yarısı duran birasına bakıp nefesini tutarak hepsini içmişti. Bu sırada yan masalardaki kişilerin ilgisi Hestia'ya toplanmıştı.

"Alex, sen bile tek oturuşta yarım bardak birayı tek nefeste içememişsindir!"

"Hey şu kıza bakın sarhoş olmuş gibi bile değil. Oysa çok kırılgan bir tipe benziyor"

Hestia üstüne toplanan ilgiden memnun bir şekilde sırıttı. Sam ise hala kendi kendine konuşuyordu.

"Bir bardak bira daha lütfen"

Hestia'nın bu isteği üzerine barda büyük bir alkış koptu. İnsanlar "fondip, fondip" diye tezahüratlar atıyorlardı.

Hestia dediğini yapıp tek bir nefeste bütün birayı kafasına dikmişti. Yan masadaki motorcu tipli bir adam kalkıp Hestia'nın karşısına oturdu.

"Hey! Bakıyorumda bünyen güçlü. Bilek güreşine ne dersin? Seni zorlamam"

Arkadan orta kilolu saçını arkada topuz yapmış telaşlı bir kadın gelerek adamın aynında durdu.

"Ted sen aklını mı kaçırdın! Karşındaki genç bir kız nasıl seni bilek güreşinde yenebilir tanrı aşkına! Başımıza iş alacaksın"

Hestia kadına eli ile durmasını söyleyip başı ile adamı onayladı. Bardaki insanlar ise Hestia'nın kaç saniye dayanabileceği hakkında birbirleri ile konuşuyorlardı.

Adam pis pis sırıtarak dövme ile kaplı elini masaya koydu. Hestia kendinden emin bir şekilde adamın elini tuttu.

"Başlayın!"

Sivilceli ve uzun saçlı genç oğlanın verdiği başlama işareti ile adam elini kasarak Hestia'nın bileğini masaya vurmaya çalıştı.

Adam bütün gücünü uyguluyor olmasına rağmen Hestia hiç rahatsız olmamış gibi rahattı.

"Oh başlamışmıydık?"

Bardakilerin hepsinin gözü şoktan açılmıştı. Sam ise kafasını masaya koymuş uyuyordu.

Hestia birazcık bir kuvvet uygulayarak adamın elini masaya yapıştırdı. Masanın yan tarafından büyük bir çatırdı geldi.

Adam şaşkınca elini tutarak kalktı ve eski yerine oturdu. Bir kaç arkadaşı ise zayıf bir kıza nasıl yenildiğini sorgulayıp onunla dalga geçiyordu.

WİNTER SOLDİER // DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin