Destek
H E S T İ A B A R N E S
"Lanet olsun ben küçük Hestia'yı istiyorum"
Clint yanıbaşında oturan Hestia'dan pizzasını korumaya çalışıyordu.
Hestia sıkıntıyla ufladı. Kelimenin tam anlamıyla kuledeki herkes Hestia'nın her haraketinde küçük Hestia'yı özlediklerinden bahsediyorlardı.
Açıklası Hestia çocukken çok masum olduğunu biliyordu. Zamanla Hestia'nın ruhu ölmüş, daha karanlık ve depresif birisi olmuştu.
"Clint eğer o son dilimi bana vermezsen o oklarını alır ağzına sokarım"
Clint sahte bir korku ile pizza dilimini Hestia'ya verdi. Hestia şeytanice sırıttı.
O sırada odaya bütün heybetiyle Nick Fury girmişti. Hestia Furyden çekiniyordu. Ona Pierce'i anımsatıyordu.
"Bayan Barnes eğer müsaitseniz sizinle konuşmak istiyorum"
Bu bir emirdi.
Hestia bunun nazikçe bir rica olmadığını biliyordu. Fakat eski her şeye itaat eden boynu bükük Hestia yoktu.
"Üzgünüm gelemem. Gördüğün gibi pizza yiyorum"
Hestia yutkundu.
"Belki bu dilim bitince gelirim"
Fury şaşkınca Hestia'ya baktı ama belli etmedi.
"Tamam. Seni balkonda bekliyor olacağım"
Clint Hestia'ya bakıp güldü. Bu kızı kesinlikle çok seviyordu.
***
Hestia son lokmasınıda yavaşça yutarak yerinden kalkarak balkona ilerledi.
Fury arkasına bile bakmadan Hestia'nın gelmesini bekledi.
"Pizza lezzetlimiydi?"
Hestia sırıtarak Fury'nin yanına yaklaştı.
Pierce Hestia'yı vurduktan sonra dünya çapında bir arama başlatılmış ve Sheild kendini Hydra ajanlarından temizlemeye başlamıştı.
"Kesinlikle"
Fury Hestiaya döndü ve ona bakarak konuştu.
"Lafı uzatmayı kesinlikle sevmiyorum ondan dolayı konuya geleceğim. Hestia senden bir SHEİLD ajanı olmanı ve Avengers'a katılmanı istiyoruz"
Bir dakika. NE?!
Hestia kesinlikle şaşırmıştı. Evet Fury'nin ona ajan olmak için teklif götüreceğini biliyordu fakat bir Avengers olmak?
Fury kızın tepkisini ölçüp konuşmaya devam etti.
"Ve eğer sahip çıkabilirsen Kocanın da bir Avenger olmasını istiyoruz"
Fury ekledi.
"Bu arada size ömür boyu mutluluklar dilerim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİNTER SOLDİER // Daughter
Fanfiction"Kızım?" "Yalancı, sen benim babam değilsin" *** "Ben kötü birisi değilim, sadece iyi olmak ne demek bilmiyorum"