,,Kuro...saki?" povytáhla Shezy jedno obočí a natáhla k němu ruku, jako by se ho pokoušela uklidnit, on ji ale odbyl a odsunul se o kus dál.
Všichni na něj upírali své zmatené pohledy, netušíc, o co tady jde. Ichigo se měnil, to bylo všem jasné, jenže v co? Kdyby to byla Hollow forma, kapitáni by to už poznali a klidili se odtamtud, ale toto nebylo ono. Nevytvářela se po jeho těle bílá tvrdá vrstva, ani se mu na tváři neobjevila hrůzostrašná maska.
,,Hide...aki...," zasípal již dlouhovlasý zrzek, jeho hlas zněl ale jinak. Byl hlubší a tajemnější, jako by snad pozřel nějaké zakázané ovoce. Jeho původní Shinigami kimono začala polévat bílá, než se celé změnilo na zajímavý oděv. Leč odlišný, přesto povědomě děsivý.
Kuchiki ihned pochopil, co se děje. Strhnul strnulou Shezy stranou, aby ji uchránil před hrozícím nebezpečím, načež chňapl směrem po svém pouta ničícím zařízení. Jenže nebyl dost rychlý a Ichigo se už dokázal vzpamatovat natolik, aby si uvědomoval důležitost této věcičky.
,,Espada," zavrčel znechuceně černovlásek, aby si Shezy se Zarakim byli vědomi situace, ruku připravenou na jílci svého meče. ,,Espada Kurosaki Ichigo!"
V tu chvíli Kurosakiho transformace dosáhla svého vrcholu. Zástupce Shinigami, teď už Espada, získal nové vědomí, s pomocí něhož se dal do svého úkolu, toho, co již bylo předurčeno.
Místnost zahalilo pronikavé zlatavé světlo, v jehož záři museli přítomní uhnout pohledem nebo zavřít oči. Než stačil kdokoliv cokoliv udělat, Aizen už byl volný a Kuchiki přiražený u zdi. Vzápětí se ozvala hlasitá rána a Ichigo, odteď na straně nepřátel, společně se dvěma vězni zmizel skrze strop.
,,ICHIGO!!" křičel Kenpachi, jehož tvář byla zkroucená do potěšeného, skoro až vzrušeného šklebu. Okamžitě se vydal za nimi s vyjukaným Byakuyou v patách.
Kapitán šesté jednotky se navenek tvářil tak, jako obvykle, chladně, ale uvnitř doslova zuřil. Jak mohl dovolit, aby se stalo něco takového? Jak mohl Kurosakimu dovolit, aby se vydal s nimi? Situace se teď výrazmě zhoršila, plány, připravené na menší zvraty, byly úplně k ničemu, neboť toto nemohl předvídat vůbec nikdo. Nic takového snad nebylo ani možné.
Černovlásek proskakoval skrze díry ve stropech, kterými se začali sápat ven i jiní vězni, jak nejrychleji dokázal, když v tom k němu přiletěl Pekelný motýl. Ještě zvýšil tempo, dokonce už předehnal Zarakiho, jenže Espada i se svým úlovkem byl dávno ten tam.
Od Pekelného motýla, jehož poslali Renji s Yumichikou, se dozvěděl pravý důvod toho, proč se Ichigo začal měnit. Nejdřív mu to nešlo přes hlavu, ale zrzkova transformace musela proběhnout jako reakce na Hideakiho přítomnost. Ale jakto, že se tedy nezměnil už předtím? Jak v něm tuto stránku probudili, že si toho nevšimli?
Grimmjow Jeagerjaquez... vyskočilo mu znenadání na mysl, přičemž se mu vybavilo první setkání s Hideakim. Onen Espada původně přišel s ním.
Grimmjow.
Kurosaki.
Bojovali spolu.Mohl ho snad ten modrovlasý zranit něčím, co by vyvolalo takovouhle reakci? Když se nad tím hlouběji zamyslel, bylo to dokonce i vysoce pravděpodobné.
,,Zatraceně, Kurosaki..."
V ten samý čas, na jiném místě
,,Takže plán vyšel, což?" zamumlala si pro sebe Hideharu, která laškovně pokukovala po zkrvaveném Yumichikovi. V tom pohledu se doslova vyžívala, neboť byl fialovlásek přímo k sežrání.
ČTEŠ
Transformation
FanfictionV příběhu se mladá dívka Shezy dostává z reálného světa do světa Bleache, kde potkává osobu, kterou v životě neviděla. Kurosaki Ichigo, to jest jeho jméno. A co je zač? To je to, co Shezy nedokázala pochopil. Je bůh smrti, Shinigami. Postupně zjistí...