Bělovlasá dokonalost - Hideharu na scéně?!

320 22 12
                                    

Ohayo, baka!

Phalandra bráchu zamkla do skříně, tak jsem mezitím využila situace. Áno, hádáte správně, jsem Hideakiho starší sestra. Dobře, dobře, ne přímo sestra, nejsme pokrevní příbuzní, to je ale něco trochu jiného. Když už se tady "představil" on, tak nemůžu váhat, ne? Achjo, pako jedno, někdo by ho měl hlídat, aby nevyváděl takový kraviny, jako vám psát svůj... ehm... životopis asi ne... profil? Jo, asi něco takového.

Mno... oproti tomu malýmu psychouškovi jsem docela pohodářka - kdo by to řekl, když jsem hned druhý hlavní záporák -, ale dokáže mě snadno vytočit každá kravina, zvlášť co se Hide-chana týče. Je mi teprve 22 let, ačkoliv se není moc čemu divit, když Hidovi je... kolik mu vlastně je? 19? Jo, asi tak nějak. (Vážně bych se ho už měla zeptat...)

A jak vypadám? Mám bílé vlasy, které mám na levé straně krátké, avšak na pravé straně mi sahají až po ramena. Často nosím culík stranou. Phalandra mě ještě asi nakreslenou nemá, takže se vám zatím ještě úplně neukážu. Ale můžete si mě představit sami, to je fajn, ne? Ah, koukám, že tady něco má... šup sem s tím!

Moje minulost není nic záživného, rodiče mi zabila parta Hollow, proto jsem šla do Shinigami akademie a později se přidala ke Gotei 13, kde jsem vlastně Hideakiho potkala. Od té doby jsme byli prakticky pořád spolu. A po jedné události... respektive po více událostech, mi řekl, co se mu stalo v minulosti. Z čehož vyšlo to, proč jsme vlastně ti špatní. Jeeej, měla bych míň kecat, nebo vám ještě vyzradím, co bude v dalších kapitolách! Gomen, gomen! *přiblble se usmívá*

Teď mě tak napadá, chcete říct tajemství? Týká se to Hide-chana... muhehehehehe. Vždycky jsem byla zlomyslná, tak si myslím, že vám to můžu říct. Až to ale zjistí, asi mě zabije. No, uvidíme, uvidíme. Tak, jeho tajemství je, že ještě nikdy neměl žádnou holku a o žádnou se nikdy nezajímal! Mám takové tušení, že je na kluky... ehehehe...

Každopádně, tohle bude pro tentokrát všechno, pokud na mě Phal přijde, nejspíš mě taky někam zamkne nebo pošle. Třeba skončím v Bradavicích, kdo ví.

Páčko!

TransformationKde žijí příběhy. Začni objevovat