🥠11🥠

605 39 47
                                    

Şu mükemmelliyeti Ceydadowney yaptı 😻

Yazardan...

Tony jetin kapısını açtı ama Mia yoktu. Will de yoktu.

'Nerde o?!'

İçerden biri normal silahları getirdiğinde hiçbiri silahları alamadan kutuya küçük füzelerinden birini attı.

'Tekrar sormuyorum. Sorarsam ve cevap alamazsam hepiniz ölmüş olursunuz.'

İçeriden silahlı ordusu çıkarken Tony Mia'nın nerde olduğunu anlamıştı.

O sırada Will içerde Mia'ya kalp masajı yapıp nabzını kontrol ediyordu. Kalbi durmuştu.

Nabzının attığını fark ettiği an uyanması ve tamamen kontrol altında olması için son iğneyi vurdu.

Mia gözlerini açtı. Mavi gözleri yerini siyahlığa bırakmıştı. Will'e baktığında Will nefes nefese konuştu.

 Will'e baktığında Will nefes nefese konuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

'Bilincini aç.'

Bir süre bekledi ve sonra tekrar konuştu.

'Benim dışımda kimseden emir almıyorsun.'

Başıyla onayladığında Mia'yı kaldırdı ve üzerini değiştirip dışarı doğru yavaş adımlarla yürümesini sağladı. Alçısını 10 gün kadar erken çıkarttığı için ve 2 aydır yürümediği için zorlansa da Will beline sarılarak ona destek oldu.

'Ben öldüğümde Taicha'dan emir alıcaksın. 1, 2 ve diyip duraksadığımda ilaçları kullanırkenki acını tekrar yaşayacaksın. Kontrolümde olman önemli değil, nerde veya kimden duyduğunda. Acının durması için kontrolümdesin kelimesini duyman yeterli. Kontrolümden çıkmanı söylediysem çık ama tekrar kontrolümdesin dersem tekrar kontrolüm altına giriceksin. Son olarak arkamızdaki adamları kül etmiyorsun, onlar bizden.'

Kapıya yaslandı derin bir nefes alıp devam etti.

'Natasha veya Clint kontrolüne girmeni söylerlerse girebilirsin. Ajanlar ve Nick geldiğinde hiç birini öldürme. Onlar da bizden.'

Mia yine başıyla onayladı. Dışarı çıktıklarında karşılarında ekiple dövüşen askerler çıktı.

'Arkamıza geçin.' dedi Will. Askerler geri çekilirken Yenilmezler Mia'nın önünde dizilmişti. Steve ve Tony önde ve geri kalanda arkasındaydı.

'Güçlerini çıkart.'

Güçleri elinden çıkarken Tony bir adım ileri attı. Zırhın yüzünü açtı ve Mia'ya baktı.

'Hokus pokus desem kendine gelir misin?'

'Kendine gelmesi konusunda emin misin?'

'Ona ne yaptın?'

'Sizin Ultron'daki amacınızı. Size hizmet edecek bir koruyucu. Tek fark benim ki yok ediyor.'

'Seni öldürürsem ne olur?'

I Can't Do // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin