🥐14🥐

316 28 28
                                    

Mia'dan...

Natasha'nın gitmesinin ardından giysi dolabıma kendimi attım. Seçtiğimiz ayakkabıları kolilere yerleştirdim ve giyeceklerimi de dolabıma yerleştirdim. Elbise konusunda tam bir zevksiz olduğum için pantolonlarla uğraşmaya başladım.

'Pembe ispanyol paça pantolon mu? Tony bunları alırken hangi kafadaydın?'

'İlk defa biri için dolap alışverişi yapan bir zengin olsaydın senden de farklı bir sonuç gelmezdi.' dedi arkamdan Tony. Yanıma yaklaştı ve kendine pufda yer açıp oturdu.

'Doğru dedin ama en azından gelinlik almazdım.'

'O da işin esprisi.'

'Espri öyle mi?'

'Evet, o zamanlar öyleydi.'

'Ah hatırladım. O zamanlar ne yaparsam bana güçlerini verir kafasındaydın.'

'Özür dilerim, tekrardan.'

'Tony, ciddiyim. Sürekli kül ettiğim şeyler görmekten bıktım. Üzerine dokunduğumda güçlerimi alabilecek bir şeyi bana ne zaman yaparsın?'

'Asla. Kül etmeye devam et.'

Bir şey demedim ve elime gelen bütün renkli pantolonları bağışlanacakların arasına atmaya başladım.

'Beyaz sana yakışırdı.'

'Ayırdım 2 tane.'

'Sadece 2 mi? Bak bu güzel duruyor.'

'Tony hepsi güzel ama ne gereği var? Gerçi bunları da şehrin ortasına 72 katlı kule diken birine söylüyorum.'

Tony bu lafım üzerine güldü.

'Pekala, şehrin dışına taşınalım o zaman.'

'Masraflı, benzin ne kadar olmuş haberin var mı senin?'

'Şey, bilir misin bilmem ama hani ben reaktörün gücünü kullanıyorum. Hemen hemen her şeyde. Kulede bile.'

'Gerçekten mi? Bende elektrik faturasının ne kadar geldiğini düşünüyordum.'

Tonu bunun üzerine kocaman bir kahkaha attı. Dalga geçiyorum onunla linçlemeyin lütfen.

'Sırada kırmızı renktekiler. Hmm, bu kalabilir.'

'O da güzel.'

'Evet, bu da kalsın. Gerisine gerek yok.'

Tony ayağa kalktı ve 'Bence bunu da severdin.' diyerek içlerinden birini çıkarttı.

'Hmm, fena değil. Tamam bu da kalsın.'

'Koliye yerleştirmemi ister misin?'

'Tony, yorgunsun. Uyuman gerek.'

'Uyandığımızda birlikte devam edelim o zaman.' diyerek ellerimden tuttu ve yatağa çekti.

'Dronun kime ait olduğunu tespit edebildim patron.'

Tony yatağa girip benim için yer açtı. Yanına geçip başımı göğsüne yasladım. Reaktörünü çıkartıp masanın üzerine koydu.

'Uyandığımda ilgileneceğim Friday.'

Bana sarıldı ve başıma bir öpücük kondurdu. Gözlerimi kapatıp huzurla uykuya daldım.

Gözlerimi Will'in güçlerimi aldığı odada açtığımda kaşlarımı çattım. Ellerim cihazda değildi. Odada ne cihaz vardı ne yatak ne de kamera. Bomboştu ama o odaydı.

'Merhaba efendim.'

Bu sesi hayatımda ilk defa duyuyordum. Nerden geldiğine bakarken aniden önümde Will belirdi.

I Can't Do // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin