Siz unutmadan atayım dedim ♡
Mia'dan...
Gözlerimi yavaş yavaş açtım ve bulunduğum ortamı çözmeye çalıştım. Beyaz mermerli bir odada (bir deli odası gibi) beyaz bir yatakta kollarım bağlı bir şekilde yatıyordum. Ellerime geçirilen güçlerimi almak için olan aletler tavandan aşağı sarkıyordu. Odadaki tek farlı renk bu kablolarda ve cihazdaydı.
'Günaydın Mia Waterson. Waterson.. bu ne biçim soyad be?'
Odanın sağ üst köşesine konulmuş kamera ve ses sistemini gördüğümde gözlerimi devirerek konuştum.
'Seninkini çok merak ettim doğrusu.'
'Taicha!'
'Pekala çekik göz.'
Mikrofondan uzak bir yerde homurdanırken yarım ağız gülümsedim.
'Hanginiz gerçek Mia'sınız anlayamadım. İkinizde cesur gibi davranıyorsunuz. İkiniz de kaçırılırken güçlerinizi kullandınız.'
Bir göz hilesi yapmış olmalılardı ama onu Yenilmezler'in arasından nasıl kaçırabildiler ki!?
'Muhtemelen Yenilmezler'in elinden kopyanı nasıl aldığımızı düşünüyorsun.'
Bir şey demeyerek etrafa bakmaya devam ettim. Burdan nasıl çıkabilirdim?
O sırada sol taraftaki duvar hareket etmeye başladı. Açıldığında benim kopyam ajan Zoe, benimle aynı konumda duruyordu.
'Selam Mia.' dedik aynı anda ve kameraya döndük.
'Benzemek için bir cihaz kullanıyor olmalısınız. Ve güçler içinde.. ama jetteki Mia'nın güçleriyle doktorun evindeki Mia'nın gücü aynı. Yani gerçek Mia, seni bizden önce de kullanmışlar.'
Zoe'ye döndüğümde o da bana döndü.
'Yalan söylüyor Mia.' diyerek olmayan oyunculuğumu konuşturarak ondan cevap almaya çalıştım.
'Biliyorum.'
Derin bir nefes alıp verdim ve sakin kaldım. Güçlerim hala çıkmamıştı.
'Hala size inanmıyorum. Bu yüzden gerçek Mia'yı izlerken öğrendiğimiz bilgileri kullanacağım.'
Tony ile parktayken ona anlattıklarımı dinletirken ikimizde aynı anda bir küfür savurduk.
'Sakin olmalıyım, sakin.' diye mırıldandı Zoe. Dudağımın içini ısırarak ona baktım. Bu sefer güçlerimi tutabileceğimi sanmıyorum.
'İlk başlayacağımız şey, yılanlar.'
İkimizin odasının kapısı açıldı ve birer yılan bırakılıp kapı kapandı.
'Yatağa çıkmadıkça sorun yok Mia.'
'Yatağında.' derken gözleriyle sakin kalmam için yalvarıyordu. Bacağıma dolandığını hissederken sadece bir hayvan, sana zarar vermeyecek gibi şeyler söyleyerek sakin kalmaya çalıştım.
'Yılancıklarımız acıkmış sanki?'
Fare olmasın, lütfen fare olmasın!
'Fareler!'
'Farelerin hepsini yakalayıp götüne sokacağım.'
'Işıkları da kapayalım o zaman.'
Zoe çok yaratıcı küfürlerini ederken ben başımı arkaya yaslamış Natasha'nin bir günlük eğitiminde dediği şeyleri hatırlamaya çalışıyordum.
Saatler önce eğitimde..
'Düşmanların korkularını kullanacaklar Mia. Bunun için de hazırlanmalıyız.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can't Do // Tony Stark
FanfictionBu kahraman; Tony Stark'ın bilinmeyen kızı değil, bilinen akrabası Cesur biri değil, korkak Süper zeki değil, normal Güçlü bir dövüşcü değil, karınca bile inciltemez Normal bir insan değil, güçleri var ama bu güçleri kullanmaktan korktuğu için sakla...