Kuruvasantlara geçtik :)
Nedeni yok hoşuma gitti fkshsldkabdmab
Kimler var kimler yok belli edin kendinizi. Satır arası yorumlarınızı görmek istiyorumm ❤️
Mia'dan...
Gözlerimi kuledeki odamda açtığımda yine Will'in bir oyunu olduğundan emin olarak ayağa kalktım. Çıplak ayaklarımla etrafta dolaşmaya başladım. Ne olabilirdi ki? Bu kurmaca dünyada hasta mı olacaktım?
Etrafta dolaşıp birilerini aradım. Kimsenin odasına girmeden toplu alanlara girerken en sonunda toplantı odasının önünde durdum.
'Friday.. orda mısın?'
Kısa süre sessizliğin ardından konuştu.
'Evet patron?'
'Ne konuşuyorlar içerde? Dinleyebilir miyim?'
'Nasıl isterseniz. Bir süre sizin bütün isteklerinizi yapmam için iznim var.'
Friday'e böyle bir yetki hayatta vermezler Will.
'Diyorum ki.. beyindeki anıları önüne yansıtan bir cihaz üzerinde çalışan bilim insanları var. Neden biraz araştırıp çalışmalarını tamamlamıyoruz? Mia anılarını gördüğünde neyin gerçek neyin değil anlamış olur.' dedi Bruce.
'Bunun da Will'in yaptığını düşünür. Ona göre şu an olduğu konum gerçek değil. Kuleyi kül etmesi bile an meselesi.'
Evet, eğlenceli olurdu Clint.
Belki de Will şu an bulunduğum odayı yok etmemem için ters psikoloji yapıyordu. Tabii ellerimin cihazda olduğunu düşünürsek bu sadece onun için daha fazla enerjiden başka bir şey olmazdı.
'Senin bir fikrin var mı Tony?'
Steve'in dediğiyle bıkkınca bir nefes verdi Tony ve konuştu.
'Ne yapsak boşuna. Will bizden hep bir adım önde olacak. Mia anılar görmeye devam eder ve bu dünyanın gerçek olmadığına tamamen inandığında da işimiz biter. O güne kadar Thor'la yok edebileceğimiz, kimsenin olmadığı ama yaşanabilir bir gezegen var mı ona bakalım. Mia ile ben o gezegende yaşarız. Güzel bir son olurdu benim için.'
'Tony hiç yardımcı olmuyorsun.'
'Ne dememi bekliyorsun? Aptal planlarınız yüzünden aylardır orda olduğu ve sizin yüzünüzden bu halde olduğunu yüzünüze mi vurayım?! Elimizden hiçbir şey gelmeyeceğini ve bu aptal toplantının sonunda elimizde benim aptal planım dışında hiçbir şeyin olamayacağını yüzünüze mi vurayım?! Ne istiyorsunuz benden be!?'
'Bu kadar dinlediğim yeterli mi sence?' diye mırıldandım.
'Siz bilirsiniz.'
Arkamı dönüp gideceğim sırada fikrimi değiştirip kapıyı kül ederek içeri girdim.
'Baskın yaptım. En son ne konuşuyordunuz söyleyin bakalım.'
'Seni..' dedi korkuyla Pietro.
'Onu zaten biliyorum. Son günlerde.. aylarda konunuz ben olmalıyım.'
Duvara yaslandım ve kollarımı birbirine dolayarak onlara baktım.
'Endişelenmeyin. Ben iyiyim. Neyin gerçek neyin hayal olduğunun gayet bilincindeyim.'
Değilim, kafayı yemek üzereyim.
'Bu iyi.. eğer doğruysa.' dedi Natasha.
'Kesinlikle doğru. Artık başka şeylerlerle ilgilenebilirsiniz.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can't Do // Tony Stark
FanfictionBu kahraman; Tony Stark'ın bilinmeyen kızı değil, bilinen akrabası Cesur biri değil, korkak Süper zeki değil, normal Güçlü bir dövüşcü değil, karınca bile inciltemez Normal bir insan değil, güçleri var ama bu güçleri kullanmaktan korktuğu için sakla...