🥠8🥠

448 35 71
                                    

Şu şarkıyla 4 dakikalık bir edit vardı bulup bana link atana çok dua ederim. Bölüme geçip satır arası yorumları yazmaya başlayabilirsiniz. Şimdiden teşekkürler ♡♡

Mia'dan...

Her zamanki gibi gözümü açtığımda aynı odada aynı konumdaydım. Yanımda ise sandalyede oturan Mike vardı. Uyandığımı fark ettiğinde hafif bir tebessüm etti.

'İyi misin güzelim?'

İfadesizce ona bakarken 'Haklısın, biraz saçma oldu.' diye mırıldandı. Hala bir şey demezken kendini toparladı ve ayağa kalkıp kapıya gitti ve açmakla bir süre uğraştı. Sonra sinirle tekme attı. Dakikalar sonra Taicha elinde silahla içeri girdi. Mike rolüne uygun önünde diz çöker ikisine ifadesizce bakmaya devam ettim.

'Güçlerin çıksa iyi olur.'

'Neden?'

Şaşırdı ve bana döndü.

'Çünkü Mike'ı vuracağım.'

'Umrumda değil.'

Silahını indirdi ve bıkkınca bana baktı.

'Duydun değil mi?'

'Evet aptallar, duydum. Seve seve dövebilirsin.'

'Tamam, ilaçlar dışında bir çözümümüz kalmadı o zaman.'

'Piçsiniz, hepiniz tam bir piç kurususunuz.'

*yaratıcı küfürlerinden alıntı yaptığım kişiyi etiketlemeden olmazdı Acarzeze29 ♡*

'Evet, evet öyleyiz.'

Will içeri ilaçlarla gelirken iğneyi hazırlayıp kolumu sabitledi.

'Bu ilaçlar güçlerimi çıkartmamı sağlamaz.'

'Sen öyle san.'

İğneyi yaptığını bilmiyormuş gibi kafamı başka yere çevirip sakin kaldım. İğneyi yapıp geri çekildiğinde aklıma başka şeyleri getirdim.

'Şimdi güçlerini çıkart.'

Pekala, düşüncelerimi yönettiklerine göre bunu ben de yapabilirdim. Tarih 2010.

'Ne gücü?'

'Ne demek ne gücü? Şu neredeyse her şeyi yok eden güçlerin!'

'Öyle bir şeyim yok benim! Siz kimsiniz?!'

'Will..' dedi korkuyla Taicha.

'Mia bugün günlerden ne?'

'10 Ekim?' diye uydurdum.

'Yıl kaç?'

'Siz deli misiniz?'

'Yıl kaç Mia?'

'2010.'

'Bu ilaç yüzünden olmadı tamam mı? Bunun benimle hiçbir alakası yok.' diye savunmaya geçti Will.

'Biz seninle bu zamanlarda tanışmıştık. Hatırlıyor musun?'

Onunla Kasım aylarında karşılaşmıştık. Bunu unutmamış olduğuna emindim. Bu yüzden onu iyice süzüp korkuyla başımı olumsuz anlamda salladım.

'Numara değil.' diye mırıldandı.

'Ne yapıcaksınız peki?'

'Benim burda ne işim var? Annem ve babam.. onlar nerde?'

Mike bir süre duraksadı sonra bana döndü.

'Annen ve baban öleli yıllar oldu.'

'Ne?'

I Can't Do // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin