🥠2🥠

2K 97 191
                                    

Tony'den..

Zırhıma biraz daha kaynak yaptığım sırada Natasha içeri girmişti. Kısa bir bakış atıp önüme döndüm.

'Şu yeni kız..'

'Halledemedin mi? Motivasyon konuşması falan mı yapayım?'

'Hayır, evine götürecek biri lazım.'

Başımı kaldırıp ona baktım. Ciddiydi.

'Müsait değilim Natasha.'

'Akrabanı götürmek istersin diye düşünmüştüm..'

'Ne akrabası? O mu?'

'Kızı hiç gördün mü?'

'Hayır.'

'Babanın üvey kardeşinin torunuymuş.'

'Babamın üvey kardeşi mi varmış?' dedim şaşkınlıkla. Friday soy ağacını önüme getirirken kızı görmemle etkilenmiştim. Mavi gözleri ve açık kahverengi saçları vardı. Kocaman gülümsemesi minik gamzelerini ortaya çıkartıyordu.

'Güzel kızmış.'

'İkizlerden öğrendiğime göre sevdiği adamı öldürmüş.'

'Hadi be..'

Natasha güldü ve masanın üzerine oturup konuştu.

'Çok korkak Tony, güçlerini kontrol edemiyor, etmeye de çalışmıyor. Robotların hepsini tek hamlede yok edebilirdi. Bir de sen konuşsan?'

'Pekala, beni de öldürmezse iyi. Çünkü beni gördüğü gibi bağımızı unutup aşık olacağına eminim.'

Natasha gözlerini devirdi ve önümden yürürken onu takip ettim. Eğitim odasından içeri girdiğimizde gözlerim direkt Mia'yı bulmuştu. Resimde olduğumdan daha etkileyiciydi.

'Merhaba Mia.'

'Merhaba.. Bay Stark.'

'Demek.. babamın üvey kardeşinin torunusun öyle mi?'

'Evet.'

'Seni daha önce görmemem çok şaşırtıcı.'

'Beni hatırlamamanıza ben de şaşkınım. Ailem ölmeden önce birçok kez aynı ortamda bulunduk.'

'Bir yatak odasında aynı ortamda bulunduk mu?'

'İstediniz ama izin vermedim. Yalvardınız ama sizi korumanıza şikayet ettim. Sonuç olarak bağımızı unutmamalıyız, değil mi?'

Güldüm ve başımla onayladım. Bu kızdan çekeceklerim vardı.

'Eve gitmek istediğinden emin misin?'

'Evet, oldukça eminim.'

'Hadi siz odadan çıkın da biraz akrabamla konuşayım.'

'Onu biraz önce öğrendiğine eminim.' dedi Wanda. Olumlu anlamda başımı salladığımda gözünü devirdi ve gittiler.

'Mia.. güzel isim.'

'Bunu demek için odayı boşaltmadınız umarım.'

'Hayır, aslında sana çok ihtiyacımız olduğunu söyleyecektim.'

'Ben kimseye zarar vermek istemiyorum.'

'Tam olarak kimse değil.'

'Nasıl yani?'

'Ben.. Dünya'yı korumak için bir güç yarattım ama işler yolunda gitmedi ve düşmanımız oldu. Kazanamazsak Dünya'yı yok edecek. Yarattığım şey bir robot ve sadece robotların yaşadığı bir Dünya olacak.'

I Can't Do // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin