Mia'dan...
Toplantı bittikten sonra herkes odalarına çekilmek için asansöre geçerken merdivenlere doğru gittiğimde Tony'de benimle alt kata indi.
'Burası labratuara çıkıyor. Genelde orda olduğum için merdiven yaptırdım.' diyerek alt kata inen merdivenleri işaret etti.
'Burası senin odan ve burası da benim odam. Üzerimi değiştirmek dışında gitmiyorum, yani bir ihtiyacın olursa labratuara in. Burada önüne çıkan her şifreli şey için kişisel numaralarımız vardır. Thor hala ezberleyemediği için onu bir kapının dışında şifrenin önünde görürsen kendi şifreni girersin. Şifren 3455. Başka bir sorun var mı?'
'Labratuarda mı uyuyorsun?'
Gülümsedi ve olumsuz anlamda başını sallayıp benim odamın kapısını açtı içeri doğru bir adım atarken açıklama yaptı.
'Uyumuyorum.'
'Neden?'
'Kabuslar falan işte, neyse. Burası banyo ve burası da giysi odan.' diyerek giysi odamdan içeri girdi. Odamı süzerek olduğu odaya giderken girdiğimde şaşkınlıkla her tarzdan kıyafetlerin olduğu odaya baktım.
'Tony, abartmakta üzerine yok..'
'Rica ederim.'
Odada ne ararsanız vardı. Abiye de dahil.
'Bir gelinlik eksik sanırım.' diyerek güldüğümde Tony ciddiyetle abiyelerin arkasını açarak gelinliği gösterdi.
'Sana inanamıyorum Tony. Gerçekten!'
'Her an ne olacağı belli olmuyor. Lazım olur belki dedim.'
'En son yapacağım şey olabilir.'
'Orası belli olmaz.' diyerek sırıttığında gözlerimi devirip ayakkabıların yanına ilerledim.
'Topuklu ayakkabı giymekten nefret eden biri olarak burada asla giymeyeceğim için herşeyi ihtiyacı olanlara versem sorun olur mu? En başta gelinliği.'
'Burası senin odan, senin kıyafetlerin. Odanı pembeye boyatsan bile karışmaya hakkım yok.'
'Bu asla ama asla olamayacaklar listesinin en başında geliyor.'
Güldü ve odanın kapısına doğru ilerledi.
'Şimdi uğraşmanı tavsiye etmem. Uyusan daha iyi olur. Ayrıca sana bir sürprizim var ama bunun için bana kızadabilirsin.'
'Ne?'
Ciddiyetle yüzüne bakarken derin bir nefes verip eliyle peşimden gelmesini işaret etti. Yatağının başına geldi ve küçük kırmızı tuşu gösterdi.
'Buna bastığında senin için bir kaç gündür biriktirdiğim gereksiz şeyler labratuardan yukarı gelicek.'
'Bunun için neden sana kızayım? Teşekkür ederim.'
'Mia normal değilsin, normalde kızlar bu dolabı gördükleri gibi deli gibi kıyafet dener, inceler falan. Senin yaptığın bir göz atıp bana kızmak. Ben de herhalde bu sefer öldürür beni diye düşündüm.'
Ciddi ciddi endişeyle bunu söylemesine kahkahalar atarken sonunda kendime gelip beni hafif bir sırıtışla izleyen Tony'e döndüm.
'Gamzelerin çok güzel.'
'Teşekkür ederim.'
'İyi geceler, ben çıkıyorum.'
'İyi geceler Tony.'
Gülümsedi ve odadan çıktı. Kapıyı örttüğünde ilk duşa girdim. Pijamalarımı giydikten sonra abiyelerin arasında gösterdiği gelinliği çıkartıp baktım. Daha önce hiç gelinlik hayal etmemiştim ama olsaydı kesinlikle bu olurdu. Üst kısmı kolları ve belinin tamamı dantelliydi. Belinin darlığı dantelinin biraz altında biterken simli ve zarif bir kumaş gelinliği tamamlıyordu. Topuklu ayakkabılar arasında buna uygun bir şey ayırmayı düşünürken içinde asılı durduğunu gördüm. Damadı da bulursak bu iş tamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Can't Do // Tony Stark
FanfictionBu kahraman; Tony Stark'ın bilinmeyen kızı değil, bilinen akrabası Cesur biri değil, korkak Süper zeki değil, normal Güçlü bir dövüşcü değil, karınca bile inciltemez Normal bir insan değil, güçleri var ama bu güçleri kullanmaktan korktuğu için sakla...