🥠7🥠

461 42 49
                                    

Elbisenin güzelliği 😍😻 (kitapla alakası yok gkdjfksjdksr)

Minik bir ricam olacak. Mia'yı bir savaştayken okursanız üzerinde ne olmasını tercih ederdiniz? Pin den örnek bulursanız da harika olur. Link atarsınız 😽😽😽

Mia'dan...

Boynumdaki acıyla gözlerimi açıp etrafıma baktım. Yine cihaza bağlı beyaz yatakta yatıyordum. Biraz dikleştim ve olağandışı bir şey var mı diye kontrol ettim. Tek şey yerdeki Taicha'nın kurumuş kanıydı.

O sırada kapı açıldı.

'Günaydın uykucu.' diyerek içeri girdi Will. Elindeki ilaç tepsisini yatağımın önündeki masanın üzerine koydu.

'O ilaçları bana vermeyi kes.'

Başını olumsuz anlamda salladı ve yanıma gelip güçlerimin olup olmadığına baktı.

'Aklımda ilaçlarla güçlerini çıkartmak vardınama istemiyorsan diğer seçeneklere geçelim. Güçlerini çıkartman için psikolojik şiddet uygulamak istemiyorum. Bu yüzden sana 5 saniye tanıyorum.'

'Beni daha fazla kullanmanıza izin vermeyeceğim.'

'Korkularından biri sevdiğin insanlara zarar gelmesi. Bunu Mike ölene kadar kullanmayı planlıyorum.

'Mike'ı bırakın.'

'Bu aptallığı ikinci defa yapar mıyız sence? Zoe'yi bıraktık ama dediklerimizi yapmıyorsun.'

'Tamam, söz veri...'

'Malesef Mia. Sözlerine inanmıyoruz.'

Taicha ve Mike odaya girerken Mike'ın gözünün altındaki morluğu fark ettim. Sakin bir şekilde odaya geldi. Beni süzüp yarım ağız gülümsedi.

'Çıkartman için 3 sani..'

Lafı bitmeden güçlerimi çıkarttığımda Taicha güldü.

'Kontrol odasına geç. Ben başlamak istiyorum.'

'Neye başlıyorsunuz?'

Bana cevap vermezlerken Mike'a odaklandım.

'Evet, oldukça çok hızlanmalı.'

'Güçlerini arttır Mia.' dedi kamera odasından Will.

'Zaten çok...'

Mike'a bir tekme attığında ağlayarak daha fazla çıkartmaya çalıştım.

'Daha fazla.'

'Tekrar vurmama gerek var mı?'

'Bu kadar çıkartabiliyorum, lütfen bir şey yapma ona.'

Belinden silahını çıkartıp Mike'a doğrulttuğunda hıçkırıklarla ağlarken güçlerimi çıkartabildiğim kadar çıkarttım.

'Harika.'

'Bu şekilde devam et, yoksa onu vururum.'

Silahı onun vurduğu omzuna dayadı. 10 dakika kadar devam ederken bilincimi kaybetmek üzereydim. Gözlerim kapalı güçlerimi azıcık verirken verirken Mike'ın sesini duydum.

'Çek şu silahı. Bayıldı zaten.'

Tek bir tepki vermeden öylece yatarken Mike yerden kalkıp yanıma geldi. Eliyle yanağımı okşarken konuştu.

'Onu kandırmak hiç hoşuma gitmiyor Taicha.'

'İstersen bizimle olan ortaklığımızı anlatabilirsin.'

'Defol git.'

'Uyandığında kapıdan bana çağırırsın. Seni dövmeye zevkle geleceğim.'

Taicha odadan çıkarken daha fazla dinlemeye çalışmadım.

Bu kitabı bitirmeden bir yere gitmeyi düşünmüyorum haberiniz olsun :)

I Can't Do // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin