🥠6🥠

557 36 133
                                    

Yazardan...

Ekip toplanma salonunda toplanırken Tony içindeki huzursuzlukla Nick'in aramasını bekledi.

'Güzellik uykusunda mı bu? Artık arasın ve Mia'yı almaya gideyim.'

Bugün beklenenin aksine kimse gelmemişti ve akşam üzeri Nick toplantı için mesaj atmıştı. En sonunda aradı ve çökmüş yüzüyle onlara baktı.

'Doktorun adresini verirsen bu gereksiz toplantı hemen biter.'

'Kimse Mia'yı almaya gitmiyor.'

Tony kaşlarını çattı, bir şey olduğunu hissetmişti.

'Ajanlarımdan birini Mia'nın kılığına sokmuştum. Eline de Ultron'un cihazının aldığı güçleri vermiştim.'

'Bunun Mia'yla ilgisi ne? O nerde Nick!?'

'Mia doktorun evine gitmişti, Zoe ise kuleye geri dönücekti. Jet düşürüldü, Zoe paraşütle atladı. Onu orda kaçırdılar. Will Simpson ise onlardan biriymiş.'

'Ne demek biriymiş!? Nick ekibe 14 yaşında bir çocuğu alırken uzaktan akrabası bizi sevmiyor diye kabul etmedin, kuleye gelen doktoru nasıl kontrol etmezsin!? Kuleye gelmesini geçtim, Mia onunlaydı!'

Tony panikataklarından birini geçirirken kimse bir şey diyemiyordu. Wanda başını eğmiş ağlarken Pietro sinirle toplantı odasından çıktı. O sırada Nick devam etti.

'Zoe'yi güçlerini almaları ve istediğini yapmaları karşılığında bırakmışlar. Şu an yerlerini araştırıyoruz. Bulduğumuz yerleri size göndereceğim.'

'Mia Ultron'un cihazı güçlerini alırken bile bayılmak üzereydi. Saatlerdir güçleri alınıyor! Ne kadar dayanabilir?'

'Onu bulmak için daha çok çalış o zaman Tony. Elimden tek gelen bu. Bilerek mi gönderdim sanki!?'

Ortam iyice gerilirken duygularını ustaca saklayan Natasha konuştu.

'Yarına kadar toparlanırız Fury ama şimdi... kapatsan iyi olur.'

Bir şey demeden aramayı kapattığında Tony zorlukla ayağa kalktı ve labaratuvarına gitti. Ona yaptığı, model üzerindeki kostüme baktı. Bu krizi arttırmıştı. Duvara yaslandı ve 'Şimdi ne yapacağım?' diye mırıldandı. İçeri Natasha girdi. Tony'nin yanına diz çöktü.

'Tony.. kendini toparlamalısın. Mia'yı sen bulabilirsin. Onun sana...'

'Şimdiye kadar ölmüş bile olabilir Natasha.'

'Ona ihtiyaçları var. Asla ölmez Tony. Ama biz umudumuzu kesersek o ölür.'

'Ben.. ne yapabilirim ki?'

'Sen Iron Man'sin! Ne yapacağını sana ben mi anlatayım?'

Tony yüzündeki ellerini indirip Natasha'ya baktı.

'Bul onu Tony.'

Başıyla onayladı ve gözlerini sildi.

'Pekala.. iyiyim.'

Natasha gülümsedi ve dikleşip kapının önüne gitti. Çıkmadan önce ona döndü.

'Sana kahve getireceğim.'

'İyi olur.'

Ordan çıkıp bir süre kapıya yaslanmış durdu. Tony'e dediği kadar endişesiz değildi.

Uzun süre sonra ilk defa ağladı.

O sırada Mia kendine gelmeye başladı. Cihaz güçlerini almaya ara vermiş gibi duruyordu.

I Can't Do // Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin