20

605 54 11
                                    

"מה?"  שאל ג'ימין למרות ששמע את יונגי בצורה מושלמת. 
"שאלתי אם אתה רוצה שנתקלח ביחד."  שפתו של יונגי התעוותה כלפי מעלה. 
"מה?"  ג'ימין חזר ואמר. 
"אתה יודע ... מקלחת. יחד." 
"שמעתי אותך!" 
"אז למה אמרת מה?"  אמר יונגי בנימה קצת חצופה.  "אני-" ג'ימין עצר. 

"אני ... בסדר בסדר ..." הוא מלמל. 

"מה?"  יונגי מצמץ והביט בג'ימין. 
"אה, מי אומר 'מה' עכשיו?"  ג'ימין הום.  יונגי קם וכרך את זרועותיו סביב מותניו של ג'ימין. 

"אתה יודע שהתלוצתי ... אנחנו לא צריכים אם אתה לא רוצה." 
"לא ... אני רוצה."  ג'ימין אמר שהבריש את שערו המבולגן של יונגי מעיניו. 
"באמת? ולא רק כדי לרצות אותי?"  שאל יואנגי כשג'ימין הנהן. 
"בסדר אז."  יונגי נישק את מצחו של ג'ימין.  ג'ימין הצביע על ראשו לשירותים בתקווה שחוסוק עדיין לא היה ער.  יונגי צחקק וצפה בו מתנהג בסתר פנים כשפנה את דרכו במסדרון לתפוס כמה מגבות.  הוא נכנס לשירותים לראות את ג'ימין נשען על הכיור.  יונגי הניח את המגבות והדליק את המים.

"אתה מתכוון להתקלח עם הבגדים שלך?"  יונגי התגרה בהסתכלות על הצעיר שהיה נוקשה כמו לוח.  יונגי משך את חולצתו מעל ראשו והתחיל להפשיט את בגדיו.  ג'ימין פשוט בהה ממקומו קפוא ליד הכיור.  יונגי צחקק כשהשניים יצרו קשר עין. 
"צלם תמונה היא תחזיק מעמד זמן רב יותר."  ג'ימין מצא את עצמו עוצר את נשימתו למראה שלפניו.  החזה והבטן המסותתת של יונגי.  לא היו לו שרירי ידיים ענקיים כמו ג'נגקוק, אך זרועותיו היו פרופורציונליות לחלוטין לגופו.  עיניו של ג'ימין נגררו מטה אל קו ה- V שלו ...אההההההה. 

יואנגי התקרב אליו ולבו של ג'ימין דפק במהירות, לפניו היה יוגי עירום והתקרב.  מי יכול לצפות שהוא יישאר רגוע?  ג'ימין חשב שהוא עומד להתעלף אם הוא כנה. 

"אתה בסדר מותק?"  ביקש יונגי והחליק את ידיו מתחת לחולצתו של ג'ימין. 
"מממ..." ג'ימין הנהן ונתן ליונגי להפשיט אותו מכיוון שהוא עדיין קפוא למקום הנוכחי. שפתיהם הצטרפו לנשיקה כשג'ימין התחיל לבסוף להירגע.

יונגי מוביל את ג'ימין למקלחת, מניח למים החמים לזרום על גבו.  ג'ימין חייך בהתפעלות איך המים נזלו משיערו הרטוב של יונגי ונדבקו למצחו.  האדים שהגיעו מהמים העניקו לו ערפל אתרי שהפך את הסצינה לסוריאליסטית.  הוא העביר את ידו במעלה פלג גופו הרטוב של יונגי לפני שהניח את ידו על עורפו של יונגי והצטרף לשפתיהם בנשיקה. 

"תסתובב."  יונגי הניע את ידיו על מותניו של ג'ימין.  ג'ימין , מסתובב, עכשיו עם הגב ליונגי.  יונגי שם שמפו בידו  מעסה בעדינות את החומר בקרקפתו של הצעיר, תוך שהוא מקפיד להרחיק מים וגרמים מעיניו. 
ג'ימין זמזם לתחושת אצבעותיו של יונגי העוברות בשיערו.  הוא נשען לאחור על חזהו של יונגי, ונהנה מעיסוי הקרקפת החינמי. 

יונגי הקדיש את זמנו לשטוף את הבועות בשיערו של ג'ימין ועבר לקרצף את גבו  זה היה בערך בזמן שג'ימין הסתובב והחליט לקרצף גם שמפו לשיער של יונגי.  זה אולי לא הרגיש טוב, אבל ג'ימין אהב את הפעולה האינטימית של שטיפה זו של זו.  יואנגי העביר את הספוג המטופש לג'ימין והסתכל בלי בושה כשג'ימין שטף את ירכיו.  ג'ימין חזר ליונגי כשסיים בצחקוק קל. 

"מה תכננת?" שאל יונגי בחשדנות
ג'ימין הניד בראשו. 
"כלום-" הוא קילל לפני שהתיז את יואנגי בפרצוף עם כמות קטנה של מים שאסף בידיו. 
"בסדר, מצחיק מאוד."  יונגי צחקק והעיף ג׳ימין מעט מים בחזרה. 
"בוא הנה."  יונגי תפס את מותניו של ג'ימין ומשך אותו קרוב.  ג'ימין אחז בזרועותיו של יונגי כדי למנוע מעצמו להחליק כשהוא מרים את מבטו אל יונגי. 
"אני אוהב אותך." 
"גם אני אוהב אותך," אמר יונגי והביא את ידו חזרה אל לחייו של ג'ימין ונתן לג'ימין נשיקה מהירה.  הוא סגר את המים ויצא מהמקלחת והשליך מגבת סביב מותניו.  אחר כך עטף את ג'ימין במגבתו כמו בוריטו.  השיער והפנים של ג'ימין נעצו מלמעלה עם פשפש קל. 

"האם היה צורך לקבור אותי?" 
"אני חושב שאתה נראה מקסים כבוריטו."  יונגי חייך מנשק את מצחו של ג'ימין, תופס מגבת נוספת כדי לייבש את שיערו.  יונגי קרצף את המגבת על ראשו של ג'ימין וגרם לצעירה להשמיע חריקה קטנה. ג'ימין גיחך והציץ מהמגבת על ראשו.  עם זאת, הצעיר ביותר לא יכול היה שלא לשקף את חיוכו של יונגי. 

"כבר אמרתי את זה הרבה אבל אוהב אותך." 
"אני אוהב אותך גם מותק," אמר יונגי מוריד את המגבת מראשו של ג'ימין והושיט לג'ימין כמה בגדים שהוא ילבש. 
ברגע ששניהם היו לבושים יונגי נתן לג'ימין נשיקה נוספת מריץ את לשונו לאורך שפתו התחתונה של ג'ימין, ג'ימין העמיק את הנשיקה במהירות. ג'ימין מעד לאחור ומצא את עצמו אוחז שוב בדלפק הכיור.  יונגי אחז בירכיו של ג'ימין ונתן לו דחיפה קטנה לשבת על השיש.  ג'ימין כרך את רגלו סביב דמותו של יונגי באופן אינסטינקטיבי, כשהוא מרים את זרועותיו מאחורי צווארו של המבוגר ואוחז בשערו.  לבסוף ג'ימין התרחק עם פופ קטן משפתיהם. 

"אנחנו פה לפחות כשעה." 
"אני לא מתלונן."  יונגי משך בכתפיו ועזר לג'ימין לרדת מהדלפק.  השניים נכנסו לסלון שבו ישב הוסוק עם אוזניות. הוסוק הבחין בנוכחותם והוציא את אוזניותיו  "שניכם נראים מאושרים." 
"אנחנו מאושרים"  ג'ימין חייך כשהוא מניח את סנטרו על כתפו של יונגי. 
"אני שמח שמצאת את הנפש התאומה שלך, צ'ים. כמו כן, אל תדאג לרעש, אני ישן עם אטמי אוזניים." 

"חוסוק אנחנו-" הלסת של ג'ימין נשמטה מהצהרתו הנועזת שלו. 
הוסוק פשוט קרץ לזוג.
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
פרק 20

Glowing Gold [yoonmin]-(מתורגם(בהקפאהWhere stories live. Discover now