ג'ימין בהה ביונגי המום לחלוטין. מה? מה קרה הרגע?
האינסטינקט הראשון של יונגי היה להצטרף את שפתיהם לנשיקה. זה היה קצר ומלוח קצת בגלל הדמעות, אבל השפתיים של ג'ימין הרגישו כמו גן עדן, רכות ושמנמנות. שפתיהם מתחברות בצורה מושלמת. כשהוא נסוג לאחור ג'ימין עדיין לבש הבעה מזועזעת.
"אה. מצטער, אני מניח שהייתי צריך לשאול קודם."
"רק תנשק אותי שוב" אמר ג'ימין מנתק את יונגי. יונגי פשוט חייך וחיבר מחדש את שפתיהם, ידו מונחת על לחיו של ג'ימין במקום בו סימנו היה לפני דקות ספורות. ידו השנייה בשיערו של ג'ימין על עורפו, מקרבת אתו כדי להעמיק את הנשיקה. שפתיהם החליקו זו בזו כשהרוק שלהם התערבב. יואנגי העביר את לשונו על שפתו התחתונה של ג'ימין, סימן לג'ימין להפריד את שפתיו, ולאפשר ליונגי לחקור את פיו. יואנגי העביר את ידו למותניו של ג'ימין בניסיון לשמור עליו כמה שיותר קרוב. ג'ימין ניתק את שפתיו והניח את מצחו כנגד יואונגי. שפתיו של יונגי התעקלו בחיוך הגומי שלו."אני לעולם לא משחרר אותך מעיניי."
ג'ימין צחקק. "זה לא מעט הרבה?" הוא שאל.
"רק אם אתה חושב שכן." יונגי מלמל ונטע נשיקה נוספת על שפתיו של ג'ימין.
"אני אוהב אותך."
"אתה מה?" ג'ימין נסוג לאחור ולוקח את פניו של יונגי. "טוב-" יואנגי עצר והבין מה הוא אמר עכשיו."אני אוהב אותך. אני אוהב אותך הרבה. ואני חושב שאהבתי אותך זמן מה, אבל לא הייתי בטוח למה." "וואו, זה כל כך הרבה יותר טוב ממה שאי פעם חשבתי" ג'ימין חייך מחבר מחדש את שפתיהם רק כדי להתרחק כעבור כמה שניות כשמישהו קטע אותם.
"וואו! מה קורה כאן?" אמר טאהיונג בקול.
"שששש!" ג'ין השתיק את טאה.
"ובכן, זה ממש לא משנה כי ברור שהם יכולים לשמוע אותנו," אמר נאמג'ון. חוסוק שילב את זרועותיו.
"עכשיו יותר כואב לי שיהונגוואן לא פה."
"אמרתי לך שאתה יכול להביא אותו!" נאמג'ון התגונן.
"בסדר, אנחנו לא יודעים בדיוק מה קורה ... כאן" ג'ין אמר ומחווה ליואנגי וג'ימין עדיין בעולמם שלהם."אנחנו יכולים לשמוע אותך," אמר יונגי. ג'ין צחקק לא מעט משעשע מההערה של יואנגי.
"נהדר עכשיו, זה, מה קורה?""יואנגי הוא הנפש התאומה שלי" העיר ג'ימין. האחרים מצמצו כמה פעמים כשכולם ישבו בשקט והניחו לתהליך המידע החדש הזה.
"מה?" כולם צרחו ממהרים ליואנגי וג'ימין.
"כן, רק גילינו" אמר ג'ימין בחיוך. ג'ין צבט את לחיו של ג'ימין ובחן אותה.
"אוי אלוהים, זה נעלם. וואו!"
"היונג ... בבקשה ... עזוב"
"מצטער. בכל מקרה, אנחנו עוזבים את המקום הזה." ג'ין משך בכתפיו.
"האנשים מבאסים ומעצבנים. אני מעדיף לאכול פיצה בבית.״
״ההורים שלך לא יתבאסו?״ שאל יונגי את נאמג׳ון. נאמג׳ון משך בכתפיו.
״אולי אבל אני גם לא רוצה להישאר כאן. אז בואו"הם חיכו בחוץ עד שהאובר יגיע והגיע הזמן לערום את כל שבעתם שוב ברכב, יונג כרך את זרועותיו סביב הרגל של ג'ימין.
"הנה שב על ברכיי."
"למה? אין צורך." ציין ג'ימין.
"אתה אומר שאתה לא רוצה?" יונגי הרים גבה.
"לא." ג'ימין חייך כשהוא מציב את עצמו על הברכיים של יונגי.
"רק שאלתי."
"אל תגיד לי שיהיה לנו עוד זוג דביק כמו טאהיונג וג'ונגקוק!" נמג'ון נאנח. ג'ונגקוק הכה את זרועו של נמג'ון.
הקבוצה הזמינה פיצה . ג'ימין נוטף רוטב על חולצתו הלבנה, אך לא אכפת לו כי זה היה הלילה המאושר בחייו. כולם דיברו והאווירה לא הייתה של חברים, אלא של משפחה. יואנגי, ג'ימין והוסוק לא חזרו לדירה רק אחרי חצות."נו..." יונגי גירד בראשו.
"בחדר של מיאנחנו ישנים"
"אה, אני מתכוון-" לחייו של ג'ימין נשרפו באדום, הוא לא היה בטוח איך כל זה עובד והיחסים ביניהם נעים די מהר-
"לא התכוונתי ככה. אלא אם כן אתה רוצה ... כלומר חשבתי שנוכל לישון ביחד. אז אני יכול לחבק אותך" יונגי השתעל בהתכווצות מההסבר הנורא שלו.
"חדר השינה שלך טוב .." מלמל ג'ימין. יואנגי פשוט הנהן והם נכנסו לחדרו של יונגי. ג'ימין הביט סביבו עם חיוך על פניו, שמח שהוא היה עם הנפש התאומה שלו.יונגי הוריד את חולצתו והשליך אותה בפינת החדר על גבי כל שאר הבגדים המלוכלכים. כשחפר דרך השידה וחיפש משהו לישון. ג'ימין צפה במראהו של מין יונגי ללא חולצה לפניו. כשהגוף של יואנגי היה מכוסה שוב ג'ימין הצליח להתמקד והוא עמד ליד יואנגי והביט בבגדיו בשידתו. מבלי לשאול ג'ימין גנב את אחד הסוודרים של יונגי והחליף לזה. הוא חייך בניצחון והניח את ידיו על מותניו.
"טא-דה!"
"אתה נראה כל כך חמוד, בייבי." יונגי נשק לאפו של ג'ימין, מלטף את לחיו. ג'ימין חייך כשלחייו הסמיקו מהכינוי של יונגי."תגיד את זה שוב."
"אתה נראה כל כך חמוד." יונגי החמיא.
"לא החלק האחר."
"בייבי?" ג'ימין זמזם
"עוד כמה פעמים."
"בייבי בייבי בייבי."
"רק עוד אחד?"
"בייבי." יואנגי חייך מקרב את ג'ימין אליו."אני אגיד את זה כמה שאתה רוצה." יונגי נישק את פניו של ג'ימין צחקוקים ברחו משפתיו.
הוא שם את ג'ימין במיטתו, ושם את הכיסויים מעל שניהם. ג'ימין התכרבל בחזה של יונגי."אתה חם מאוד." יואנגי צחקק והחליק את ידיו מתחת לחולצה שג'ימין לבש ונהנה מתחושת עורם נוגעת. הוא שפשף מעגלים על גבו של ג'ימין בתנועה מנחמת, וחייך כשג'ימין מזמזם.
"אני אוהב אותך בייבי."
"אני אוהב אותך גם."
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
פרק 18🤗
YOU ARE READING
Glowing Gold [yoonmin]-(מתורגם(בהקפאה
Romanceתקציר: בעולם שבו אנשים נולדים עם סימן במקום שבו הנפש התאומה שלהם יגע בהם קודם, ג'ימין מסתיר את שלו. למה? כי הוא נאלץ לחיות עם טביעת יד על הפנים שלו וההבנה שהדבר הראשון שבן זוגו יעשה לו זה לסטור לו. שיפ ראשי: yoonmin שיפים צדדים: namjin, taekook, הוס...