24

385 45 3
                                    

"ובכן, ספר לי על עצמך."  שאל מר פארק. 
"אני רוצה לדעת איזה ילד יוצא עם הבן שלי."  יונגי בלע במהירות את האוכל שהוא לעס. 
"אני מדאגו, אני מבוגר מג'ימין בשנתיים. הייתי משחק כדורסל".  מר פארק חייך. 
"איך הכרתם? נפגשתם ממש לאחרונה?" 
"למעשה-" התערב ג'ימין. 

"אנחנו מכירים כבר כמה חודשים." 
"בֶּאֱמֶת?"  מר פארק הרים גבה. 
"מעניין." 
"כן. כנראה שמעולם לא נגענו בעבר. מטורף נכון?"  ג'ימין חייך ממלא את פניו בעוד אוכל.  גברת פארק נשכה את פנים לחייה. 

"אתה אוכל כמו חזיר! לפחות קצת נימוסים! יש לך רוטב על כל הלחי!"  היא אמרה שתפסה את המפית שלה ומשתרעת על פני השולחן כדי לשפשף את הלחי של בנה. 
"אמא אוו!"  ג'ימין אמר שהחזיק את לחיו לאחר שאמו החלה לקרצף באגרסיביות את הלחי שלו במפית הבד, גברת פארק פשוט משכה בכתפיה. 

״הייתי צריך לוודא שאתה לא שם איפור ושהסימן שלך באמת נעלם.
״יכולת לשאול!  והיית יכולה להיות יותר עדינה" ג'ימין התלונן. 
"ג'ימין אמא שלך היא הכל חוץ מעדינה"  מר פארק אמר כשהוא משליך אמא על הכתף מה- W fe האגרסיבי הקצר יותר שלו.

יונגי רכן לג'ימין.  "וואו, אני רואה את מי אתה לוקח אחרי."  "היי!"  ג'ימין נימק את יואנגי במרפקו. 
"תראה! זה בדיוק מה שאני מתכוון! קצר ותוקפני חייב לרוץ במשפחה שלך."  ההצהרה של יונגי זיכתה צחקוק מאביו של ג'ימין. 
"אני לא כל כך נמוך! אני גבוה כמוך!" 
"אתה לא! אני גבוה יותר!"  יונגי טען. 
"לא, אתה לא! אנחנו באותו הגובה!" 
"אוקיי, בטוח שאתה יכול לחלום. אני גבוה יותר!"  יונגי וג'ימין המשיכו להתקוטט כשההורים של ג'ימין פשוט צפו.  ארוחת ערב ומופע נכון?  הרבה קולות קולניים הרחיקו את תשומת ליבם זה מזה כשכולם הסתכלו סביב כדי לראות מאיפה מגיע הרעש.  פעמון הדלת צלצל וגברת פארק קמה להשיג את הדלת. 

"אה! הגעתם מוקדם ממה שחשבתי! היכנסו!"  ג'ימין חייך במבוכה כשלא מעט אנשים נערמו לבית.  כולם מהצד של אמו, שני אחיה ואחותה, וחברי הנפש שלהם.  וילדיהם וילדי ילדיהם .. ואז סבתא שלו. 

"יו פארק ג'ימין!" גבר צעק ורץ אל הצעיר
"גיוסונק אחי" ג'ימין אמר עושה כמה תנועות ידיים מוזרות עם בן דודו האהוב.
גיונגסוק השליך את זרועו על כתפו של ג'ימין. 
"לעזאזל אני כבר לא יכול לצחוק על הסימן שלך. אבל אני יכול ללעוג לך על שאתה דפוק בתחת!" 

"גיונגסוק! יש ילדים! דודה ג'ובון הולכת לרצוח אותך על כך שקיללת סביבם!"  ג'ימין נרתע.  גיונגסוק משך בכתפיו. 
"הם יצטרכו ללמוד על כך בסופו של דבר. אולי גם ילמדו צעירים. בסדר, עכשיו כשאתה ההומוסקסואלי מהמשפחה. מי אתה חושב שזה הבא? אני מהמר שזה אחד הילדים של צ'ייסוק."  לדבריו, הכוונה לבת דודו הבכורה של ג'ימין. 
"שמעתי את זה!"  צ'ייסוק צעק 

בינתיים, יונגי נסחף על ידי צי של ילדים קטנים כאשר כולם החלו לשאול אותו את השאלות האקראיות ביותר. 
"אני אוהב את הנעליים שלך! איפה קנית אותן?" 
"למה העיניים שלך נראות ככה?" 
"אתה יודע שאתה נראה כמו חתול נכון?" 
"מי אתה? מעולם לא ראיתי אותך!" 
"האם תעזור לי לומר לג'ימין שהוא עדיין חייב לי שעת משחק עם מר חד-קרן גליטר בליץ החמישי? 
"שמעת את השיר בייבי שארק?  אתה יכול לשיר את זה?"
"מה זה הסרט האהוב שלך?"
"אבא שלי אמר לי בגלל שאתה חבר לנשמה של ג'ימיני אתה הומואים, זה אומר שאתה באמת מאושר?" 
"אתה יכול לבוא לשחק איתי שף?" 
"תראה! פשוט איבדתי שן! ופיית השיניים לקחה את זה!" 

בזמן שיונגי ניסה לענות לחוליית הבלשים הקטנה שחקרה אותו ג'ימין שוחח עם בני דודיו האחרים.  "צ'ייסוק, איך הבעל?"  שאל ג'ימין במבוכה לאחר שגיונגסוק כינה את ילדיה הומואים.  צ'ייסוק גלגלה את עיניה. 
"בסדר. מה שלומך?"  היא איתגרה  בחזרה. 
״אה ... אנחנו עוד לא נשואים.
״ ואז מתי התאריך? ״
״לא, הוא עדיין לא הציע."
"למה לא?" 
"כי אנחנו יחד רק כמעט שבוע."  ג'ימין אמר.  אישה אחרת פנתה לג'ימין. 
"טוב, תסתכל אותך" היא החמיאה
"מיהיון.  טוב לראות אותך גם ..."  ג'ימין צחקק.  מיהיון נעצה מבט בג'ימין מראשו ועד אצבעות רגליו. 
"אני לא מאמינה שאתה פה .." אמרה לבסוף ופצחה בחיוך. 
"מעולם לא יצא לי להיפרד ממך לפני שעזבת לסיאול"
"אני מצטער. אבל אני לא צריך מפגש משפחתי שלם בכל פעם שמשהו חדש קורה."  ג'ימין משך בכתפיו.  גיונגסוק הכניס את ראשו לשיחה. 

"כן אבל זה אומר יותר סוז'ו לנו! אז מיהיון שוחחנו על מי מהילדים של צ'ייסוק הוא ככל הנראה הומו." 
"הו סונהיו בוודאות! הוא משחרר וייבים כאלו."  היא אמרה . 
"אמרתי לך!"  גיונגסוק הכריז. 
"גם ברצינות ג'ימין אתה לא מתכוון להגיב?" 
"אממ ..." ג'ימין סרק את הבית אחר הוריקן של ילדים שמצפים בהם מורידים את יונגי בכל דרך אפשרית.  זה גרם לו לצחקק כשיונגי ישב על הקרקע בניסיון להגן על עצמו מקרוביו. 

"אוקיי, אולי סונהיו. אבל גם ג'יון." 
"מה רע בג'יון?"  צ'ייסוק אמר. 
"שום דבר. אני פשוט מקבל את התחושה הזאת .." ג'ימין משך בכתפיו. 
"הנה לך צ'ה, יש לך שני תינוקות הומוסקסואליים! אחד ברוב קולות ועוד אחד הבחין בהומו אחר!"  גיונגסוק אמר  צ'ייסוק גלגלה את עיניה. 
"רק בגלל שג'ימין הוא גיי וחושב שג'יון הומו לא אומר שג'יון הוא למעשה גיי!" גיונגסוק הניד את ראשו.
"לא, גייז יכולים לזהות זה את זה כמו אינטואיציה סודית!" 
"האם אתה מדבר מניסיון?" שאל ג'ימין שתה מהמשקה שלו לפני שהניח אותו שוב על השולחן.  מיהיון וצ'ייסוק התפוצצו מצחוק כשפיו של גיונגסוק נשמט על הרצפה. 

"ג'ימין אחי! איך אתה יכול לעשות לי את זה?"  ג'ימין צחקק כשהמשיך לדבר עם קרובי משפחתו האחרים שפנו אליו כדי לברך אותו על שמצא את חברו לנפש.  זה היה מאוחר בלילה לפני שכולם עזבו את ג'ימין מותשים כשהוא התמוטט למיטתו מוכן ללכת לישון. 

"היי, סוף סוף אני יכול לראות אותך שוב," הגיב יונגי ונשכב ליד ג'ימין מקרב אותו. 
"נחקרתי על ידי ילדים במשך כארבע שעות."  ג'ימין צחקק. 
"מצטער על זה ..."
"האם יוולדו לנו ילדים מתישהו?"
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
פרק 24🤗

Glowing Gold [yoonmin]-(מתורגם(בהקפאהWhere stories live. Discover now