13-שלבי התחרות

912 53 18
                                    

נ.מ-פרסי

עבר שבוע מהיום המהנה שלי עם רון והגיע רגע ההכרזה של תאריך והרכב התחרות.

אני ואנבת' ישבנו עם השאר בחדר האוכל ודיברנו על דברים שונים, בינהם העובדה שהם עוד מעט צריכים לחזור לאמריקה.
כן זה היה עצוב אבל אלה היו התנאים של כירון.

דמבלדור כיחכך בגרונו וכל הראשים הופנו אליו. "אם כולכם תוכלו בבקשה להפנות את תצומת ליבכם אליי" אמר דמבלדור עם שרביטו צמוד לגרון.

"כמו שאתם יודעים, היום יוכרז תאריך התחרות והשלבים שלה. התחרות תתרחש שבועיים מהיום ביום שני (ת.ה-בסיפור זה יום שני) והיא תורכב מ3 שלבים.

"השלב הראשון הוא מסלול מכשולים, הכל יוסבר באופן מפורט יום לפני התחרות. עכשיו אל נא תתבלבלו, זה מסלול מכשולים קסום אז הקפידו להתאמן גם על החוזק הגופני שלכם וגם על יכולות הכישוף.

"השלב השני זה קרב לצד השני של רחבה גדולה. הראשונים שיוצאים ממסלול המכשולים יוכלו להגיע למרכז המעגל ביתרון מכוון שלא יהיה עוד צוותים שינסו להכשיל אותם אז תנסו להיות הכי מהירים.

"השלב השלישי והאחרון הוא קרב קסמים אחד על אחד (ה.כ- כמו בספר השני)

"אני רוצה קרב הוגן ואם מישהו ייתפס מרמה הוא יורחק מהתחרות ויוחלף במתחרה אחר על פי בחירת ראש הבית"

אני די חששתי מהקרב האחרון בתחרות אבל יש סיכוי נמוך בכל מקרה שאני אגיע לשם. בית הספר מלא בקוסמים הרבה יותר מנוסים מימני.

הלכתי לישון באותו היום בידיעה שאני צריך לאמן את רון לחלק הפיזי. כל הבית ספר הזה מאוד לא בכושר בשביל אנשים עם קסם.

פרסי והאריWhere stories live. Discover now