לא יודעת אם שמתם לב אבל כל הפרקים התבלגנו סליחה. אם זה רק אצלי תגידו.
נ.מ-הרמיוני
ישבתי בחדר המועדון קוראת ספר בזמן שהארי ניסה לעזור לרון ללמוד כשפי הגנה לקראת השלב הראשון של התחרות.
לא רציתי לקחת שום חלק במשהו שהארי לוקח בו חלק. הייתי כל כך עצבנית מאיך שהוא מתייחס לפרסי. הוא התחיל ריב גדול עם מישהו שיכל להיות בעל ברית חשוב מתוך קנאה טהורה ואני לא מתייחסת אליו בתור עונש.
רון לא אשם במעשים של הארי אז אחרי שהארי עזב לאימון קווידיץ' התיישבתי ליד רון ועזרתי לו כאשר אנבת' נכנסה לחדר המועדון עם פרסי עוקב מאחוריה מחזיק ערימת ספרים גדולה ונראה כאילו זה רק ספר אחד.
"זו ההזדמנות שלך ללכת לבקש עזרה" לחשתי לרון. "למה שאני אבקש ממנו עזרה, הוא האויב שלי בתחרות" הוא לחש לי בחזרה עם מעט התחצפות אך לאחר שהסתכלתי עליו במבט שלמדתי ממולי הוא נאנח והחל לצעוד לכיוון פרסי ואנבת' שעדיין לא שמו לב אליו.
נ.מ-רון
הוא ניגש מאחורי פרסי, מה שגרם לו להסתובב ולערימת הספרים לאבד שיווי משקל וליפול על כל הריצפה, בנס אף אחד לא נפגע.
רון פתח את פיו "אה-" "סליחה סליחה אתה בסדר?" פרסי קטע אותו עם מבט דואג ומצטער.
"כן אין שום בעיה אני בסדר גמור, אתה?" "פגיעה בראש בשלב הזה אולי תאתחל לי את המוח אחרי שעתיים של למידה בסיפריה עם אנבת'- אאוו לא התכוונתי לזה בתור דבר רע" פרסי אמר בזמן שהוא הסתכל על אנבת'.
"רוצה לקחת הפסקה וללכת להתאמן?" שאל אותו פרסי ורון אמר מתחת לנשימתו אני רוצה לישון, "מה זה היה?" "אה- כלום כלום. אני אשמח לצאת לאימון קצר, תן לי רק להחליף בגדים" "סבבה".
כך דרכם נפרדו בזמן שרון עלה למעלה ופרסי אסף את הספרים בעזרתה של אנבת', הדמיוני ועוד כמה גריפנדורים שהיו במועדון.
YOU ARE READING
פרסי והארי
Fantasy-|אני ראיתי דברים דומים להתחלה שלי בהרבה סיפורים ובגלל זה אני לא יודעת למי לתת זכויות יוצרים על זה|- דמבלדור מגיע עם תפנית מפתיע (על מי אני עובדת בטח כולכם יודעים) שמשנה את פני חייו של הארי