10-אוכל וסודות

1.5K 77 31
                                    

נ.מ-הארי

נכנסו לאולם 6 נערים לא מוכרים והילד שהסתובב בכיתה של סנייפ, הגיעו והתיישבו לידנו.
"היי" אמרה הרמיוני מתלהבת מהם כי שלושתנו היחידים שיודעים עליהם את האמת.
כולם אכלו ונהנו ואז דמבלדור נעמד וכולם השתתקו, "אני צריך את צומת לבכם לדקות אחדות כדי לספר לכולכם משהו, משהו שעשוי לזעזע את ההגיון ואת כל מה שידעתם על עצם קיומנו" דמבלדור הכריז, מה שגרם להמולה גדולה מצד התלמידים וגם קצת אי שקט מהמורים.

הייתה לי תחושה שאני יודע מה הוא הולך להגיד אבל לא האמנתי שהוא הולך לספר לכל התלמידים על זה שפרסי ואנבת' חצויים, כנראה גם כל חבריהם אבל לא יכולתי לדעת בוודאות ואז מישהו משולחן רייבנקלו אמר, או יותר נכון צעק, "ידעתי שהם לא אנושיים" ואז תלמידים ברייבנקלו העבירו ביניהם כספים.

"שקט לואי" צעק דמבלדור ואמר "פרסי, אנבת', ג'ייסון, פייפר, ליאו, פרנק, הייזל, ניקו ווויל הם..., טוב, אין דרך קלה להגיד את זה, אבל הם ילדי אלים".

כל האולם השתגע ילדים קמו מהשולחנות שלהם וניסו לרדוף אחרי כל תשעת הנערים שברחו מהאולם.
די ריחמתי עליהם כי ידעתי איך זה מרגיש להיות מותקף כל הזמן ומבוקרת על ידי אנשים אחרים.

לאחר שכולם חזרו כולל התשיעייה שעמדה ליד הדלתות במצב היכון של בריחה.
עברנו שיחה ארוכה עם צוות המורים ודמבלדור שיחרר אותנו.

"אה ושכחתי להגיד" אמר דמבלדור "אני ועוד כמה מורים החלטנו שצריך להוסיף עוד פעילויות שנתיות אז בשנים שלא יהיה טורניר הקוסמים המשולש יהיה טורניר הוגוורטס המרובע".
כל האולם הריע.
"אנחנו בחרנו בזהירות חד-קרן שבעוד שבוע יגע לכל תלמיד נבחר בראש והמשימה שלכם היא שכל מי שרוצה להיבחר יעמוד במרכז האולם" ובמילים אלו דמבלדור שיחרר אותנו סופית.
______________________________________

נ.מ-ג'ייסון

אני עומד לנסות להתקבל" צעק פרסי לאנבת' בזמן שאני ופייפר התכרבלנו בספות מתפעלים מהמקום.
כמעט נרדמתי מהאווירה הרגוע עד שהתקרבו אלינו שלושה אנשים, שניים מותשים ואחת שנראתה ממש מתלהבת רצו לעברנו.
"אתה עומד להירשם ?" שאל הממושקף את פרסי ופרסי ענה "כן, ואתה ?" "אני מניח" ענה לו הממושקף ונראה מבואס.
"למה אתה מניח שאתה נרשם ולא פשוט נרשם ?" פייפר שאלה וגם אני הבטתי בו בשאלה.
"כי כולם סומכים עליי" ענה לה הממושקף, "אני הרי הארי פוטר הגדול, נכון ?" אמר הממושקף, שגיליתי שקוראים לו הארי, ואני, פייפר, ליאו וכל השאר שהגיעו היום הבטנו בו בשאלה.

"אתה לא חייב לעשות משהו שאתה לא רוצה" אמר לו וויל שהגיע עכשיו עם ניקו מהמסדרונות הגדולים כאן.
"זה כל הקטע, אני חייב, אני מפורסם בתור גיבור גדול כאן כי הרגתי איזה נבל מרושע ועכשיו מצפים מימני יותר מידי" אמר הארי, כמעט צעק ופשוט הלך משם כשהנלהבת והג'ינג'י הולכים מאחוריו במהירות.
"מה קרה לטיפוס הזה ?" שאל ליאו שצץ משום מקום ופרסי צעק "מאיפה לעזאזל אתם מגיעים ?!" ואז גם פרנק והייזל הגיעו והוא פשוט נאנח בעצבים.

--------------------

פרק חדש, יאיי, סליחה שמרחתי את הזמן ככה אבל יש לי מחסומי כתיבה.

אני עומדת גם להעלות פרק חדש בספר השני שלי, 'פרסי וכוחות האופל', אשמח אם תקראו, ואן כבר קראתם אותו אשמח לתגובות גם כאן וגם שם כי זה ממש חשוב לי

פרסי והאריWhere stories live. Discover now