נ.מ-רון
עלינו בחזרה למועדון אחרי שהבנו שזה אחיו למחצה של פרסי, מה שהיה בעיניי ממש מוזר כי הם לא יכולים להיות אחים כי הרי הוא קיקלופ אבל מי אני שאתווכח על זה כי יש לי 5 אחים ואחות וכולנו נראים אותו דבר ואבא שלו אל.
בלילה הקיקלופ ישן באגם על הקרקעית, לא רציתי להגיד את זה ליד הרמיוני כי היא די חיבבה אותו, אבל בעיניי לשם הוא שייך.בבוקר הקיקלופ ישב ליד פרסי אנבת' והרמיוני אבל אני והארי לקחנו את האוכל החוצה כי לא רצינו לאכול בחברת קיקלופ וגם מאלפוי היה שחצן מתמיד וזה אומר מעצבן מתמיד, הוא תמיד מנסה להתחיל עם אנבת' והיא מסרבת, המחזה דווקא די הצחיק אותי.
היום המשיך כרגיל חוץ מזה שהקיקלופ הלך לכל מקום שפרסי ו/או אנבת' הלכו אליו.איפשהו בין חמש לארבע וחצי נכנס הפטרונוס של מקגונגל וקרא לכל התלמידים לבוא לאולם הגדול להודעה חסרת דיכוי שאי אפשר לדחות. אני והארי ירדנו למטה ומקגונגל אמרה "לאחר שהניסוי עם פרסי ואנבת' עבד החלטנו להביא את חבריהם, שאר השבעה, המעגל חברים הקרוב שלהם, ביחד עם ניקו ו-וויל שכנראה לא רובכם מכירים אבל היו מאמץ חשוב בהבסת אויבם. הם ישהו כאן לחודש.
אז הינה ג'ייסון גרייס, פייפר מקלין, פרנק ז'אנג, הייזל לבסק, ליאו ואלדז, וויל סולאס וניקו די-אנג'לו!". לחדר נכנסו נער עם שיער בלונדיני ועיינים כחולות בהירות שהבנתי כג'ייסון, ילדה שנראתה כמו אידיאנית, שהבנתי לפייפר, ילד סיני עם שיער קצוץ, שכנראה היה פרנק על פי סדר העמידה, ילדה שנראת קצת קטנה מהם ומתולתלת שהיה ככל הנראה הייזל, ילד מתולתל אבל לא כמו הייזל עם חגורת כלים, ככל הנראה ליאו, ואז נכנסו יד ביד ילד שנראה חייכני ובלונדיני ו... אני לא מאמין......................
YOU ARE READING
פרסי והארי
Fantasy-|אני ראיתי דברים דומים להתחלה שלי בהרבה סיפורים ובגלל זה אני לא יודעת למי לתת זכויות יוצרים על זה|- דמבלדור מגיע עם תפנית מפתיע (על מי אני עובדת בטח כולכם יודעים) שמשנה את פני חייו של הארי