נ.מ-רון
הרגע שבו חד הקרן בחר בי הייתי כולי בשוק, אני ראוי, אני נבחרתי.
את כל שאר היום בילינו בפעילות זוגות כדי לגבש את זוג המשתתפים מכל בית אז הייתי חייב לבלות יום בהוגסמיד (בקשר קושר שלא יאפשר לנו לבלות לבד) עם הנכד של זה-שאין-לנקוב-בשמו.כל כך שנאתי את העניין ואת פרסי במיוחד, הוא התלהב מכל דבר קטן כמו ילד. הראתי לו את הדובשנריה ואת הפונדק ועוד כמה מקומות בילוי נחמדים וגיליתי שהוא לא כזה נורא.
הוא היה נחמד ואדיב והוא כל הזמן דיבר על החברים שלו ובמיוחד על אנבת' והם נשמעו גם נחמדים. הרמיוני צדקה, הוא באמת לא כזה נורא.
כשנכנסנו לבית קפה קטן שמעולם לא טרחתי להיכנס אליו לפני כי תמיד הארי, הרמיוני ואני הלכנו לפונדק, פרסי הזמין שוקלטידו (ה.כ-מעולם לא הזכירו משהו דומה לשוקו בספר אז המצאתי אחד) וגם אני.
התענגתי על טעם השוקולד והוניל בפי לפני שפניתי לפרסי, "אז..., יש לך רעיון של מה נעשה בטורניר הוגוורטס הזה, זה פעם ראשונה שמקיימים אותו אז אני לא יודע מה עומד לקרות בהמשך" "אולי אנחנו נעשה שילוב של דברים קסומים ופיזיים, מה שאומר שאתה צריך לעבוד על הכושר שלך" הוא אמר לי ונעלבתי, כשאתה קוסם אתה לא צריך שרירים או סיבולת גדולה אז מעולם לא טרחתי לפתח כאלה.
"אל תדאג אני אעזור לך" פרסי אמר בחיוך "כשאני אסיים איתך כל בת בנוגוורטס תתפעל מהשרירים שלך" הוא הוסיף ואני רק צחקתי. "נתחיל בתזונה" הוא אמר ואני מיד הרצנתי, התחלתי להגידנ"התזונה שלי מצויינת, הרבה בשר-" "-אבל בלי ירקות, לא משנה כמה בשר תאכל בסוף הכולסטרול שלך יהיה בשחקים אם לא תאזן את זה עם סלט...".
וככה המשכנו לדבר עד שהשמש התחילה לשקוע ועשינו סיבוב בעוד כמה חנויות, אני קניתי גלימה חדשה עם עזרה מפרסי שמסתבר שיש לו הרבה כסף (הבטחתי שיום אחד אני אחזיר לו) ופרסי קנה הרבה ממתקים לו ולאנבת'.
בסופו של דבר היה לי בילוי נהדר עם הנכד של זה-שאין-לנקוב-בשמו.
~התחננתם אליי אז הנה פרק~
~סליחה שזה משעמם כתבי את זה מעכשיו לעכשיו כי לא יכולתי לראות אתכם מתחננים יותר~
YOU ARE READING
פרסי והארי
Fantasy-|אני ראיתי דברים דומים להתחלה שלי בהרבה סיפורים ובגלל זה אני לא יודעת למי לתת זכויות יוצרים על זה|- דמבלדור מגיע עם תפנית מפתיע (על מי אני עובדת בטח כולכם יודעים) שמשנה את פני חייו של הארי