7-שיעור לחימה 2.0

1.6K 81 17
                                    

נ.מ-הארי

היה לנו עכשיו עוד שיעור לחימה עם המאמן הנמוך והפעם למדנו איך לבצע דו קרב אמיתי. המאמן נידב את רון שהיה הכי טוב בשכבה מהבנים והוא הביא מולו את פרסי, רון מיד החוויר ברמות וניסה לגמגם משהו. "מה זה פחזנית גזר, מפחד ?" אמר לרון המאמן ,שגילינו אמש שהוא סאטיר, אז רון התאפס מחדש.

"הילחמו" צעק המאמן ורון ישר רץ עם קריאת קרב לכיוון על פרסי, פרסי לעומתו לא זז; חשבתי שהוא מפחד מרון, מה שעודד אותי, אבל אז הבנתי שהוא מחכה לרגע הנכון להתקיף; ברגע שרון היה בתווך של החרב שלו, פרסי נתן מכה עם הצד השטוח של החרב במותן של רון ורון נפל מחזיק את מותנו.

לא הבנתי מאיפה זה בא, אבל אז נזכרתי בשיחה עם דמבלדור.

————————————————————

נ.מ-אנבת'

אחרי שיעור הלחימה שבו פרסי ניצח את רון היה לנו שיעור תולדות הוגוורטס, מה שהיה מעניין מאוד עד שילד התפרץ פנימה וצעק "יש ענק בכניסה לבית ספר !!!!!!!" כולם נבהלו מאוד ואני ופרסי רצנו עם שאר המורים החוצה במקום עמוק יותר לטירה עם שאר התלמידים.

חלק מהמורים אמר לנו "כנסו פנימה !" וחלק אחר אמר "זה שאתם לומדים לחימה בחרב לא אומר שתצליחו לנצח ענק !" אבל לא הקשבנו; התקדמנו אל עבר הענק ובמט ראשון שבתי שהוא ענק קטן אבל כשהסתכלתי עוד פעם ראיתי שזה היה טייסון.

חסמי את הקללות של המורים בעזרת השרביט שלי וניסיתי להגיד להם "הוא חבר ! אל תפגעו בו" אבל במקום שהם יפסיקו הם רק אמרו "זוזי ילדה, את לא יודעת עם מה את מתעסקת כאן" אז פשוט צרחתי להם בכל הכוח "זה טייסון !, הוא קיקלופ ! והוא אח של פרסי !!!!!!!!!!!!!!". כולם קפאו, רק מקגונגל אמרה "אז הוא מתקבל בברכה בבית סיפרנו".

————————————————————

השינוי במצב רוח של מקגונגל נוצר עקב הרצון להמשיך את הברית שלום שכבר יש לקוסמים עם החצויים

פרסי והאריWhere stories live. Discover now