אני יודעת שהפתיחה נשמעת דומה להרבה דברים שקראתם אבל אני עושה כאן שינוי בקטע.
שיהי רשום לפרוטוקול (כן אני אומרת פרוטוקול): הארי+הרמיוני+רון+דראקו+(כל שאר שכבתם) ביני 15
פרסי+אנבת' ביני 17
--------------------
*שבוע לפני תחילת הלימודים*
נ.מ-הארי
היום הסכימו לנו להיות חלק מישיבת המסדר בפעם הראשונה מאז שהגעתי לכיכר גרימוולד 12. זה בטח משהו ממש חשוב אם הם מצרפים אותנו, אבל ת'אמת כשאני חושב על זה בטח משהו לא מי יודע מה חשוב.
כולם כבר ישבו במטבח כשהגעתי ולופין שישב בראש השולחן התחיל לדבר "קיבלנו מידע מדמבלדור שלוולדמורט נולדה בת לפני שנעלם בפעם הראשונה". לא ידעתי אם להרגיש כעס או רחמים על הילדה שלו אבל בהחלט הייתי נסער. "היא הייתה סקיבית ולכן זרק אותה אך אימה מסרה אותה לאימוץ לזוג אנשים ששם משפחתם היה ג'קסון. לפני 17 שנה נולד לה בן וחוץ מזה שהוא הקוסם הכי חזק שנברא, שתפגשו אותו עוד כשבוע ושיש לו שיער שחור ועיניים ירוקות, דמבלדור לא מסר לי עוד פרטים על הנער.
באותו הלילה היה לי חלום שבו אני רואה נער שנראה כמוני אבל שזוף, שרירי וחתיך יותר ממני (האמת שקצת קינאתי בו) עושה פיקניק בשקיעה ליד אגם גדול עם נערה בלונדינית. הם התנשקו לאור השקיעה והוא אמר לה משהו כמו "אני אוהב אותך חכמולוגית שלי, ואני לא עוזב אותך לעולם" והמשיך להתנשק איתה.
בבוקר ירדתי והלכתי עם הוויזלים והרמיוני לקנות ציוד. חשבתי שראיתי את הנער והנערה מהחלום בחנות של אוליבנדר מוקפים באנשים שביקשו חתימה אבל בטח דימינתי כי אחרי רגע הם נעלמו באור ירקרק והאנשים יצאו מהחנות בגוש.
*בארוחה הגדולה ביום הראשון בהוגוורטס*
כל השנה הראשונה התמיינו לבתיהם בשמחה ולאחר מכן דמבלדור אמר בקול צלול וחזק "השנה באופן מיוחד יצטרפו אלינו שני תלמידים חדשים ממחנה אמריקאי שעברו יבשת ובאו לכאן" הוא הצביע לעבר הדלת "פרסאוס ג'קסון ואנבת' צייס", כולם הריעו כאילו שני אלה הם סלבריטאים ענקיים. "למה כולם מריעים להם?" שאלתי את רון בלחש והוא ענה "אה, נכון, אתה מנותק מעולם הקוסמים בקיץ. השניים האלה הם גיבורים שהצילו את העולם פעמיים אבל זה סיפור שידועים לנו עליו רק אנשים מועטים אז אני אספר לך בערב". לא האמנתי שיש מישהו שהציל את העולם פעמיים, ומאיזה איום בכלל, הרי וולדמורט לא התקיף עד עכשיו אף אחד.
כל זמן הארוחה אחרי ששניהם התמיינו לגריפינדור, עוד לפני שהמצנפת נגעה להם בראש היא צעקה "תרחיקו אותם מימני הם נוטפים גריפינדור, הפלפאף ורייבנקלו בכמיות, אבל הכי הרבה גריפינדור".
בסוף הארוחה דמבלדור אמר "מכוון שפרסי ואנבת' אינם למדו כאן אבל בקיץ השלימו את החומר רק עד שנה רביעית הם יצטרפו לשנה המישית במקום לשביעית", היו קולות אכזבה ושמחה פה ושם ובסוף עלינו למעונות של גריפינדור.
רון כמעט התעלף שגילה שפרסי ישן איתנו בחדר כי אנחנו בני שיכבתו הלימודית והפציץ אותו בשאלות.
בערב אחרי שפרסי נרדם ואחרי שענה על כל השאלות של רון והאחרים רון סיפר לי את סיפורו המועט ודי נלהבתי מהסיפור אבל העמדתי פני אדיש כי פחדתי שפרסי יהפוך מקובל יותר ממני ושאלתי את רון בקול משועמם "איך אתה יודע שהוא דובר אמת אם לא ידוע לנו אפילו באיזה בית ספר קוסמים הוא למד?" "משרד הקסמים אולי לא חשף הרבה מידע עליהם אבל אני עדיין מאמין במשרד הקסמים" רון ענה לי בכעס והלך לישון בצורה מאוד הפגנתית וכעוסה.
--------------------
מה אתם אומרים על הפרק הראשון? המשך בקרוב : )
YOU ARE READING
פרסי והארי
Fantasy-|אני ראיתי דברים דומים להתחלה שלי בהרבה סיפורים ובגלל זה אני לא יודעת למי לתת זכויות יוצרים על זה|- דמבלדור מגיע עם תפנית מפתיע (על מי אני עובדת בטח כולכם יודעים) שמשנה את פני חייו של הארי