נ.מ-רון
עלינו למשרדו של דמבלדור והארי דפק על הדלת. שמענו קריאה מבפנים "יבוא" ונכנסנו, הרמיוני התפרצה פנימה בחוסר נימוס שלא מתאים לה ואמרה "ספר לנו כל מה שאתה יודע על הקשר של פרסי ג'קסון לאלים היוונים ועל העבר שלו!, טל תחמיץ דבר אחרת דברים רעים יקרו פה" ואז היא התנשמה.
"בסדר ילדתי, אבל אני ממליץ לכם לשבת" וכולם התיישבו "אז בטח הבנתם שישנם אלים יווניים ופרסי ואנבת' הם חלק ממאות הילדים שלהם. במקרה שלנו הם ילדיהם של פוסידון אל הים ואתנה אלת החכמה וטקטיקת המלחמה. ביוון הוקם מחנה לילדי אלים כדי לאמן אותם לשרוד, עם השנים האמונות השתנו ועברו בין העמים אז האלים, האולימפוס, מחנה החצויים וכל מה שקשור לזה עברו ממול למקום.
כרגע האולימפוס שוכן במגדל האמפייר-סטייט שבניו יורק והמחנה שלהם בלונג-איילנד, והמסווה שלהם זה חוות תותים. פרסי ואנבת' הגיעו מהמחנה הזה ויש להם יכולות לחימה מרהיבות בחרב וסכין, כוחות ללא שרביט, אינטליגנציה גבוהה מאוד, טוב, לפחות לאחת מהן, ושליטה טבעית ביוונית עתיקה ולטינית" כולנו היינו בשתיקה ארוכה עד שהרמיוני גימגמה קצת "מ.. מה ה.. היו החוו...וויות שלהם בעבר... ?".
————————————————————
נ.מ-הארי
איך שהרמיוני סיימה לדבר דמבלדור פתח את פיו ולמשך שעה וחצי רק הסביר לנו על חייו של פרסי ואז עוד שעתיים על חייה של אנבת' שמסתבר שהגיע למחנה הזה 5 שנים לפני פרסי. הופתעתי לגלות כמה אויבים היו להם וכמה פעמים הם הצילו את העולם, הרבה יותר פעמים ממני, אבל לא רציתי להודות בקנאה שלי לפרסי שיש לו הכל, אבא בן אלמוות, יותר משני חברים שנאמנים לו, מחנה שלם שמעריץ אותו, והכי חשוב, חברה חכמה, יפה ומצחיקה שתמיד תומכת בו לא משנה כמה מטומטם הוא😢.
נשמע דפיקה על הדלת ומקגונגל נכנסה אחרי קריאת ה"יבוא" של דמבלדור ואמרה "אדוני, הם חזרו".
דרך הדלת נכנסו פרסי ואנבת' ופרסי אמר "סליחה דמבלדור, פשוט התגעגענו וגם רובכם התנהגותם כאילו אנחנו מפלצות או לא יודע מה..." והוא נעץ בי מבט כזה מפחיד שקפצתי קצת אחורה והתכוונתי במקומי. "אני מבין פרסאוס, בבקשה חיזרו לחדרים שלכם".————————————————————
אני לא מאמינה, הגעתי עד 330 מילים, הכי ארוך שלי עד עכשיו😱
YOU ARE READING
פרסי והארי
Fantasy-|אני ראיתי דברים דומים להתחלה שלי בהרבה סיפורים ובגלל זה אני לא יודעת למי לתת זכויות יוצרים על זה|- דמבלדור מגיע עם תפנית מפתיע (על מי אני עובדת בטח כולכם יודעים) שמשנה את פני חייו של הארי