2-אני מבין ת'עניין

2.3K 99 95
                                    

נ.מ-הארי

בלילה וולדמורט הופיע לי בחלום ואמר "אני רואה שפגשת את נכדי, הארי פוטר" "על מה אתה מדבר?" ואז פתאום זה הכה בי, פרסי הוא בעל עיניים ירוקות ושיער שחור, הוא נכדו של וולדמורט. באותו הרגע התעוררתי וראיתי שפרסי לא במיטתו. הערתי את רון וביחד ירדנו בשקט ללובי, שם ישבו פרסי ואנבת' שהתכרבלו על הספה ודיברו על משהו שלא שמענו. סיפרתי לרון על מה שגיליתי ופתאום הוא לא ממש נראה מעריץ של הפרסי הזה. משהו בי כעס על התגלית אבל הרוב שבי שמח על התגלית כי בזכותה רון חזר להעריץ אותי.

חזרנו במיטות ובבוקר שלמחרת בארוחת הבוקר דמבלדור הכריז בקול מאושר "מהמחנה של פרסי ואנבת' הביאו לנו מאמן כושר שילמד ספורט מכוון שסיפרנו להם שרובכם כאן מסתמכים יותר מידי על קסמים ולא בכושר, מה שיכול להשפיע מאוד על קרב ארוך" ובסוף דבריו נעמד המאמן הנמוך שהתחיל להגיד "שלום לכולם אני המאמן הדג' ואני הולך ללמד אתכם ספורט מכוון שאתם פחזניות קטנות".
יכולתי לשמוע את פרסי צועק למאמן "הפרה עושה מוווווווו" והמאמן לא הפסיק לצחוק ולהגיד שעצוב שלא הביא את המגפון שלו.
"תודה לך המאמן הדג' ועכשיו המערכות שלכם השתנו בהתאם לשינוי" אמר דמבלדור וכולם התחילו לאכול.

בשיעור ספורט המאמן אמר "לחימום 5 סיבובי ריצה לבנים ו4 סיבובי ריצה לבנות. Go".
היה לי ממש קשה ואחרי סיבוב וחצי התחלתי להאט ומשם עבאתי להליכה בהדרגה, לעומתי פרסי היה כבר בסיבוב הרביעי או החמישי כשאני סיימתי שני סיבובים וקצת.

כשכולם סיימו, והסתבר שאני הכי איטי ולא בכושר מכל השכבה שלי, המאמן אמר "כל הכבוד לאילו שהצליחו, אני לא ציפיתי לזמנים כאלה טובים מכם. חוץ מכמה שהתאכזבתי מהם" והוא הסתכל אליי ואל נוויל שהיה כולן אדום.

אחרי כמה כפיפות בטן ושכבות סמיכה הוא אמר "למקרה שיום אחד השרביט המטופש שלכם יישבר ותישאר חסרי הגנה דמבלדור ביקש מימני ללמד אתכם לחימה בחרב אז אני רוצה לחלק לכם חרבות וללמד אתכם תרגילים בסיסיים של הגנה עצמית. פרסי ואנבת' תשתמשו בחרבות שלכם".

בזמן שאנחנו למדנו שימוש בסיסי בחרב עם המאמן פרסי נלחם בבובות קש בקצב מפחיד ואנבת' קראה ספר.

אני ורון התאמנו ביחד והתחלנו לדבר. "ראית איך פרסי משסף את הבובות" אמרתי "כן, מפחיד" ענה רון "בטח במחנה שלו לימדו אותו את זה. למרות שאני חושב שהכל מומצא והסיפורים שלו לא קיימים, הוא מאה אחוז אוכל מוות".

--------------------

סליחה על הזמן בין הפרקים

פרסי והאריWhere stories live. Discover now