,,My sami bychom ti ty vlasy nabarvili, ale Náměsíčníku nám to zakázal." Upřesnil James a rozvalil se na pohovce ještě víc, než byl rozvalený do teď. Remus poprvé zvedl hlavu od knihy a zazubil se.
,,Proč?" Zeptala se Rose a pokusila se zvednout obočí.
,,Protože už tak je to mezi tebou a Susan špatný, kdyby ti nabarvili hlavu, tak by si z tebe utahovala a nebyl jsem si jistý, kolik toho ještě zvládneš." Odpověděl klidně Remus a zavřel knihu.
,,Díky, ale já nejsem zas tak lehko zničitelná. Byla jsem nějakou dobu ve společnosti Bely a to byla teprve výzva."
,,Se divím, že jedna z vás už není bez hlavy." Zakroutil hlavou Sirius.
,,Nejhorší byl Malfoy."
Je smutný, že nakonec skončí s Cissou, která ho teď nenávidí asi tak stejně, jako já.,,Nezalétáme si na koštěti?" Zeptal se asi po pěti minutách James, a Sirius začal okamžitě přikyvovat.
,,Jde ještě někdo?"
,,Ne." Slyšeli to třikrát, od Lily, Rose a Remuse.
,,Vážně? S Tichošlápkem už je nuda. Weasleová? No tak." Dál je přemlouval James.
,,Ne."
,,Jo."
,,Ne."
,,Jo."
,,N..."
,,A dost! Rose, prosim tě, jdi si s nimi zalétat a vy dva přestaňte řvát... někteří kolem ještě spí." Rozkřikla se Lily. Na to nikdo nic nenamítal, takhle rozčílenou jí ještě neviděli.
,,Lily," začala opatrně Rose.
,,jestli jsem ti ještě nikdy neřekla, že se k tobě tvá barva vlasů hodí, tak ti to říkám teď." Lily ji spražila pohledem a uvolnila se.,,A teď běžte."
Rose vyběhla nahoru do ložnice a tam si vzala koště. Ale místo toho, aby se vydala zpátky vyletěla oknem. Pak se ale zarazila, Claris nebyla v posteli ani v koupelně. Napadlo jí tak jediné místo. Vyletěla tedy tím oknem a pokračovala kolem hradu až k oknu ložnice Narcissi a Lucy. Kde, jak očekávala byla i Claris. Zaklepala na okno vedle Cissiny postele a počkala, až se blondýnka probudí a pustí ji dovnitř.
,,Ahoj Cissi."
,,Ahojky, ale nevím, jestli bys tu měla být. Je tu Lucy."
,,To ano, ale je tu i Claris."
,,Tak pojď dál, ale musíme být potichu." Rose na pozvání vletěla dovnitř.
,,Claris nám na začátku roku ve čtvrtém ročníku říkala, že nenávidí svou rodinu. Proč je tedy teď se svou sestrou?" Zašeptala Rose.
,,Co jsem ze včerejška pochopila, tak vám lhala. Ale je to složité, myslím, že by jsi to měla slyšet spíš od ní, ne ode mě."
,,No to je hezké, ale ona my to neřekne." Povzdychla si dívka s jménem po růži.
Mezitím v Nebelvíru se po ní sháněli.
,,Kde asi tak je?" Strachovala se Lily.
,,A není nahoře v pokoji, třeba schovaná pod postelí?" Zeptal se James.
,,Ne, prohlédla jsem celý pokoj. Po Rose ani stopa a vlastně ani Claris tam nebyla."
,,Možná letěla napřed." Napadlo Remuse.
,,Okno bylo zavřené, ale možná jenom přibouchnuté. Tím si nejsem jistá."
,,No, ale co ta Claris?" Zvedl obočí Sirius a sednul se zpět na pohovku.
,,Nevím." Odpověděla Lily.
,,Možná bych věděl kde je, kde jsou obě." Remus začal se svým monologem a řekl jim na co Rose za posledních pár dní přišla. Všechno, od Clarisina snu po to, jak jim ve vlaku řekla o své rodině a že byla její sestra u Munga.
,,Páni." Okomentoval to Lily.
,,Úplně jsem to vypustila, znám ji tak dlouho a vypustím jednu z důležitých věcí o ní. Rose je opravdu všímavější, než se na první pohled zdá. Prvně ta soutěž a teď toto."
,,Vlastně toto bylo dřív, než ta soutěž." Poznamenal Lupin a rusovlasá dívka ho spražila pohledem.
,,A kde tedy myslíš že jsou?" Zeptal se znovu Sirius.
,,Ve Zmijozelu, přesněji v pokoji Narcissy a Lucy. Rose tam bude určitě, o tom nepochybuji a mám tušení, že Claris by tam mohla být taky." Odpověděl Remus.
,,Tak na co čekáme. Nasedněte si za nás na košťata a jdeme se na to podívat." Rozhodl James a za nesouhlasnéhe mručení Lily i Remuse pomalu letěli ke zmijozelským ložnicím.
,,Nevím které je to okno, takže to budeme muset zjistit." Řekl Remus sedící za Siriusem.
Nějakou dobu kroužili kolem, než si Sirius všiml dvou blonďatých hlav u okna. Priletěli blíž a Lily zaklepala na okno. Narcissa se zvedla a okno otevřela.
,,To je tady snad dálnice, nebo co?" Vyjekla a pustila je dovnitř. Ani jeden z Nebelvírů, krom Rose, takovou ochotu nečekal.
,,Předpokládám, že jdete kvůli Claris a Rose. No a Rose je tady kvůli Claris. Takže si prosím všichni někam sedněte." Řekla Cissa a sama si taky sedla.
Asi za hodinu se začala probouzet Lucy, doufali, že se první probudí Claris, ale neprobudila a tak Remus, Lily, James a Sirius byli Cissou a Rose vyhnáni ven. Ti ale neodletěli a všechno přes okno poslouchali.
,,A ty jsi kdo?" Zeptala se Lucy když se trochu probrala a začala vnímat.
,,Jsem Rose, Rose Weasleová. Kamarádka Cissy a Claris." Odpověděla Rose
,,Červená kravata, jsi z Nebelvíru. Proč jsi tady?" Otázala se Lucy a Rose jí vysvětlila vše - od vlaku ve čtvrtém ročníku, přes Clarisin sen, až po právě Clarisino podivné chování.
,,Dobře, takže se sejdeme v pět odpoledne v knihovně. Jen já a ty." Rozhodla nakonec Lucy a Rose přikývla. Následně si blondýnka vzala koště a letěla zpět do pokoje. Poberti s Lily za ony už byli dávno pryč, protože jim to rusovláska nakázala.
Ve společenské místnosti na ní čekala Lily a společně odešly na snídani.
Po vyučování se Rose dostavila do knihovny a v nejzadnějším koutě našla sedět Lucy.
,,Přejdu rovnou k věci." Řekla brunetka a spustila. ,,S Claris jsme se v dvanácti letech pohádali, rodiče nevím z jakého důvodu, asi protože jsem ve Zmijozelu, byly na mé straně. Dlouho jsme se s Claris nebavily a nenáviděly se. Přesto tam ale stále byla ta láska, kterou mají jen dvojčata. Jednou o prázdninách se Claris hádala s matkou a ta vytáhla hůlku. Než se nadála použila mučící kletbu ale zasáhla mě. Nechtěla jsem, aby Claris znovu a znovu trpěla kvůli tomu, že jsem kdysi rozpoutala hádku. Kletba tedy zasáhla mě. Jsme si s Claris docela podobné, vzhledem, ne povahou. No a matka si nevšimla, že mučí mě. Asi po třech minutách, což je opravdu hodně, přestala a až tehdy si všimla, že mučila jinou dceru, než původně zamýšlela. Zasáhla tak i Claris, ale ta se z toho vzpamatovala. Já ne. Odvezli mě k Mungovi a tam jste strávila dost dlouhou dobu v kómatu. No a těsně než na příbuzné zaútočili smrtijedi jsem se vrátila sem. A teď jsem tady." Dovyprávěla Lucy příběh a pak jen strnule hlěděla do polic s knihami.
,,Páni." Vydechla Rose a mozek ji jel najednou na sto procent a ona všechno zpracovávala. I když se pohádaly, stále se měly rády. Musí se s Susan udobřit a o co nejdřív.
,,Ale prosím, nikomu to neříkej, hlavně ne Claris." Poprosila Lucy, což bylo vzhledem k tomu, v jaké je koleji, podivné. Ještě chvíli si povídaly a Rose se ptala na různé otázky, než se rozloučili a každá si šla za svým.
Na pokoji si Rose sedla a vytáhla pergamen. Rozhodla se napsat dopis Remusovi. Ale ne jen tak ledajaký dopis.
ČTEŠ
Dívka z budoucnosti (love R.J.L.)
FanfictionPOZASTAVENO Z DŮVODU DOCHÁZEJÍCÍCH NÁPADŮ (MOŽNÁ VYJDE KNIHA MEZITÍM CO TOHLE NEBUDE VYCHÁZET, ALE SPIS SE ZAMĚŘTE NA MŮJ AKTIVNÍ UČET @iloveelveshranicari ) Dívka, jež by měla nastoupit do čtvrtého ročníku v roce 2020, se dostane do minulosti, aby...