4. První den

145 6 0
                                    

Ros se probudila do příjemného, mokrého rána. Moment mokrého ? A kdo se to směje ? Ty zmije, mají štěstí že nejsou v Zmijozelu, jinak by to řekla na hlas.
,,Já nevstavám !" Zakřičela rozespale.
,,Tak to asi znamená že Aquamenti nebude stačit a budu muset použít Aqua Erupto."
,,Né jen to né." Vystřelila, jako šašek z krbičky, Ros z postele.
,,Kolik máme času do začátku hodiny ?"
,,Dvě a půl hodiny." Odpověděla rozesmatě Clar.
,,No to si děláš srandu! No počkejte !"
,,Tak mi na tebe radši počkáme v společence." Rychle už ve dveřích křikla Sus.
,,Super, a já se teď musím usušt zároveň se vším na posteli."
Po vysušení všeho kolem se šla sis rychle osprchovat. Poté si vyčistila zuby nachystala věci, strčila do tašky a odešla. Vlasy si nechal splývat se zády. Sešla dolů kde na ní už čekaly ostatní.
Na snídani se nic zajímavého nedělo. První hodinu bylo přeměňovaní s McGonagallovou.
Vešly do třídy, Ros si sedla s Sus a Lil s Clar. Na začátek hodiny přišla profesorka.
,,Dobrý den, výtám zde slečnu Weisleovou. Á, pane Pettigrew, kde je pan Potter ?"
,,Něco dělá." odpověděl Peter.
,,A pan Lupin ?" Ptá se profesorka dál.
,,Snaží se ho zastavit." Dal odpovídá Peter.
,,Pan Black ?" Ptá se dál už s malým strachem profesorka.
,,Snaží se zastavit Remuse, ktery se snaží zastavit Jamese."
,,Aha, a co zde děláte vy ?"
,,Očividně se snažím zastavit vás, aby jste nezastavovavala Siriuse, který se snaží zastavit Remuse od toho aby zastavil Jamese."
,,Ach." Povzdychla si profesorka. ,,Chudák pan Filch."
Přeměňovaní mají se Zmijozelem, takže se půlka lidí ve třídě uchechtávala a ta druhá se smála neskrývaně.
,,Ticho !" A začal s výkladem. Po pěti minutách se do třídy vřítili Poberti s výmluvou.
,,Omlouváme se paní profesorko, ale..." nedořekl to Potter.
,,Sedněte si na místa a ticho !" Vykřikla, již celá rudá od vzeku, profesorka. Po hodině se všichni vydali ven ze třídy, ale to by to nebyli poberti aby nestihli zdrhnout dřív jak se vše dostane díky Jemesovi do povětří. V tu chvíli kdy z učebny vyšel Snape, vše vybuchlo. Obrazy byly od zeleného slizu, zeď na tom nebyla o nic líp a chudák strop, ten byl celý zelený.
Po dvouhodinovce s Křiklanem se šlo na oběd. To už ale přilétali sovy k Nebelvírskému stolu. Každá z nich nesla červenou obálku se zlatým páskem na okrajích. Dostali je ale pouze čtvrté ročníky a víš. A kdo by to byl řekl. Byla to pozvánky na zahajovací párty ve a společenské místnosti koleje s červenozlatou barvou. A kdo by řekl že to pořádají Poberti ?

Čau,

Doufáme že příjdeš na zahajovací párty v naší společenské místnosti.
Dnes v děvět večer.

D.T.N.Č.

To se ale už od stolu zvedla Susan s Rose.
,,Hej Landersová, sraz v pět před jezerem."
,,Tak to asi ne Blacku ! A nebo víš co, jo příjdu i s Ros."
,,Jak myslíš."
,,Já nemyslím, já vím." Dívka odešla, za svou kamarádkou.
,,Dneska už máme volno." Řekla nová blondýnka.
,,Ne nemáme, musíme udělat tu esej do přeměňování."
,,Lily, proč né až zítra ?"
,,Protože zítra by jste to odložily na pozítří a to pak odložíte na ráno, a skončí to tak že ji mít nebudete."
,,Pojďte, ať to máme za sebou." Popohnala dívky brunetka.
,,Fajn, vzhůru dolů." Vykřikla Susan a rozběhla se. To ji ale už doběhla druhá blondýnka a běžela vedle ní.
Po deseti minutách marného hledání tě správné knížky, přišly do knihovny i zbylé dvě dívky. Lily odložila věci stoupla si k regálu a vytáhla knížku, ze které hned začala psát esej.
,,No to si děláte srandu, mi to tady hledáme skoro čtvrt hodiny, a pak přijdete vy, Lil si stoupne k regálu a má správnou knížku v ruce." Nadává Rose.
,,Lily má prostudování celou knihovnu. Ví kdy je většina knížek. Tedy ty ze kterých se učíme." Zašeptala Susan.

Po hodině měly hotovo.
,,Nepůjdeme se projít ?"
,,Já nemůžu, promiň Ros, mám domluvený sraz s Remem."
,,Však v poho, užijte si to."
,,Díky." Brunetka odešla.
,,A ty Lil ?"
,,Taky promiň, já budu s Moly a Alice tady v knihovně."
,,Tj faj..." Moment, Moly, Moly, Moly, už vím babička. Moment Weislwová. Což znamená že jsme tu dva Weislovi, akorát jsem momentálně stará stejně jako můj děda s babičkou. Což znamená že někde na hradě je Aethur Weisley, který přemýšlí jak se mnou může být příbuzný. Když o mě nikdo neví. Nemůžu za ním přijít a říct ahoj dědo, to asi fakt ne. Musím to probrat s Brumbálem.
,,Sus, poté schůzce s Blackem musím někam odběhnou."
,,Ok, šla bych se připravit, je podzim a mám pocit že dostaneme listím za krk."
,,Tak dem. Ale nemusíme být první co tím listí dostanou."
,,A jak to uděláš ?"
,,No, určitě si na pomoc vezme Pottera, Rem je s Claris a Pettigrew bude v kuchyni. Když tam příjdeme o tak půl hodiny dřív, tak stihneme vylézt na strom. Nejblišší, ke škole, jelikož taky přijdou dřív aby se připravily, předpokládám že půjdou na ten strom, tak mi tam už budeme a hodině jim to listí přímo na hlavu, až se budou rozhlížet, jestli je někdo nevidí. No a ty stromy na sobě stále ještě mají hodně neuschlích listů, takže nepůjdeme vidět."
To už dívky došly do jejich pokoje.
,,To je super nápad, měli bysme si pohnout máme třičtvrtě loďky do srazu a nevím jak brzo přijdou."

Dívky došly k listnáči, vylezly na něj a začaly do pytle ne odpatky, který si vzala v kuchyni, dávat suché listí, spíše z vrchu a strany která je doplněná od vchodu do školy. Bylo deset minut před srazem a dvě černovlasá paka vyletěli z hradu. Přiběhli přesně ke stromů kam dívky předpokládaly. Začali se rozhlížet a to byl moment kdy Susan pomalu nenápadně začala, z odlokeně strany stromu, slézat a Rose jim vysypala listí na hlavu. Ti dva stáli tak blízko sebe, že pro Ros nebyl problém seskočil a dřív než si jí všimnou, nasadit prázdný odpadkový pytel na hlavu.
Dívky odběhly na míšu srazu a sedl si. Dělaly že nic neudělaly a povídaly si. Mezitím černovlásci už stihli spadnout, ale povedlo se je z nich sundat pitel."
,,Jaký píp to udělala ?!" Zuřil Sirius.
,,No to nevím, na stromě nikdo není a ty dvě by se tam nedostaly. Ne tak vysoko aby jsme je neviděli, navíc sedí támhle."
,,Fajn, jdeme za nimi Jamesi, tohle nám nevyšlo."
,,Ahojte mé krásky."
,,Nazdar Blacku. Páni já jsem na něco přišla Sus."
,,A na co ?"
,,Že Black je jako sluníčko."
,,Takové lichotka děkuji má milá."
,,Nedá se něj dívat."
,,Hej, ty píp. "
Ros, se zvedla a začala slepá bába. Na Siriuse se přilepil ten pytel který tam nechali, výdrž byl dost silný a nepovedlo se mu how usmát z obličeje. Nedošlo mu ale odkud se ten pytel vzal a narazil přímo do pověstného stromu.
Obě dívky i s Jamesem dostali záchvat smíchu. K černovlasému chlapci s pytlem přes obličej přišla blondýnka, která zatím seděla na trávě před jezerem.
,,Teď tě teda setřela Blacku a ty ještě narazíš do stromu, ze kterého jsme s Ros pozbíraly tento krásný pytel na odpadky plný listí. No a jak jste přišli já jsem začala, ze strany na kterou nevidíte, slézat a Ros na vás vysypala to listí, pak jste se chtěli podívat kdo to udělal, ale to už ona slezla i z těch pár metrů do kterých se dostala, při tom co na vás spala listí, skočila, pytel použila jako padák a pak vám ho nasadila na půlku těla. No a pak už stačilo doběhnout k jezeru a dělat že o ničem nevíme. Dokonce jsme na tom stromě aji stihly vymyslet, jak tě setřeme. A povedlo se. Jo taky si s holkama vymyslíme nějaký jméno. Zatím vedeme jedna nula nad Poberty. Měj se hezky Blacku, třeba nemáš otřes mozku. Já jdu za mojí kamarádkou."
,,Svině..." zaskuhral Sirius.

Dívka z budoucnosti (love R.J.L.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat